Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2020/21
Subject (*) Introduction to Sports Code 652G02036
Study programme
Grao en Educación Primaria
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 4.5
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinador
Arufe Giraldez, Victor
E-mail
v.arufe@udc.es
Lecturers
Arufe Giraldez, Victor
E-mail
v.arufe@udc.es
Web
General description O Graduado en Educación Primaria (prioritariamente con mención en Educación Física) debe realizar no seu labor profesional programas e propostas educativo-deportivas tanto na contorna escolar como no extraescolar. O achegamento do Graduado en Educación Primaria (especialmente aqueles con mención en Educación Física) ao deporte na sociedade actual e á importancia que ten o seu desenvolvemento nas idades de Educación Primaria é un dos aspectos de maior importancia na Educación Física. Coñecer e dominar os distintos modelos de ensino do deporte nos procesos de iniciación, valorar a situación do deporte na escola e reflexionar sobre os seus principais problemáticas, ofrecer ao futuro graduado referencias para adecuar tanto o seu enfoque como as súas propostas educativas ás características dos grupos aos que teñan que impartir clase. A materia “Iniciación deportiva" pertence ao grupo de materias optativas, no plan de estudos de Grao en Educación Primaria. O número total de créditos é de 4,5. A descrición do seu contido, reflectido no Plan de Estudos, indica os seguintes descriptores: o deporte na sociedade actual; a iniciación deportiva; análise da estrutura dos deportes; aspectos metodolóxicos do proceso de iniciación deportiva; a organización do deporte en idade escolar e problemáticas que afectan o deporte e á súa iniciación, o papel do educador e os principios pedagóxicos da educación motriz.
Contingency plan 1. Modifications to the contents 2. Methodologies *Teaching methodologies that are maintained *Teaching methodologies that are modified 3. Mechanisms for personalized attention to students 4. Modifications in the evaluation *Evaluation observations: 5. Modifications to the bibliography or webgraphy
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.