Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Recursos e estratexias para a intervención no tempo libre Código 652G03030
Titulación
Grao en Educación Social
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Optativa 6
Idioma
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Pose Porto, Hector Manuel
Correo electrónico
hector.pose@udc.es
Profesorado
Barba Núñez, María
Pose Porto, Hector Manuel
Correo electrónico
maria.barba@udc.es
hector.pose@udc.es
Web http://www.udc.es/dep/pdce/HectorPose
Descrición xeral Na materia abordaremos o concepto de tempo libre, as consideracións desde múltiples ámbitos sobre este aspecto da vida das persoas de todas as idades, factores e recursos a ter presentes na súa intervención para rematar o cuadrimestre desenvolvendo un obradoiro práctico de animación teatral. De natureza eminentemente práctica, ademais da docencia do/da profesor/a responsable, tratarase de convidar a expertos no sector a compartir experiencias co alumnado.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos aqueles eminentemente prácticos serán realizados especificamente e nas condicións que a situación o permita. Pese a elo, tentaremos alternar teoría e práctica nos tempos e espazos que sexa posible na mellor das disposicións. 2. Metodoloxías As metodoloxías que haxa que alterar total ou parcialmente serán propostas sempre ao alumnado co afán de non menoscabar a calidade, pero tampouco non impoñendo exclusivamente o criterio do profesor, atendendo no posible ás diversas circunstancias do alumnado. *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas aqueles previstas. Se algo imponderable o impedise, consensuaríase co alumnado o cambio acaído. *Metodoloxías docentes que se modifican O dito, as a modificar serían de mutuo acordo profesorado-alumnado. Mais, por indicar, aquelas que fan referencia á individualidade do alumno/a: lecturas, discusión, proba mixta. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Moodle, correo electrónico, teléfono, skype e teams. 4. Modificacións na avaliación Ningunha, agás a proba mixa en caso de que for anecesaria desenvolvela. *Observacións de avaliación: Segundo o caso, serían personalizadas. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Todas as referencias fundamentais están conseguibles on line.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías