Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Ética Moderna e Contemporánea Código 710G01022
Titulación
Grao en Humanidades
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Coordinación
Tasset Carmona, Jose Luis
Correo electrónico
jose.tasset@udc.es
Profesorado
Tasset Carmona, Jose Luis
Correo electrónico
jose.tasset@udc.es
Web http://pdi.udc.es/es/File/Pdi/CG49E
Descrición xeral Esta asignatura posee un enfoque histórico pero no genérico, ya que está conectada con dos grandes áreas de problemas: 1) la constitución y a la vez definición del paradigma cultural y de pensamiento denominado MODERNIDAD (cuyo origen histórico concreto puede encontrarse en el pensamiento renacentista, pero alcanza su forma específica con el programa de la Ilustración y casi se identifica con él); y 2) la indudable influencia que determinadas teorías éticas modernas han tenido y tienen en el nacimiento y configuración inicial de las éticas contemporáneas, entendidas las teorías éticas en el sentido amplio de construcciones filosófico-científicas que se ocupan del estudio global del comportamiento moral humano, o de algún rasgo o aspecto específico de éste. Así pues, el contenido de la asignatura y los autores o escuelas elegidos han sido determinados a partir de su contribución a la constitución del paradigma de la Modernidad o incluso también a su crisis, y, dentro de ella, a la constitución o desarrollo de los modelos dominantes dentro de la teoría ética contemporánea.
Plan de continxencia 1. Ao estar esta materia planificada xa para a posibilidade de docencia semipresencial ou a distancia, caso dun novo confinamento, non habería ningunha modificación nos contidos. 2. Metodoloxías: en caso dun novo confinamento, as sesións maxistrais impartiríanse de modo non presencial a través de Teams en modo síncrono e logo poríanse a disposición dos alumnos na canle de vídeo da UDC. As horas de presencialidad do resto de metodoloxías converteríanse en horas de traballo autónomo do alumno con reforzo de atención ao alumno vía Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: en caso dun novo confinamento, as tutorías manteríanse no seu horario habitual pero realizaríanse vía Teams. 4. Modificacines na avaliación: en caso dun novo confinamento, manteríase o sistema de demostración activa habitual, pero os alumnos que decidan ir a exame realizarano de forma non presencial vía Teams. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non é necesario realizar ningunha modificación neste apartado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías