Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A8 |
Coñecer as bases do deseño e funcionamento dun bioreactor. |
A11 |
Deseñar e xestionar proxectos de base biotecnolóxica. |
A27 |
Coñecer a problemática da contaminación ambiental e saber facer avaliacións do impacto ambiental. |
A28 |
Coñecer e saber aplicar as técnicas de detección e tratamento da contaminación ambiental. |
A29 |
Coñecer e saber aplicar as técnicas de biorremedación e biorecuperación de ambientes contaminados. |
A30 |
Coñecer e saber utilizar as medidas de prevención e xestión da contaminación ambiental enfocada ao control da mesma e á minimización dos seus efectos. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese (localización de problemas e identificación das causas e a súa tipoloxía). |
B2 |
Capacidade de organización e planificación de todos os recursos (humanos, materiais, información e infraestruturas). |
B3 |
Capacidade de xestión da información (con apoio de tecnoloxías da información e as comunicacións). |
B4 |
Capacidade de planificación e elaboración de estudos técnicos en biotecnoloxía microbiana, vexetal e animal. |
B5 |
Capacidade de identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación. |
B6 |
Capacidade de comunicación oral e escrita dos plans e decisións tomadas. |
B7 |
Capacidade para formular xuízos sobre a problemática ética e social, actual e futura, que propón a Biotecnoloxía. |
B8 |
Capacidade de comunicación eficazmente coa comunidade científica, profesional e académica, así como con outros sectores e medios de comunicación. |
B9 |
Capacidade de Traballo en equipo multidepartamental dentro da empresa. |
B10 |
Capacidade de Traballo nun contexto de sostibilidade, caracterizado por: sensibilidade polo medio ambiente e polos diferentes organismos que o integran así como concienciación polo desenvolvemento sostible. |
B11 |
Racionamento crítico e respecto profundo pola ética e a integridade intelectual. |
B12 |
Adaptación a novas situacións legais, ou novidades tecnolóxicas así como a excepcionalidades asociadas a situacións de urxencia. |
B13 |
Aprendizaxe autónoma. |
B14 |
Liderazgo e capacidade de coordinación. |
B15 |
Sensibilización cara á calidade, o respecto medioambiental e o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Deseñar e xestionar proxectos de base biotecnolóxica |
AC11
|
|
|
Coñecer as bases do deseño e funcionamento dun bioreactor |
AC8 AC29 AC30
|
BC3 BC13
|
|
Coñecer e saber aplicar as técnicas de biorremedación e biorecuperación de ambientes contaminados |
AC27 AC29 AC30
|
BC1
|
|
Coñecer e saber aplicar as técnicas de detección e tratamento da contaminación ambiental |
AC28
|
|
|
Coñecer e saber utilizar as medidas de prevención e xestión da contaminación ambiental enfocada ao control da mesma e á minimización dos seus efectos |
AC30
|
BC10 BC12
|
|
Capacidade de identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación |
|
BC2 BC5 BC6 BC7 BC9 BC11 BC14
|
|
Capacidade de comunicación eficazmente coa comunidade científica, profesional e académica, así como con outros sectores e medios de comunicación |
|
BC3 BC6 BC8
|
|
Sensibilización cara á calidade, o respecto medioambiental e o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos |
|
BC11 BC15
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
BC4
|
CC2
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
CC6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Introduction to atmospheric pollution. |
Introduction. Selection of the best treatment technologies based on the type and source of pollutants. |
2. Introduction to air pollution control and waste gas treatment. |
Classification of the different technologies and their range of application. |
3. Technologies for particulate matter removal. |
Description of technologies for particulate matter removal. Design equations. |
4. Technologies for the removal of gases and vapors: Physical/chemical treatments. |
Description of physical/chemical and thermal processes for the treatment of polluted gases and vapors. Design equations. |
5. Bioprocesses for the treatment of polluted gases y vapors. |
Description of bioreactors for the treatment of polluted gases and vapors. Design equations. |
6. Innovative technologies and technologies under development. |
Description of innovative treatment technologies. Design equations. |
7. Introduction to soil contamination. Containment techniques. |
Introduction. Containment techniques: physical barriers, chemical barriers and sealing. |
8. Confinment techniques. |
Physical/chemical stabilization, solidification and vitrification. |
9. Soil remediation technologies: biological treatments.
|
Bioremediation, phytoremediation, biopiles.
|
10. Soil remediation technologies: Physical/chemical and thermal treatments. |
Washing, flushing, soil vapor extraction, soil venting, electroremediation.
Incineration, thermal desorption, pyrolisis.
|
11. Soil remediation technologies: combined treatments. |
Combined treatments. |
12. Introduction to waste management. Agricultural waste. |
Valorization and management of agricultural waste for its use as fertilizer. Minimization of the environmental impact of manure. |
13. Anaerobic waste treatment. |
Anaerobic waste treatment. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A8 A11 A27 A28 A29 A30 B1 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B15 C6 |
13 |
26 |
39 |
Problem solving |
A8 A11 A27 A29 A30 B3 B5 B6 B13 |
3 |
6 |
9 |
Case study |
A8 A11 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B14 C2 |
3 |
6 |
9 |
Laboratory practice |
A11 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B13 B14 C2 |
4 |
6 |
10 |
Objective test |
A8 A11 A27 A28 A29 A30 B1 B3 B4 B5 B13 C6 |
2 |
4 |
6 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Explicación de conceptos. |
Problem solving |
Resolución de problemas por parte dos alumnos utilizando as ecuacións e os conceptos explicados en clase. |
Case study |
Explicación de casos concretos de contaminación e de tecnícas de tratamento aplicadas a casos reais. |
Laboratory practice |
Aplicación da teoría a casos prácticos de tratamento da contaminación (aire). |
Objective test |
Avaliación da adquisición dos conceptos desenvolvidos na materia. Consistira nun exame escrito que constase de preguntas teóricas e/ou de problemas a resolver. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
|
Description |
Axudásese ao alumno a resolver problemas e exercicios, utilizando os conceptos e ecuacións vistos en clase. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Problem solving |
A8 A11 A27 A29 A30 B3 B5 B6 B13 |
Resolución de problemas en clase, de forma individual o en grupo. Se valorara la implicación del alumno y el comportamiento en las diversas actividades programadas (A8, A11, A28, A29, A30, B5) |
10 |
Laboratory practice |
A11 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B13 B14 C2 |
Realización de las prácticas y entrega de informe/resultados (A8, A11, A28, A29, A30, B5, B8, B15, C2, C6) |
40 |
Objective test |
A8 A11 A27 A28 A29 A30 B1 B3 B4 B5 B13 C6 |
El examen podra constar de preguntas de teoría y de preguntas relacionadas con la resolución de problemas.
El examen podra tener relación con la materia vista en clase, los conceptos abordados en el laboratorio, o las visitas (A8, A11, A28, A29, A30, B5, B8, B15, C6) |
50 |
|
Assessment comments |
La prueba objetiva de la primera oportunidad se realizará el lunes siguiente a la finalización de la impartición de la materia.
La segunda oportunidad para superar la materia se realizará en el mes de Julio.
Tendrán prioridad para optar a Matrícula de Honra aquellos alumnos que se presenten en la primera oportunidad.
|
Sources of information |
Basic
|
KENNES, C & VEIGA, MC (2013). Air Pollution Prevention and Control. J. Wiley & Sons
WARK, K & WARNER, CF (1981). Air Pollution, its origin and control. Row & Harper Publishers
KENNES, C & VEIGA, MC (2001). Bioreactors for waste gas treatment. Kluwer Academic Publishers
US-EPA (1997). Bioremediation of hazardous waste sites: practical approaches to implementation.. EPA 625-K-96-001
US-EPA (1995). Biorremediation of Hazardous wastes. . EPA 540-R-95-532.
LEVIN, L & GEALT, M (1997). Biotratamiento de residuos tóxicos y peligrosos. Selección, estimación, modificación de microorganismos y aplicación. McGraw-Hill
PICHTEL, J (2007). Fundamentals of site remediation : for metal and hydrocarbon-contaminated soils . 2nd ed. . Rockville, Maryland : Government Institutes
ANDERSON, WC (ed.) (1993). Innovative site remediation technology (Vol 1-8). American Academy of Environmental Engineers |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Contaminación ambiental/610475401 | Tecnoloxía ambiental e xestión da auga/610475402 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Aspectos legais e éticos en Biotecnoloxía/610475203 |
|
Subjects that continue the syllabus |
PROXECTO FIN DE MÁSTER/610475006 | PRÁCTICAS EXTERNAS/610475007 |
|
Other comments |
Dado que parte de la bibliografía recomendada para esta materia se encuentra en inglés, es aconsejable tener conocimientos de esta lengua, por lo menos, a nivel de comprensión de textos escritos.
|
|