Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A7 |
Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa. |
A8 |
Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Saber analizar e comentar textos literarios en lingua inglesa |
A2 A6 A7 A8 A9 A14 A15
|
B3 B8
|
C3 C5 C6 C7
|
Coñecer a literatura en lingua inglesa. |
A6 A7 A8 A14
|
B3 B5 B7 B8
|
C2 C5
|
Saber redactar un traballo crítico sobre textos literarios ingleses |
A2 A6 A7 A8 A9 A14 A15
|
B3 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. O teatro inglés dos séculos XVI e XVII
2. Comedia, novela e sátira narrativa no século XVIII
3. Novela inglesa do XIX
4. Narrativa moderna |
1.1 Breve historia do teatro
1.2 Producción teatral no XVI e XVII
1.3 Shakespeare. The Merchant of Venice
1.4 William Wycherley. The Country Wife
2. 1. Jonathan Swift. Gulliver's Travels.
2.2. Fielding y Sterne
3.1 Jane Austen. Pride and Prejudice
4.1 Corrente de consciencia modernista
4.2 Kazuo Ishiguro. "Nocturne" |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Análise de fontes documentais |
A2 A6 A7 B5 B7 B8 C5 |
11 |
11 |
22 |
Discusión dirixida |
A8 A9 A14 C1 C2 |
5 |
5 |
10 |
Presentación oral |
A2 A6 A7 A8 A9 B3 B5 B6 B7 C3 |
1 |
1.5 |
2.5 |
Traballos tutelados |
A2 A6 A7 A8 A9 A14 A15 B5 B6 B7 C2 C3 C6 |
0 |
14 |
14 |
Sesión maxistral |
A2 A7 A14 B5 C3 C5 C6 |
14 |
7 |
21 |
Proba mixta |
A2 A6 A7 A8 A15 B7 |
2 |
15 |
17 |
Lecturas |
A2 A6 A8 A15 B3 C6 C7 |
0 |
25 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Análise de fontes documentais |
Análise textual. |
Discusión dirixida |
Debate en clase. |
Presentación oral |
Exposición dun traballo. |
Traballos tutelados |
Traballo escrito sobre un dos textos do corpus. |
Sesión maxistral |
Docencia expositiva |
Proba mixta |
Exame |
Lecturas |
Fontes primarias. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumno/a deberá facer un traballo escrito e antes presentalo na clase. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
A2 A6 A7 B5 B7 B8 C5 |
Clases teóricas 1 punto
Prácticas 3 puntos
Durante o curso se realizarán comentarios de texto en clase y algunos serán recoxidos e puntuados. |
40 |
Presentación oral |
A2 A6 A7 A8 A9 B3 B5 B6 B7 C3 |
Exposicón oral do traballo nas clases prácticas |
10 |
Traballos tutelados |
A2 A6 A7 A8 A9 A14 A15 B5 B6 B7 C2 C3 C6 |
Traballo escrito entregado ó profesor da dociencia expositiva. |
10 |
Proba mixta |
A2 A6 A7 A8 A15 B7 |
Exame final. |
40 |
|
Observacións avaliación |
A nota final ha de ser igual a 5 para poder aprobar a materia. Os alumnos/as deberán obter tamén un mínimo de 2 sobre 5 puntos entre o exame e o traballo escrito, e de 2 sobre 5 na evaluación continua (comentarios de texto e presentación oral). Os alumnos/as que non fagan exposicións orais ou comentarios de texto non terán notas de evaluación continua. É necesario obter 2 puntos e terán que recuperalos na convocatoria de recuperación ou segunda oportunidade, ainda que teñan 5 de 5 puntos entre o exame de primeira oportunidade e o traballo escrito, algo que obviamente non é doado.A única lingua empregada en clase, os traballos e os exames será o inglés. As faltas de expresión graves (non de estilo) en lengua inglesa mermarán a nota en calquer actividade. Polo tanto recoméndase ós alumnos/as que se esmeren na redacción e a revisen. Tampouco se permitirán plaxios de fontes escritas ou dixitais nos exames ou traballos. Os alumnos deben adquirir competencia literaria propia en certa medida, ainda que é lóxico,e polo tanto perdoable, que os comentarios e interpretacións do profesor subexistan tras dita competencia.Cando o alumno/a, por circunstancias varias (enfermedade xustificada, dispensa, etc) , non poda facer a presentación oral, sempre poderá entregar un segundo traballo por escrito antes de exame de primeira oportunidade para que a actividade compute entón. Os alumnos/as que asistan e participen durante o curso na evaluación continua non poderán ser considerados como non presentados a partir da realización dun 25 % das actividades.Os alumnos a tempo parcial con dispensa deberán falar co profesor durante as duas primeiras semanas para buscar alternativas á evaluación contínua na primeira oportunidade.A avaliación na oportunidade de xullo dividirase do xeito seguinte: 40% exame final + 60% actividades que sustituirán o traballo feito durante a avaliación contínua e que se especificarán ao publicar as notas da primeira oportunidade.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Fontes primarias:
Shakespeare. The Merchant of Venice William Wycherley. The Country Wife Jonathan Swift. Gulliver's Travels. (1ª, 2ª e 3ª partes ou viaxes) Jane Austen. Pride and Prejudice Kazuo Ishiguro. "Nocturne" (da obra Nocturnes)
Fotocopias o powerpoint de paxinas soltas doutras fontes. |
Bibliografía complementaria
|
|
--VV.AA. Historia crítica del teatro ingles. Alcoy: Marfil, 1988. -- Series de Cambridge Companion para distintas épocas. (Cambridge University Press).
--Hughes, Derek. English Drama, 1660-1700. Oxford: Clarendon Press, 1996. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Literatura Inglesa 1/613G01010 | Literatura Inglesa 2/613G01017 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|