Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Atención á diversidade na educación física Código 652603312
Titulación
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 4
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Educación Física e Deportiva
Coordinación
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
joaquina.valverde@udc.es
Profesorado
Giraldez Garcia, Manuel Avelino
Gomez Varela, Joaquin
Montero Seoane, Antonio
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
manuel.avelino.giraldez.garcia@udc.es
joaquin.gomez.varela@udc.es
antonio.montero.seoane@udc.es
joaquina.valverde@udc.es
Web
Descrición xeral Partindo do principio de Atención á Diversidade, exporanse unha serie de temas referidos ás distintas necesidades especiais (anatomo-fisiológicas, psíquicas e sensoriais), como se poden abordar no ámbito da educación física (por exemplo, a través de actividades no medio natural), e cales son as posibles pautas de actuación ante cada caso. Para terminar, veranse aqueles aspectos deontolóxicos que están máis vinculados con esta materia en concreto.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Os contidos mantéñense íntegros. 2. Metodoloxías 2.1.-Metodoloxías docentes que se manteñen: - Análise de fontes documentais (computa na avaliación). - Estudo de casos (computa na avaliación). 2.2.- Metodoloxías docentes que se modifican: - Discusión dirixida: se fose o caso, farase a través do Foro da plataforma Moodle. - Sesión maxistral: faríanse aproveitando as ferramentas telemáticas da Universidade (Teams) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado 3.1.- Correo electrónico institucional: diariamente. 3.2.- Moodle: Diariamente. 3.3.- Teams: Aproveitarase para facer un seguimento do traballo dos alumnos. A demanda. 4. Modificacines na avaliación Mantense íntegra. *Observacións de avaliación: Manteranse os mesmos criterios dunha oportunidade e a consecutiva. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se fai ningunha modificación en ningún dos dous aspectos.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías