Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Coñecer as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura, así como os seus antecedentes. |
A2 |
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e os seus cambios de paradigma. |
A3 |
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais. |
A4 |
Analizar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos. |
A5 |
Aplicar as técnicas de análise cultural respectando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos. |
A6 |
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e / ou nación, atendendo á diversidade cultural. |
A7 |
Ampliar o concepto de literatura, a través da súa relación coas TICS, os medios de comunicación, o cinema, as artes, no marco da diversidade cultural. |
A8 |
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais. |
A9 |
Ser capaz de realizar achegas creativas e orixinais no estudo comparatista dos textos literarios, dos produtos artísticos e das realidades culturais. |
A10 |
Aplicar as técnicas de análise cultural en contextos diversos. |
A11 |
Adquirir as habilidades necesarias para analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. |
A13 |
Adquirir a capacidade de manexar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais. |
B1 |
Traballar de maneira interdisciplinar en entornos diversos. |
B4 |
Desenvolver habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. |
B5 |
Integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
B6 |
Aplicar coñecementos e habilidades na resolución de problemas en entornos novos ou non familiares en contextos interdisciplinares. |
B7 |
Adquirir a capacidade de concebir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico. |
B8 |
Desenvolver habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación. |
B9 |
Adquirir capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura, así como os seus antecedentes.
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e os seus cambios de paradigma.
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e / ou nación, atendendo á diversidade cultural.
Ampliar o concepto de literatura, a través da súa relación coas TICS, os medios de comunicación, o cinema, as artes, no marco da diversidade cultural.
Adquirir as habilidades necesarias para analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación.
Coñecer e valorar a diversidade cultural, con especial atención aos ámbitos anglófono, hispánico e galego-portugués.
Adquirir a capacidade de manexar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais.
Adquirir a capacidade de concebir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico.
Adquirir capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
AC1 AC2 AC6 AC7 AC8 AC11 AC13
|
BC7 BC9
|
|
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais.
Analizar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos.
Aplicar as técnicas de análise cultural respectando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos.
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e / ou nación, atendendo á diversidade cultural.
Ampliar o concepto de literatura, a través da súa relación coas TICS, os medios de comunicación, o cinema, as artes, no marco da diversidade cultural.
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais.
Ser capaz de realizar achegas creativas e orixinais no estudo comparatista dos textos literarios, dos produtos artísticos e das realidades culturais.
Aplicar as técnicas de análise cultural en contextos diversos.
Traballar de maneira interdisciplinar en entornos diversos.
Integrar coñecementos de campos de estudo diversos.
Aplicar coñecementos e habilidades na resolución de problemas en entornos novos ou non familiares en contextos interdisciplinares.
Desenvolver habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador.
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
AC3 AC4 AC5 AC6 AC7 AC8 AC9 AC10 AC11
|
BC1 BC4 BC5 BC6 BC8
|
CC1 CC3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CC4 CC6 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
O profesorado do mestrado ofertará diversas liñas de investigación, de entre as que os alumnos poden elixir. Un profesor só pode tutelar como máximo a tres estudantes, de maneira que, de solicitar catro ou máis alumnos un mesmo titor, procederase á escolla atendendo ao expediente e currículum dos estudantes. |
O alumno, de acordo co titor, poderá precisar a liña de investigación enfocando a súa pescuda cara un ámbito temático, xénero, autor, aspecto... |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
|
0 |
130 |
130 |
|
Personalized attention |
|
20 |
0 |
20 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
O alumno traballará autonomamente, mais sempre baixo a tutela do seu titor, quen orientará e dirixirá a súa investigación; o estudante, xa que logo, ha de manter de maneira regular contacto co seu titor, a quen corresponde dar e prace para que o traballo poida ser defendido públicamente. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
O estudante acudirá ao despacho do profesor tantas veces como precise ou cando sea requerido polo titor, pois este é quen supervisa o avance do traballo, comentando e corrixindo tanto os aspectos formais (desde a expresión ata a organización) como os referidos os contidos e á metodoloxía; a el corresponde, en definitiva, a responsabilidade de dar o visto e prace para inscripción e a presentación do traballo fin de mestrado.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
|
Dentro das liñas de investigación que se oferten, o alumno poderá escoller aquela que máis lle interese, o cal o ligará tamén a un determinado titor.
Xa que o estudante se esta a iniciar na investigación é fundamental o labor titorial do profesor, quen deberá orientar o alumno nas distitnas fases de elaboración do traballo fin de mestrado, desde o plantexamento do proxecto inicial ata a súa conformación final, proporcionándolle a axuda que precisar en cada momento.
|
100 |
|
Assessment comments |
O traballo fin de mestrado só pode ser presentado públicamente se o estudante supera todas as materias do mestrado. Presentarase, nun acto público, diante dun tribunal que estará composto por tres membros. O estudante ha de axustarse as pautas que se estabelezan para a presentación do traballo fin de mestrado, tanto no que toca á presentación escrita (estructura, extensión, formato...) como a súa defensa pública; detallaranse estas indicacións coa suficiente antelación.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Será o titor quen facilite ao estudante a bibliografía pertinente. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|