Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Coñecemento das principais institucións xurídicas. |
A2 |
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais. |
A4 |
Percepción do carácter interdisciplinar dos problemas xurídicos. |
A12 |
Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público). |
B1 |
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B12 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun idioma estranxeiro. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Conocimiento de los ámbitos semánticos del inglés jurídico y su correspondencia en el español jurídico. |
A1 A2 A4
|
|
|
Manexo de oratoria xurídica.(Capacidade de expresarse apropiadamente en público). |
A12
|
|
|
Que os estudantes demostrasen posuir e comprender coñecementos nunha áarea de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
B1
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
B2
|
|
Que os estudiantes poidan transmitir, información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
|
B4
|
|
Que os estudiantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun nalto grado de aautonomía. |
|
B5
|
|
Comunicarse de una maneira efectiva nun entorno de trsballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun dioma estranxeiro. |
|
B12
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
C2
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comnunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunhan cidadanía aberta, culta, críticsa, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia do aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Legal English
Contracts
Company Law
White-collar offences
Insuarance policy
Tax
|
Latinisms, syntax, polysemy.
Purchase-sale contract
Obligations of the seller
Lease or leasehold contract
Sole trader
Partnership
Company or corporation
Piracy
Trade marks
Breach of copyright
Legal right
Legal liability.
Duty
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
B5 |
40 |
0 |
40 |
Glossary |
C3 C4 C7 |
2 |
14 |
16 |
Objective test |
A1 A2 A4 B1 B2 B4 |
2 |
0 |
2 |
Oral presentation |
A12 B12 C2 |
9 |
0 |
9 |
ICT practicals |
C3 |
38 |
19 |
57 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A4 |
14 |
0 |
14 |
Directed discussion |
A12 |
6 |
0 |
6 |
|
Personalized attention |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Analysis of primary texts with short written exercices |
Glossary |
Lists of words |
Objective test |
Questions chosen from the primary texts |
Oral presentation |
Oral presentation of the writing essays |
ICT practicals |
Writing of essays in English in response to reading of primary texts |
Guest lecture / keynote speech |
Critical reading of primary texts |
Directed discussion |
Teacher-guided discussion and debate of primary texts and their problems |
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
Oral presentation |
Objective test |
Case study |
Directed discussion |
Glossary |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Analysis of primary texts with short written exercices
Lists of legal words
Questions chosen from the primary texts
The teacher clarifies the matter
Oral presentation of the wrinting essays
Writing of essays in English in response to reading of ptimary texts
Critical reading of primary texts
Teacher-guided discussion and debate of primary texts and their problems
Teacher-guidad discussion and debate of primary texts and their problems
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
ICT practicals |
C3 |
Writing essays in English in response to reading of primary texts. The first essay (400-500) words willk be worth 10% of your final grade. The second essay (400-500) word will be worth 10% of your final grade. |
20 |
Oral presentation |
A12 B12 C2 |
Oral presentation of the writing essays |
10 |
Objective test |
A1 A2 A4 B1 B2 B4 |
Questions chosen from the primary texts |
20 |
Case study |
B5 |
Analysis of primary texts with short written exercices |
25 |
Directed discussion |
A12 |
Teacher-guided discussion and debate of primary texts and their problems wih short written exercices
|
5 |
Glossary |
C3 C4 C7 |
Lists of legal words |
10 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A4 |
Critical reading of primary texts with short written exercises
|
10 |
|
Assessment comments |
All evaluated work must score at leat 4/10. You must do at least 50% of the work required to be elegible for a final grade. If you fail to pass either the final exam, the case study, glossary, oral presentation, ITC practicals, critical reading with short written exercices o directed discussion with short written exercises, these parts must be reapeted in the July exam period.
Those who are officially rergistered as part-time students, and have been granted permission not to attend classes, as stipulated in the regulations of this University, will be assessed in either of the opportunities according to the same criteria specified for the second opportunity.
|
Sources of information |
Basic
|
Alaraz, E. y Hughes, B. (2000). Diccionario de términos jurídicos.. Barcelona: Ariel
Infante Lope, J. (1984). Diccionario jurídico. Barcelona:Vecchi
White, James Boyd (1993). Justice and Translation. Chicago: University of Chicago Press |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|