Identifying Data 2015/16
Subject (*) Modern language Code 612G01042
Study programme
Grao en Dereito
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optativa 6
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Filoloxía Inglesa
Coordinador
Soto Vazquez, Adolfo Luis
E-mail
luis.soto@udc.es
Lecturers
Herrero Villapalos, Rosa
Soto Vazquez, Adolfo Luis
E-mail
r.villapalos@udc.es
luis.soto@udc.es
Web
General description Estudo da terminoloxía e das expresións do inglés xurídico e a sua traducción o español

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Coñecemento das principais institucións xurídicas.
A2 Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais.
A4 Percepción do carácter interdisciplinar dos problemas xurídicos.
A12 Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público).
B1 Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B12 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun idioma estranxeiro.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Conocimiento de los ámbitos semánticos del inglés jurídico y su correspondencia en el español jurídico. A1
A2
A4
Manexo de oratoria xurídica.(Capacidade de expresarse apropiadamente en público). A12
Que os estudantes demostrasen posuir e comprender coñecementos nunha áarea de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. B1
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. B2
Que os estudiantes poidan transmitir, información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. B4
Que os estudiantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun nalto grado de aautonomía. B5
Comunicarse de una maneira efectiva nun entorno de trsballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun dioma estranxeiro. B12
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. C2
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comnunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
Desenvolverse para o exercicio dunhan cidadanía aberta, culta, críticsa, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. C4
Asumir como profesional e cidadán a importancia do aprendizaxe ao longo da vida. C7

Contents
Topic Sub-topic
Legal English
Contracts
Company Law
White-collar offences
Insuarance policy
Tax
Latinisms, syntax, polysemy.
Purchase-sale contract
Obligations of the seller
Lease or leasehold contract
Sole trader
Partnership
Company or corporation
Piracy
Trade marks
Breach of copyright
Legal right
Legal liability.

Duty

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Case study B5 40 0 40
Glossary C3 C4 C7 2 14 16
Objective test A1 A2 A4 B1 B2 B4 2 0 2
Oral presentation A12 B12 C2 9 0 9
ICT practicals C3 38 19 57
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A4 14 0 14
Directed discussion A12 6 0 6
 
Personalized attention 6 0 6
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Case study Analysis of primary texts with short written exercices
Glossary Lists of words
Objective test Questions chosen from the primary texts
Oral presentation Oral presentation of the writing essays
ICT practicals Writing of essays in English in response to reading of primary texts
Guest lecture / keynote speech Critical reading of primary texts
Directed discussion
Teacher-guided discussion and debate of primary texts and their problems

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Oral presentation
Objective test
Case study
Directed discussion
Glossary
Guest lecture / keynote speech
Description
Analysis of primary texts with short written exercices

Lists of legal words

Questions chosen from the primary texts

The teacher clarifies the matter

Oral presentation of the wrinting essays

Writing of essays in English in response to reading of ptimary texts

Critical reading of primary texts

Teacher-guided discussion and debate of primary texts and their problems

Teacher-guidad discussion and debate of primary texts and their problems




Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
ICT practicals C3 Writing essays in English in response to reading of primary texts. The first essay (400-500) words willk be worth 10% of your final grade. The second essay (400-500) word will be worth 10% of your final grade. 20
Oral presentation A12 B12 C2 Oral presentation of the writing essays 10
Objective test A1 A2 A4 B1 B2 B4 Questions chosen from the primary texts 20
Case study B5 Analysis of primary texts with short written exercices 25
Directed discussion A12 Teacher-guided discussion and debate of primary texts and their problems wih short written exercices
5
Glossary C3 C4 C7 Lists of legal words 10
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A4 Critical reading of primary texts with short written exercises
10
 
Assessment comments

All evaluated work must score at leat 4/10. You must do at least 50% of the work required to be elegible for a final grade. If you fail to pass either the final exam, the case study, glossary, oral presentation, ITC practicals, critical reading with short written exercices o directed discussion with short written exercises, these parts  must be reapeted in the July exam period.


Those who are officially rergistered as part-time students, and have been granted permission not to attend classes, as stipulated in the regulations of this University, will be assessed in either of the opportunities according to the same criteria specified for the second opportunity.


Sources of information
Basic Alaraz, E. y Hughes, B. (2000). Diccionario de términos jurídicos.. Barcelona: Ariel
Infante Lope, J. (1984). Diccionario jurídico. Barcelona:Vecchi
White, James Boyd (1993). Justice and Translation. Chicago: University of Chicago Press

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.