Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Literatura infantil e xuvenil e a súa didáctica Código 652G02029
Titulación
Grao en Educación Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Carballal Miñan, Patricia
Correo electrónico
patricia.carballal@udc.es
Profesorado
Carballal Miñan, Patricia
Correo electrónico
patricia.carballal@udc.es
Web
Descrición xeral A materia está orientada a que o alumnado coñeza tanto os textos básicos da literatura infantil e xuvenil, coma as distintas formulacións didácticas que se poden aplicar a estes textos segundo os niveis e fases da educación primaria. O seu obxectivo fundamental será que o alumnado, futuros mestres e mestras, posúan os instrumentos suficientes para moverse neste terreo, sexa crítico coas propostas ofrecidas polo mercado e estea en disposición de encontrar os libros axeitados para a animación á lectura non ámbito escolar. Neste contexto a idea é que a LIX e a súa didáctica sexan o recurso educativo principal da área da linguaxe por: a) a súa capacidade de motivación, b) a relación que se establece nas súas formas e contidos entre o ámbito familiar e o escolar, c) o papel que desempeña na elaboración dunha cultura común (cos seus compañeiros e compañeiras) e propia (a lectura persoal motivada polas súas propias características), d) fomenta o desenvolvemento da competencia comunicativa, esencial na socialización escolar e xeral, e) facilita e amplía a adquisición do código escrito, esencial no proceso educativo, e f) proporciona as bases para descubrir e ampliar o acceso ao feito estético, tanto na literatura coma nas áreas asociadas (expresión corporal, musical e plástica).
Plan de continxencia Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos - Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Manteranse todas as metodoloxías, desenvolvéndose a través de Teams. *Metodoloxías docentes que se modifican - Non se modifican as metodoloxías 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado En caso de situación de alarma, atenderase ao alumnado no horario de titorías, e noutros horarios, polos seguintes medios: - Correo electrónico: para facer consultas, solicitar encontros virtuais para solventar dúbidas e facer seguimento dos traballos titorizados. - Moodle: Diariamente, segundo a necesidade do alumnado, facendo uso do foro temático ou de actividades específicas para desenvolver “discusións dirixidas”, a través das que poñer en práctica ou debater contidos teóricos e lecturas da materia. - Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para desenvolver contidos teóricos ou traballos titorizados na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións (ou máis segundo demanda do alumnado) en pequeno grupo, para seguimento e apoio dos “traballos titorizados”. 4. Modificacións na avaliación Non hai modificacións en canto ás metodoloxías empregadas, agás que se presentarán de forma virtual. *Observacións de avaliación: A supervisión das cualificacións co alumnado realizarase a través de TEAMS na data que se concretará unha vez postas as cualificacións provisionais. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non hai modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías