Competencias del título |
Código
|
Competencias del título
|
A4 |
El alumnado será capaz de aplicar los conocimientos lingüísticos a la práctica. |
A5 |
El alumnado adquirirá habilidades necesarias para analizar e investigar los mecanismos de los procesos de comunicación. |
B1 |
El alumnado desarrollará habilidades cognitivas avanzadas (capacidad de síntesis, análisis y pensamiento crítico) relacionadas con el desarrollo y la creación de un perfil investigador. |
B2 |
El alumnado será capaz de integrar conocimientos de campos de estudio diversos. |
B3 |
El alumnado aprenderá a aprender, de forma autónoma, como base de su futura actividad investigadora. |
B4 |
El alumnado será capaz de aplicar sus conocimientos y habilidades en la resolución de problemas en entornos nuevos o no familiares en contextos interdisciplinares. |
B5 |
El alumnado adquirirá capacidad para concebir y diseñar proyectos de investigación con rigor académico. |
B6 |
El alumnado desarrollará habilidades de gestión de la información para propósitos académicos y de investigación (identificación y acceso a bibliografía, utilización apropiada de recursos y equipamientos, utilización de tecnología para registrar datos, manejo de bases de datos, etc.). |
B7 |
El alumnado adquirirá capacidad de organizar el trabajo, planificar y gestionar el tiempo y resolver problemas de forma efectiva. |
B8 |
El alumnado será capaz de comunicar oralmente y por escrito con claridad los conocimientos teóricos y aplicados del campo de estudio tanto a audiencias expertas como no expertas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma. |
C2 |
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero. |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. |
C4 |
Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común. |
C6 |
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse. |
C7 |
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. |
Resultados de aprendizaje |
Resultados de aprendizaje |
Competencias del título |
Que saiban utilizar as técnicas específicas de xestión e organización da información. Que sexan capaces de realizar buscas documentais sobre calquera asunto. Que saiban xestionar e organizar documentación. Que dominen o entorno virtual. Que dominen as técnicas e as estratexias da comunicación. Que sexan capaces de elaborar documentación específica: textos científicos, textos académicos, etc. Que saiban desenvolver calquera tipo de texto oral ou escrito en diferentes ámbitos académico-científico. |
AI4
|
BI1 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 BI8
|
CM1 CM3 CM6 CM8
|
Que posúan e comprendan coñecementos especializados no ámbito dos estudos lingüísticos. Que teñan capacidade para ser orixinais no desenvolvemento e aplicación de ideas. Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos. Que teñan capacidade de resolver problemas en entornos novos ou pouco coñecidos nun contexto multidisciplinar. Que sexan capaces de integrar coñecementos diversos. Que sexan capaces de comunicar as súas conclusións e os coñecementos que as sustentan a públicos especializados e non especializados de forma clara. |
AI4 AI5
|
BI1 BI2 BI3 BI5 BI6 BI7 BI8
|
CM1 CM2 CM8
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CM1 CM3 CM4 CM6 CM7 CM8
|
Contenidos |
Tema |
Subtema |
ESTRUCTURA |
1. Capa que incluirá, obrigatoriamente, o emblema e o nome da Universidade, o nome da Facultade, o nome do mestrado, o título do traballo, o nome do autor e do titor, e o ano de presentación.
2. Índice do traballo con paxinación.
3. Resumo do traballo
4. Introdución, que deberá incluír os obxectivos do traballo e a explicación e a xustificación da
metodoloxía utilizada.
5. Corpo do traballo
6. Conclusións
7. Referencias bibliográficas
|
CARACTERÍSTICAS |
1. O traballo fin de mestrado terá unha extensión mínima de 30 páxinas.
2. O texto terá un espazo de interliñado de 1.5 e o tamaño da letra será de 12 puntos. |
Planificación |
Metodologías / pruebas |
Competéncias |
Horas presenciales |
Horas no presenciales / trabajo autónomo |
Horas totales |
Trabajos tutelados |
|
0 |
145 |
145 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías |
Metodologías |
Descripción |
Trabajos tutelados |
O alumno definirá un tema concreto dentro dalgunha das liñas de investigación do mestrado.
O traballo fin de mestrado será realizado de forma individual polo/a estudante baixo a supervisión do director ou directores do traballo.
Son funcións do director: facilitar as orientacións precisas para a elaboración do traballo fin de mestrado por parte do alumno; supervisar a realización do proxecto, a calidade dos seus contidos e a súa adecuación ás presentes normas; facer unha proposta de Comisión Evaluadora, tendo en conta a adecuación dos membros á temática desarrollada, e dar o visto bon para a inscrición e a presentación do traballo fin de mestrado. |
Atención personalizada |
Metodologías
|
Trabajos tutelados |
|
Descripción |
O/a estudante terá, cando menos, un profesor titor que guiará a realización do seu traballo. |
|
Evaluación |
Metodologías
|
Competéncias |
Descripción
|
Calificación
|
Trabajos tutelados |
|
O traballo só poderá ser presentado, defendido e avaliado se o alumno tiver superado os créditos restantes para a obtención do título.
A avaliación realizaraa unha Comisión Avaliadora específica que deberá ser designada pola Comisión Académica do mestrado, tendo en conta a proposta presentada polo director do traballo.
As Comisións avaliadoras estarán compostas por tres persoas: o director do traballo e outros dous profesores doutores con vinculación permanente á Universidade; a de maior categoría e antigüidade presidirá a Comisión e a de menor actuará como secretaria.
|
100 |
|
Observaciones evaluación |
|
Fuentes de información |
Básica
|
|
Serán proporcionadas polo director do traballo. |
Complementária
|
|
|
Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
|
Asignaturas que continúan el temario |
|
|