Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Capacidade de utilizar técnicas e instrumentos habituais na investigación biolóxica celular e molecular: que sexan capaces de manexar as técnicas e protocolos así como comprender as potenciais das mesmas, os seus usos e aplicacións |
A2 |
Capacidade de traballar de xeito seguro nos laboratorios coñecendo os manuais de operacións e as accións ante incidentes de risco |
A6 |
Capacidade de comprender o funcionamento celular a través da súa organización estrutural, sinalización bioquímica, expresión génica e variabilidade xenética |
A7 |
Capacidade de coñecer e analizar sistemas celulares específicos como células nai, neuronas, células do sistema inmune, ou outras células relacionadas con diversas patoloxías |
A8 |
Capacidade de ter unha visión integrada dos coñecementos previamente adquiridos en relación coa Bioloxía Molecular, Celular e Xenética, cunha formulación interdisciplinar e un grao de experimentalidad moi elevado |
B1 |
Capacidade de análise e síntese de problemas biolóxicos en relación coa Bioloxía Molecular, Celular e Xenética |
B3 |
Capacidade de xestión da información: reunir e interpretar datos, información e resultados relevantes, obter conclusións e emitir informes razoados sobre cuestións científicas e biotecnolóxicas |
B4 |
Capacidade de organización e planificación do traballo: que sexan capaces de xestionar a utilización do tempo así como os recursos dispoñibles e organizar o traballo no laboratorio |
B8 |
Capacidade de razoamento crítico e compromiso ético coa sociedade: sensibilidade fronte aos problemas bioéticos e aos relacionados coa conservación de recursos naturais |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocimiento de las tecnicas de terapia celular |
AI1 AI2 AI6 AI7 AI8
|
BI1 BI3 BI4 BI8
|
CM1 CM6 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Temas de introducción |
Área de cultivo para a terapia celular.
As células nai e nocións básicas de terapia
célula.
Células nai embrionarias e clonación terapéutica. |
Búsqueda de fuentes celulares para terapia celular. |
Obtención de células embrionarias e cable
umbilical.
Terapia celular na recuperación da cartilaxe.
Terapia celular na recuperación do miocardio.
Produtores de células límbicas oculares para arranxar |
Ingeniería Tisular |
O transplante de pel de enxeñaría de tecido producido.
Matrices e biopolímeros en enxeñaría de tecidos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 B1 B3 B4 C6 C8 |
14 |
35 |
49 |
Prácticas de laboratorio |
B4 B8 C1 C6 C8 |
9 |
0 |
9 |
Seminario |
C6 C8 |
2 |
14 |
16 |
Proba obxectiva |
A6 A7 A8 C1 C6 |
1 |
0 |
1 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clase teórica participativa, favorecendo o intercambio de opinións, o debate e a resposta das preguntas formuladas polo alumnado. |
Prácticas de laboratorio |
Desenvólvense técnicas de uso actual en investigación biomédica, que complementan os coñecementos impartidos na sesión maxistral. |
Seminario |
Invitación dalgún científico que nos mostre as súas investigacións máis recentes. |
Proba obxectiva |
Exame tipo test, no que cada pregunta consiste en 4 afirmacións das que só unha é correcta. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Ó tratarse dun grupo reducido de alumnos, é posible a resolución de dúbidas e o seguimento individualizado durante o mesmo proceso de aprendizaxe.
En particular, a sesión maxistral é participativa, favorecendo o intercambio de opinións, o debate e a resposta das preguntas formuladas.
As prácticas de laboratorio son tuteladas en todo momento polo profesorado e, se é necesario, polo grupo de investigación no que se integra o alumno (desde o comezo do curso, cada alumno se integra no grupo de investigación no que vai desenvolver o seu Traballo Fin de Mestrado).
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A1 A2 B1 B3 B4 C6 C8 |
Asistencia e participación |
15 |
Proba obxectiva |
A6 A7 A8 C1 C6 |
Cuestiones sobre a teoría e metodoloxía utilizada |
40 |
Seminario |
C6 C8 |
Leitura e debate comentado
Competencias A18, B1, B3, B4, B8. |
15 |
Prácticas de laboratorio |
B4 B8 C1 C6 C8 |
Asistencia e partipación
Competencias A3, A4, A6, A9, A10 |
30 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Especificaránse na aplicación da materia |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Técnicas Celulares/610441001 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Técnicas Moleculares/610441002 |
|
Materias que continúan o temario |
Bioloxía Celular Avanzada/610441003 |
|
|