Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Familiarizarse cos novos enfoques teóricos e críticos nos estudos literarios e culturais: estudos de xénero, feminismos, 'queer studies;' o multiculturalismo e a etnocrítica; os estudos postcoloniales, e a ecocrítica. |
AM1 AM2 AM6
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BM1 BM2
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CM1 CM2
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Ser capaz de aplicar as teorías estudadas a un texto concreto. |
AM1 AM2 AM3 AM4 AM6 AM7 AM8 AM10 AM13
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BM1 BM3 BM4 BM5 BM6 BM8 BM9
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CM1 CM2 CM4 CM6 CM7 CM8
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Poder expoñer as interpretacións propias de xeito ordenado e riguroso, tanto oralmente como por escrito, segundo se espera dun contexto académico. |
AM3 AM4 AM5 AM13
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BM4 BM5 BM6 BM8 BM9
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CM1 CM2 CM4
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Ser capaz de debatir e discutir, de xeito académico e ordenado, as propias ideas fronte ás de outras persoas, e de recoñecer e expoñer os méritos e deméritos das diversas posturas e opinións. |
AM1 AM2 AM3 AM4 AM12
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BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM8 BM9
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CM1 CM2 CM4 CM8
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Literatura, Arte, Moda. relaciones intertextuales. |
1. 1. La literatura como fuente para la historia de la Moda.
1.2. La Moda como sistema artístico y su relación con la literatura y las artes plásticas.
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2. La indumentaria femenina en la literatura cortés. |
2.1. Arquetipos: pastoras, doncellas y damas.
2.2. La vestimenta femenina en la novela artúrica: Chretien de Troyes (Erec y el cuento del Grial). |
3. La indumentaria femenina en la literatura contemporánea. |
3.1. Arquetipos: señoritas, cocottes y gaçonnes.
3.2. La vestimenta femenina en la novela realista. De Zola a Galdós.
3.3. Los felices 20: Scott-Fitzgerald. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
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12 |
21 |
33 |
Traballos tutelados |
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0 |
30 |
30 |
Presentación oral |
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4 |
0 |
4 |
Actividades iniciais |
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2 |
0 |
2 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
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2 |
2 |
4 |
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Atención personalizada |
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2 |
0 |
2 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Descripción e análise dos novos enfoques teóricos e críticos nos estudios literarios e culturais |
Traballos tutelados |
Trabajos relacionados con la materia, es decir, análisis de la temática vinculada a la moda femenina presente en obras literarias medievales o contemporáneas. |
Presentación oral |
Presentación de análises de textos con diferentes perspectivas críticas |
Actividades iniciais |
Toma de contacto para saber do nivel de coñecementos dos estudantes, da súa motivación, intereses... |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Asistencia con aproveitamento a eventos científicos ou divulgativos relacionados coa asignatura |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Traballos tutelados |
Presentación oral |
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Descrición |
Orientación en los trabajos de investigación tutelados, sobre las obras literarias como fuentes documentales de la historia de la moda y técnicas de su presentación oral.
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Traballos tutelados |
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Trabajo de investigación individual o en grupo sobre el contenido de la materia. |
45 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
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Se valorará la asistencia a actividades científicas, culturales o artísticas vinculadas a la literatura y la mosa. |
10 |
Presentación oral |
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Se valorará la exposición de los trabajos en el aula. |
45 |
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Observacións avaliación |
Arbitraranse medidas para a avaliación das personas matriculadas a
tempo parcial que obteñan a dispensa académica; estes estudantes deben
poñerse en contacto cos profesores da materia ao comezo do curso Os alumnos que non superen a asignatura na primeira convocatoria terán una segunda oportunidade na que serán avaliados cos mesmos instrumentos que na primeira.
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Umberto ECO dir. (2002). Bellezza. Storia di un’idea dell’occidente (CDRom), Motta on Line. Historia de la belleza. Barcelona: Lumen
Jean BAUDRILLARD (1987). De la séduction. Paris: Galilée
P. BOURDIEU (1986). Il corpo rivestito. Bari: Edizione dal Sul
Carmen BERNÍS MADRAZO (1979). Indumentaria medieval española. Madrid: Instituto Diego Velázquez del CSIC
Algirdas J. GREIMAS (1948). La mode en 1830. Essai de de description du vocabulaire vestimentaire d’après les journaux de mode de l’époque. Paris: PUF
Jean BAUDRILLARD (1968). Le système des objets. París: Gallimard
Guido DORFLES (1979). Moda & Modi (Ed. esp., Moda y modos). Valencia: Engloba (2012)
Patrizia CALEFATO ed. (1999). Moda e Cinema. Bari: Costa & Nolan
Joan DEJEAN (2005). The essence of style: how the French invented high fashion, fine food, chic cafés, style, sophistication, and glamour. Ed. esp. La esencia del estilo. Historia de la invención de la moda y el lujo con. San Sebastian: Nerea |
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Bibliografía complementaria
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Ugo VOLLI (1988). Contro la Moda. Milano: Feltrinelli
Gilles LIPOVETSKY (2006). Le bonheur paradoxal. Essai sur la société d’hyperconsommation. París: Gallimard
Gilles LIPOVETSKY (2003). Le luxe éternel. De l’âge du sacré au temps des marques. París: Gallimard
Gilles LIPOVETSKY (1987). L’empire de l’éphémère. La mode et son destin dans les sociétés modernes. París: Gallimard
Thorstein VEBLEN (1899). The Theory of the Leisure Class. Pennsylvania State University: Electronic Classics Series
Ugo VOLLI (2001). “¿Semiótica de la moda. Semiótica del vestuario?”. DeSignis, 1, pp. 57-68 |
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
Literatura e Artes Visuais/613G03044 |
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