Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2019/20
Subject (*) Information and Cultural Marketing Code 710521013
Study programme
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Fernández Marcial, Viviana
E-mail
viviana.fernandez@udc.es
Lecturers
Fernández Marcial, Viviana
Ruiz Astiz, Javier
E-mail
viviana.fernandez@udc.es
j.ruiz.astiz@udc.es
Web http://pdi.udc.es/gl/File/Pdi/PB79E /
General description La materia tiene como fin acercar al estudiante a la filosofía y técnicas del marketing y su aplicación al ámbito de la gestión de las entidades y empresas culturales, museos, fundaciones, bibliotecas, archivos, editoriales. Se incide en el marketing como un sistema que va a permitir la articulación de estrategias de creación de productos y servicios culturales basados en las necesidades de la sociedad.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.