Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A4 |
O alumnado será capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos á práctica. |
A5 |
O alumnado adquirirá habilidades necesarias para analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. |
B1 |
O alumnado desenvolverá habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. |
B2 |
O alumnado será capaz de integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
B3 |
O alumnado aprenderá a aprender, de forma autónoma, como base da súa futura actividade investigadora. |
B4 |
O alumnado será capaz de aplicar os seus coñecementos e habilidades na resolución de problemas en entornos novos ou non familiares en contextos interdisciplinares. |
B5 |
O alumnado adquirirá capacidade para concibir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico. |
B6 |
O alumnado desenvolverá habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación (identificación e acceso a bibliografía, utilización apropiada de recursos e equipamentos, utilización de tecnoloxía para rexistrar datos, manexo de bases de datos, etc.). |
B7 |
O alumnado adquirirá capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B8 |
O alumnado será capaz de comunicar oralmente e por escrito con claridade os coñecementos teóricos e aplicados do campo de estudo tanto a audiencias expertas como non expertas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Que saiban utilizar as técnicas específicas de xestión e organización da información. Que sexan capaces de realizar buscas documentais sobre calquera asunto. Que saiban xestionar e organizar documentación. Que dominen o entorno virtual. Que dominen as técnicas e as estratexias da comunicación. Que sexan capaces de elaborar documentación específica: textos científicos, textos académicos, etc. Que saiban desenvolver calquera tipo de texto oral ou escrito en diferentes ámbitos académico-científico. |
AR4
|
BR1 BR3 BR4 BR5 BR6 BR7 BR8
|
CC1 CC3 CC6 CC8
|
Que posúan e comprendan coñecementos especializados no ámbito dos estudos lingüísticos. Que teñan capacidade para ser orixinais no desenvolvemento e aplicación de ideas. Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos. Que teñan capacidade de resolver problemas en entornos novos ou pouco coñecidos nun contexto multidisciplinar. Que sexan capaces de integrar coñecementos diversos. Que sexan capaces de comunicar as súas conclusións e os coñecementos que as sustentan a públicos especializados e non especializados de forma clara. |
AR4 AR5
|
BR1 BR2 BR3 BR5 BR6 BR7 BR8
|
CC1 CC2 CC8
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CC1 CC3 CC4 CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
ESTRUCTURA |
1. Capa que incluirá, obrigatoriamente, o emblema e o nome da Universidade, o nome da Facultade, o nome do mestrado, o título do traballo, o nome do autor e do titor, e o ano de presentación.
2. Índice do traballo con paxinación.
3. Resumo do traballo
4. Introdución, que deberá incluír os obxectivos do traballo e a explicación e a xustificación da
metodoloxía utilizada.
5. Corpo do traballo
6. Conclusións
7. Referencias bibliográficas
|
CARACTERÍSTICAS |
1. O traballo fin de mestrado terá unha extensión mínima de 30 páxinas.
2. O texto terá un espazo de interliñado de 1.5 e o tamaño da letra será de 12 puntos. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
|
0 |
145 |
145 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
O alumno definirá un tema concreto dentro dalgunha das liñas de investigación do mestrado.
O traballo fin de mestrado será realizado de forma individual polo/a estudante baixo a supervisión do director ou directores do traballo.
Son funcións do director: facilitar as orientacións precisas para a elaboración do traballo fin de mestrado por parte do alumno; supervisar a realización do proxecto, a calidade dos seus contidos e a súa adecuación ás presentes normas; facer unha proposta de Comisión Evaluadora, tendo en conta a adecuación dos membros á temática desarrollada, e dar o visto bon para a inscrición e a presentación do traballo fin de mestrado. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
O/a estudante terá, cando menos, un profesor titor que guiará a realización do seu traballo. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
|
O traballo só poderá ser presentado, defendido e avaliado se o alumno tiver superado os créditos restantes para a obtención do título.
A avaliación realizaraa unha Comisión Avaliadora específica que deberá ser designada pola Comisión Académica do mestrado, tendo en conta a proposta presentada polo director do traballo.
As Comisións avaliadoras estarán compostas por tres persoas: o director do traballo e outros dous profesores doutores con vinculación permanente á Universidade; a de maior categoría e antigüidade presidirá a Comisión e a de menor actuará como secretaria.
|
100 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
Serán proporcionadas polo director do traballo. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|