Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Deseño curricular e didáctica da lingua estranxeira Código 652609921
Titulación
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Pereira Ares, Noemí
Correo electrónico
noemi.pereira@udc.es
Profesorado
Pereira Ares, Noemí
Correo electrónico
noemi.pereira@udc.es
Web
Descrición xeral Esta asignatura pretende achegar ao alumno/a as destrezas fundamentais de como deseñar o currículo e como levar a cabo as diferentes estrateias didácticas no Ensino Secundario e nas Escolas Oficiais de Idiomas nas materias de Linguas Estranxeiras.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Sen cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas, pero adaptadas a novos formatos (Moodle / Microsoft Teams) *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado 1. Correo electrónico. Diariamente (luns a venres). 2. Moodle. Horario de aulas. 3. Microsoft Teams. Horario de aulas e titorías. 4. Modificacións na avaliación As porcentaxes orixinais manteríanse, pero cos seguintes cambios no procedemento: •Traballo tutelado. Os estudantes enviarían os seus traballos a través do correo electrónico ou Moodle. •Presentación oral. Os estudantes enviarían unha vídeo gravación a través do correo electrónico ou Moodle. • Portafolios do alumno. Os estudantes enviarían as diferentes tarefas a través de correo electrónico ou Moodle. *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías