Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas Código 710G03027
Titulación
Grao en Xestión Industrial da Moda
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Crespo Pereira, Verónica
Correo electrónico
veronica.crespo@udc.es
Profesorado
Crespo Pereira, Verónica
Correo electrónico
veronica.crespo@udc.es
Web http://humanidades.udc.es/estudos/gim
Descrición xeral A materia introdúcese no estudo das relacións públicas e da publicidade dende o punto de vista conceptual, estratégico e táctico para a elaboración e xestión de campañas de relacións públicas e planes de comunicación de crise.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías