Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Ability to use chemistry terminology, nomenclature, conventions and units |
A14 |
Ability to demonstrate knowledge and understanding of concepts, principles and theories in chemistry |
A15 |
Ability to recognise and analyse new problems and develop solution strategies |
A17 |
Ability to work safely in a chemistry laboratory (handling of materials, disposal of waste) |
A18 |
Risk management in relation to use of chemical substances and laboratory procedures |
A19 |
Ability to follow standard procedures and handle scientific equipment |
A20 |
Ability to interpret data resulting from laboratory observation and measurement |
A22 |
Ability to plan, design and develop projects and experiments |
A23 |
Critical standards of excellence in experimental technique and analysis |
A25 |
Ability to recognise and analyse link between chemistry and other disciplines, and presence of chemical processes in everyday life |
A28 |
Acquisition, assessment and application of basic principles of industrial activity, organisation and task management |
B2 |
Effective problem solving |
B3 |
Application of logical, critical, creative thinking |
B4 |
Working independently on own initiative |
B5 |
Teamwork and collaboration |
B6 |
Ethical, responsible, civic-minded professionalism |
B7 |
Effective workplace communication |
C1 |
Ability to express oneself accurately in the official languages of Galicia (oral and in written) |
C3 |
Ability to use basic information and communications technology (ICT) tools for professional purposes and learning throughout life |
C4 |
Self-development as an open, educated, critical, engaged, democratic, socially responsible citizen, equipped to analyse reality, diagnose problems, and formulate and implement informed solutions for the common good |
C5 |
Understanding importance of entrepreneurship, and knowledge of resources available for people with business ideas |
C6 |
Ability to assess critically the knowledge, technology and information available for problem solving |
C7 |
Acceptance as a professional and as a citizen of importance of lifelong learning |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Mellora no coñecemento do entorno profesional dos graduados en Química |
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7
|
Mellora na capacidade de aplicar os coñecementos académicos adquiridos nun entorno profesional |
A1 A14 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A23 A25 A28
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Segundo o plan de traballo acordado coa empresa ou institución para cada alumno. |
Segundo o plan de traballo acordado coa empresa ou institución para cada alumno. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Summary |
B3 C1 C6 C7 |
0 |
10 |
10 |
Supervised projects |
A1 A14 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A23 A25 A28 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 |
100 |
0 |
100 |
|
Personalized attention |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Summary |
Memoria do traballo realizado durante o período de prácticas. Debe constar das seguintes partes e pola citada orde:
1. INDICE
1.1 Debe de recoller os documentos dos que consta o informe.
2. DATOS DO ALUMNO
2.1 Breve información sobre o alumno (apelidos, nome, DNI, dirección de contacto, teléfonos e dirección de correo electrónico)
3. DATOS DA EMPRESA
3.1 Breve información sobre a empresa (nome, situación, sector de actividade, organigrama, número de empregados, etc...).
4. RESUMO DAS PRÁCTICAS
4.1 Resumen do traballo desenvolvido polo alumno durante o período das prácticas.
5. ACTIVIDADES DESENVOLVIDAS
5.1 Obxectivo das prácticas. Neste apartado débense de recoller os obxectivos que se perseguen co traballo.
5.2 Traballo encomendado. Fundamento teórico e experimental das diferentes actividades desenvolvidas durante o periodo de prácticas tendo en conta, no seu caso, o segredo profesional ao que está obrigado.
5.3 Distribución temporal. Distribución das tarefas realizadas, especificando a duración das mesmas e as unidades ou Departamentos nas que se realizaron.
5.4 Formación recibida. Cursos, programas informáticos, seminarios, charlas, etc...
5.5 Nivel de integración dentro do departamento e relacións co persoal
6. CONCLUSIÓNS
6.1 Adecuación ás ensinanzas recibidas na Facultade para o desempeño da práctica
6.2 Valoración persoal da aprendizaxe conseguida ao longo de toda a práctica
6.3 Declaración de responsabilidade do alumno (modelo Anexo I) |
Supervised projects |
A empresa ou institución nomeará un titor, que deberá ser un titulado superior, preferiblemente da mesma titulación ou titulacións afíns á do estudante, e que se encargará das seguintes funcións:
1. Proporcionar ao Centro unha breve descrición do traballo a realizar polo alumno, indicando os coñecementos específicos e habilidades que ha de ter o alumno para levalo a cabo e indicar a formación que adquirirá o alumno durante a realización do traballo.
2. Orientar ao alumno durante a realización do traballo.
3. Elaborar un informe final, dirixido ao Decanato da Facultade no que se avalíe o grao de aproveitamento acadado polo estudante.
O alumno terá ademáis un titor académico na Facultade, que será quen revise o informe emitido polo alumno, facendo por escrito as recomendacións e puntualizacións pertinentes para correxilo e melloralo. Á vista destas recomendacións, o alumno revisará o documento e o entregará no Negociado de alumnos xunto cunha instancia solicitando a súa avaliación. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Summary |
|
Description |
A atención personalizada servirá para facer un seguimiento detallado das actividades e da evolución do alumno, contribuíndo á súa avaliación continuada. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A14 A15 A17 A18 A19 A20 A22 A23 A25 A28 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 |
A empresa ou institución nomará un titor, que elaborará un informe final, dirixido ao Decanato do Centro, no que se avalíe o grao de aproveitamento acadado polo estudante. |
50 |
Summary |
B3 C1 C6 C7 |
Para acadar recoñecemento académico, sempre que a estadía desenvolvida cumpra as condicións especificadas anteriormente o alumno deberá remitir ao Decanato da Facultade un relatorio detallado dos traballos e actividades realizadas. Tal relatorio será elaborado dacordo cun modelo ad hoc.
O titor académico revisará o informe emitido polo alumno, facendo por escrito as recomendacións e puntualizacións pertinentes para correxilo e melloralo. Á vista destas recomendacións, o alumno revisará o documento e o entregará no Negociado de alumnos xunto cunha instancia solicitando a súa avaliación.
O informe do alumno será avaliado pola Comisión de Docencia e Validacións do centro que, tendo en conta o infomre do titor da empresas e as recomendacións do titor académico, outorgará a cualificación que aparecerá na acta. |
50 |
|
Assessment comments |
Valorarase no seu conxunto, a labor realizada durante as prácticas e a memoria realizadas sobre as mesmas. NORMAS DE PRESENTACIÓN DA MEMORIA ESCRITA 1.
Letra: Arial ou Times New Roman, tamaño 11 puntos 2. Interlineado: 1.5 3. Marxes: marxes superior e inferior: 2.0 cm; marxe exterior: 2.0 cm; marxe interior: 2.2 cm. 4. Extensión: mínimo recomendable: 25 páxinas; máximo: 40 páxinas impresas a dobre cara. 5. Recoméndase non empregar plásticos na encadernación da memoria.
|
Sources of information |
Basic
|
|
En cada caso, o titor/a na empresa ou institución e o titor/a académico/a suxerirán as fontes de información más acaídas ao plan de traballo. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Matemáticas 1/610G01001 | Matemáticas 2/610G01002 | Física 1/610G01003 | Física 2/610G01004 | Bioloxía/610G01005 | Xeoloxía/610G01006 | Química 1/610G01007 | Química 2/610G01008 | Química 3/610G01009 | Química 4/610G01010 | Química Analítica 1/610G01011 | Química Analítica 2/610G01012 | Química Física 1/610G01016 | Química Física 2/610G01017 | Química Inorgánica 1/610G01021 | Química Inorgánica 2/610G01022 | Química Orgánica 1/610G01026 | Química Orgánica 2/610G01027 | Química, Información e Sociedade/610G01031 | Laboratorio de Química/610G01032 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Traballo de fin de Grao/610G01043 |
|
Other comments |
Ë recomendable tentar cursar as prácticas pre-profesionais durante o verán anterior a comenzar o cuarto curso, co fin de que o segundo semestre quede máis despexado a nivel horario. |
|