Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) A Simulación como ferramenta de deseño de políticas de RRHH Código 760492015
Titulación
Mestrado Universitario en Xestión e Dirección Laboral (Plan 2011)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Economía
Empresa
Coordinación
Sánchez Fernández, Maria Dolores
Correo electrónico
maria.sanchezf@udc.es
Profesorado
Sánchez Fernández, Maria Dolores
Correo electrónico
maria.sanchezf@udc.es
Web http://http://mariadoloressanchezfernandez.blogspot.com.es/p/recursos-humanos-20.html
Descrición xeral Contidos relacionados coa práctica realizada na empresa no entorno aos Recursos Humanos
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Se mantienen 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Manteñense todas. - Prácticas a través das TICS - Sesión Maxistral - Aprendizaxe colaborativo - Aprendizaxe servizo *Metodoloxías docentes que se modifican Manteñense non se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: diario. De utilidade para facer consultas, solicitar reunións virtuais para resolver dúbidas e seguir o traballo de avaliación continua. Moodle: semanal. Incorporaranse diferentes tipos de materiais para estudar o tema. Este medio empregarase para realizar actividades de avaliación continua. Este medio utilizarase para a dinamización mediante o uso de foros de discusión para resolver dúbidas e realizar as actividades de avaliación continua. Equipos: semanais. Unha sesión semanal, onde se presentarán conceptos teóricos e abordaranse cuestións relacionadas con eles. Esta sesión terá lugar na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas do profesorado. 4. Modificacións na avaliación Ningunha *Observacións de avaliación: Os profesores encargados desta materia poñerán a disposición dos estudantes as normas para o desenvolvemento dos traballos propostos para a súa avaliación continua. Considérase que un alumno está dentro da avaliación continua e, polo tanto, aplicarase o esquema de avaliación anterior se realizou os traballos no período escolar nas datas fixadas para o seu desenvolvemento. Para aprobar a materia, a nota final debe ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10. Na segunda oportunidade, os estudantes suspendidos terán que entregar unha versión mellorada dos traballos indicados polo profesor asignado, entregaranse 7 días antes da data oficial do exame. Unha vez publicadas as notas, os estudantes deberán poñerse en contacto co profesor asignado durante un máximo de 2 días despois de que as notas sexan publicadas para que poidan indicar as orientacións adecuadas para os estudantes. O día do exame, fixado pola UDC, o alumno poderá ser convocado para responder a unha serie de preguntas do traballo presentado e / ou preguntas teóricas, plantexadas polo seu profesor, a través de Equipos (procedendo á gravación da devandita sesión). Os estudantes a tempo parcial e a xornada completa aplicarán o mesmo sistema de avaliación. Lembra que calquera estudante sorprendido ao realizar as probas de avaliación continua mediante calquera procedemento fraudulento terá asignada unha nota de cero na devandita actividade de avaliación continua (tanto na primeira como na segunda oportunidade) As regras establecidas para estudantes xerais son as mesmas que para estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial, exención académica de exención de asistencia ou calquera outro tipo de corpo recoñecido. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Manteñense
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías