Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A2 |
Suggest alternatives for solving complex chemical problems related to the different areas of chemistry. |
A4 |
Innovate in the methods of synthesis and chemical analysis related to the different areas of chemistry |
A7 |
Operate with advanced instrumentation for chemical analysis and structural determination. |
A9 |
Promote innovation and entrepreneurship in the chemical industry and in research. |
B2 |
Students should apply their knowledge and ability to solve problems in new or unfamiliar environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their field of study. |
B4 |
Students should be able to communicate their conclusions, and the knowledge and the reasons that support them to specialists and non-specialists in a clear and unambiguous manner |
B5 |
Students must possess learning skills to allow them to continue studying in a way that will have to be largely self-directed or autonomous. |
B7 |
Identify information from scientific literature by using appropriate channels and integrate such information to raise and contextualize a research topic |
B9 |
Demonstrate ability to analyze, describe, organize, plan and manage projects |
B12 |
Being able to work in a team and adapt to multidisciplinary teams. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Adquisición completa sobre as diferentes técnicas espectroscópicas atómicas avanzadas tanto nos aspectos teóricos como na súa aplicación práctica |
AC2 AC7 AC9
|
BC2 BC5 BC7
|
|
Adquisición completa sobre as diferentes técnicas híbridas utilizadas en metalómica e metaloproteómica, tanto nos aspectos teóricos como na súa aplicación. |
AC2 AC4 AC7 AC9
|
BC2 BC4 BC5 BC7
|
|
Adquisición completa sobre os diferentes tipos de sensores ópticos, electroquímicos, térmicos e másicos, aspectos teóricos e exemplos de aplicación |
AC2 AC4 AC7 AC9
|
BC2 BC4 BC9 BC12
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
TEMA 1. TÉCNICAS ATÓMICAS AVANZADAS |
(1) Espectrometría de absorción atómica con atomización electrotérmicas. (2) Espectrometría de absorción atómica con fuente continua. (3) Espectrometría de emisión óptica con plasma acoplado por inducción. (4) Espectrometría de masas con plasma acoplado por inducción. (5) Espectrometría de fluorescencia atómica. (6) Espectrometría de fluorescencia de raios X |
TEMA 2. TÉCNICAS ALTERNATIVAS DE INTRODUCCIÓN DE MOSTRA |
(1) Introducción de mostras sólidas I: muestreo de sólidos. (2) Introducción de mostras sólidas II: muestreo de suspensions. (3) Introducción de vapor: técnicas de xeneración de vapor (vapor frío e hidruros covalentes). (4) Outras técnicas de introducción de mostra (Ablación Láser) |
TEMA 3. TÉCNICAS HÍBRIDAS NO ANALISE DE COMPOSTOS ORGANOMETÁLICOS E METALOPROTEÍNAS (METALÓMICA E METALOPROTEÓMICA) |
(1) Acoplamiento da cromatografía líquida coa espectrometría de emisión óptica con plasma acoplado por inducción. (2) Acoplamiento da cromatografía
líquida coa espectrometría de masas con plasma acoplado por inducción. (3) Acoplamiento da cromatografía líquida coa espectrometría de fluorescencia atómica. (4) Acoplamiento da cromatografía de gases coa espectrometría de
masas con plasma acoplado por inducción. (5) Acoplamiento da electroforesis capilar coa espectrometría de masas con plasma acoplado por inducción. (6) Acoplamiento do fraccionamiento en campo de flujo coa espectrometría de masas con plasma acoplado por inducción |
TEMA 4. SENSORES |
(1) Concepto de sensor. (2) Tipos de sensores. (3) Sensores electroquímicos. (4) Sensores ópticos. (5) Sensores de gases. (6) Sensores remotos |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Seminar |
A2 B2 B4 B9 B12 |
7 |
14 |
21 |
Supervised projects |
A2 A4 A9 B2 B4 B5 B7 B9 B12 |
2 |
8 |
10 |
Objective test |
A2 A4 A7 A9 |
2 |
0 |
2 |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A4 A7 |
12 |
30 |
42 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Seminar |
Seminarios realizados co profesorado propio do Máster, e con profesionais invitados da empresa, da administración e de outras universidades
Sesions interactivas relacionadas coas distintas materias con debates e intercambio de opinions cos alumnos
Resolución de exercicios prácticos (problemas, cuestions tipo test, interpretación e procesamento da información, evaluación de publicaciones científicas, etc.) |
Supervised projects |
Estudio persoal baseado en diferentes fontes de información
Exposición oral de traballos, informes, etc., incluindo debate cos profesores e os alumnos |
Objective test |
Realización de las diferentes probas para la verificación da obtención tanto de conocimientos teóricos como prácticos e a adquisición de habilidades y actitudes |
Guest lecture / keynote speech |
Clases presenciais teóricas. Clases expositivas (utilización de pizarra, ordenador, cañón), complementadas cas ferramientas propias da docencia virtual |
Personalized attention |
Methodologies
|
Seminar |
Supervised projects |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Os traballos tutelados e seminarios para a resolución de problemas realizaranse baixo a supervisión do profesor, o cal resolverá dudas, organizará a búsqueda bibliográfica, etc
Para elo realizaranse Tutorías nas que se resolverán dudas e se revisará o traballo realizado, etc. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Seminar |
A2 B2 B4 B9 B12 |
Os seminarios avaliaranse mediante a avaliación continua do traballo do alumno e a resolución individual de problemas e casos
|
20 |
Supervised projects |
A2 A4 A9 B2 B4 B5 B7 B9 B12 |
Os Traballos Tutelados implican a realización dunha memoria e unha exposición a partir do tema entregado polo profesor
|
20 |
Objective test |
A2 A4 A7 A9 |
Os contidos teóricos da asignatura serán avaliados mediante un exame que poderá incluir preguntas tipo test (selección múltiple), preguntas cortas e de resposta razoada
|
60 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
C. Cámara, C. Pérez-Conde (Eds.) (2011). Análisis Químico de Trazas. Ed.Síntesis
R. Keller, J. M. Mermet, M. Otto, H. M. Widmer (2004). Analytical Chemistry. Ed. Wiley
Skoog, Holler, Nieman (2008). Principios de Análisis Instrumental. Ed. Thonsom-Paraninfo |
|
Complementary
|
B. Welz, M. Sperling (1999). Atomic Absorption Spectrometry. Ed. Wiley
R. Cornelis (Ed.) (2003). Handbook of Elemental Speciation I/II. Ed. Wiley
B. Welz, H. Becker-Ross, S. Florek, U. Heitmann (2004). High Resolution Continuum Source AAS. Ed. Wiley
Dedina, D. L. Tsalev (1995). Hydride Generation Atomic Absorption Spectrometry. Ed. Wiley
J. M. Rosenfeld (Ed.) (2004). Sample Preparation for Hyphenated Analytical Techniques. CRC Press
S. Alegret, M. del Valle, A. Merkoçi (2004). Sensores electroquímicos. Universidad Autónoma de Barcelona
C. Pérez Conde (1996). Sensores Ópticos. Universidad de Valencia |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Profundización en Química Analítica/610509001 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Cromatografía e Técnicas Analíticas de Separación/610509023 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
E altamente recomendable asistir as clases expositivas desde o primer día dado que os diferentes temas do programa están enlazados entre si. É importante mantener o estudio da materia “o día”. Unha vez finalizada la lectura dun tema, é útil facer un resumen dos puntos
importantes, identificando as cuestions básicas que debense recordar e
asegurándose de coñecer tanto o seu significado como as condicions nas que se
poden aplicar. |
|