Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Historia do ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras Código 652609912
Titulación
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 4
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Dopico Garcia, Alberto
Correo electrónico
alberto.dopico@udc.es
Profesorado
Dopico Garcia, Alberto
Correo electrónico
alberto.dopico@udc.es
Web
Descrición xeral Esta asignatura abarca la evolución de los métodos de enseñanza y el aprendizaje de las lenguas extranjeras. Se identificarán y analizarán los métodos más importantes así como los marcos teóricos en los que se encuadran.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos. Esencialmente non se modifican os contidos. 2. Metodoloxías. Metodoloxías docentes que se manteñen. Inicialmente mantense a metodoloxía. Metodoloxías docentes que se modifican. Se se pasa a docencia non presencial utilizaríase medios telemáticos (Teams, Moodle, correo electrónico). Sesión maxistral – Discusión dirixida e participación na aula. – Traballos que se encomendarán con publicación na plataforma Moodle. Os traballos serán susceptibles de atención personalizada e computan na valoración. – Atención personalizada 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. A través das plataformas habilitadas para o efecto e a periodicidade que resulte necesaria, acorde ás necesidades do alumnado. Correo electrónico. Moodle e Teams. 4. Modificacións na avaliación. Mantense a avaliación continua e traballos tutelados. Observacións de avaliación: Os traballos tutelados supoñerán o 100% da cualificación final. En relación cos traballos tutelados valorarase: A Adecuación á metodoloxía das propostas do traballo. A profundidade do contido. O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas. O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar. A utilización de fontes documentais complementarias e actuais. A presentación e a claridade da exposición. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non se realizan modificacións. Os materiais de traballo publicaranse no Moodle mediante arquivos dixitalizados.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías