Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Cognición e procesos cognitivos en lingua inglesa Código 613505011
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Toda la información relativa tanto a esta materia como al resto del Máster la pueden encontrar en la dirección Web arriba señalada.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Este curso é unha introdución á psicolingüística e o procesamento lingüístico. A psicolingüística é a disciplina que estuda como a mente humana (e, en última instancia, o cerebro) almacena e usa a linguaxe en tempo real. Este curso persegue dotar o alumno dun coñecemento básico da realidade psicolóxica da linguaxe humana e do modo en que a mente fai uso (ou non) de información gramatical durante o procesamento lingüístico en tempo real. AI1
AI4
BI6
BI10
BI15

Contidos
Temas Subtemas
1. Introdución á psicolingüístia: obxectivos, alcance e métodos.
2. Experiencia ou xenes. Innatismo.
3. A bioloxía da linguaxe. Adquisición.
4. As palabras na mente.
5. Comprensión sintáctica.
6. Produción sintáctica.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Seminario A1 A4 B6 B10 B15 14 60 74
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario Clases e seminarios, combinados con ensinanza online.

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Descrición
A asistencia ás sesións na aula é obrigatoria.
Pódese acudir ao despacho do profesor en horas de titoría, e tamén poden contactar con el a través do correo electrónico.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Seminario A1 A4 B6 B10 B15 A asistencia é obrigatoria.
Participación activa: ata un 20% da nota final.
Trabajo(s) de curso: 60%
Destreza na expresión tanto oral coma escrita e correcta estruturación e presentación dos contidos dos traballos: ata un 20%
100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Aitchison, J. 2008. The Articulate Mammal. London: Unwin Hyman.
Aitchison, J. 2001. Language Change: Progress or Decay? Cambridge: C.U.P.
Aitchison, J. 2003. Words in the Mind. Oxford: Blackwell.
Aitchison, J. 1996. The Seeds of Speech. Cambridge: C.U.P .
Altman, G. 1997. The Ascent of Babel. Oxford: O.U.P.
Carroll, D.W. 2008. Psychology of Language. Pacific Grove, California: Brooks/Cole.
Field, John. 2004. Psycholinguistics: a resource book for students. London: Routledge.
Field, John. 2005. Language and the mind. London: Routledge.
Garman, M. 1990. Psycholinguistics. Cambridge: C.U.P .
Jackendoff, R. 1993. Patterns in the Mind. New York: Harvester Wheatsheaf.
Jackendoff, R. 2002. Foundations of language. Oxford: O.U.P.
Pinker, S. 1994. The Language Instinct. London: Penguin.
Steinberg, D. 1993. An Introduction to Psycholinguistics. Harlow, Essex: Longman.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías