Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Saber comprender os puntos esenciais dun discurso oral cando se utiliza unha linguaxe clara e estándar. |
A1 A2 A3 A8 A10 A11 A15 A19 A20 A21 A22
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Saber comprender textos escritos de nivel elemental redactados nunha linguaxe estándar. |
A1 A2 A3 A10 A19 A20 A21
|
B1 B2 B3 B6 B7
|
|
Saber producir discursos orais breves sobre temas cotiáns ou de interese persoal e académico. |
A1 A3 A5 A10 A11 A19 A20 A21 A22
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8
|
|
Saber producir textos escritos breves de nivel elemental nunha linguaxe estándar. |
A1 A2 A3 A5 A10 A11 A19 A20 A21 A22
|
B1 B2 B6 B7
|
|
Coñecer as estruturas básicas da lingua italiana nos ámbitos oral e escrito necesarias para acadar un nivel lingüístico elemental. |
A1 A2 A5 A8 A14 A15 A19 A20 A21 A22
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C3
|
Coñecer o léxico básico da lingua italiano nos ámbitos oral e escrito, necesario para acadar un nivel lingüístico elemental. |
A1 A5 A11 A15 A17 A19 A20 A22
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9
|
C7
|
Coñecer a pronunciación correcta da lingua italiana. |
A5 A15 A19 A20 A22
|
B5
|
C2
|
Saber facer fronte ás necesidades de comunicación cotiás que implicaría a estancia nunha zona de fala italiana. |
A5 A9 A15 A19 A20 A21 A22
|
B3 B8
|
C4 C6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. O alfabeto. As sílabas. |
1.1. Relacións fonemas-grafemas.
1.2. O acento e a entoación.
1.3. A división silábica. |
2. O nome: o xénero. |
2.1. Tipos de nomes canto ao xénero.
2.2. Formación do feminino. |
3. O nome: o número. |
3.1. Tipos de nomes canto ao número.
3.2. Formación do plural. |
4. Os artigos. |
4.1. O artigo determinado.
4.2. O artigo indeterminado. |
5. Presente dos verbos 'essere' e 'avere'. |
5.1. Paradigmas. |
6. Presente de indicativo dos verbos regulares. |
6.1. Desinencias e principais verbos regulares. |
7. Presente de indicativo dos verbos irregulares. |
7.1. 'Andare', 'fare', 'dare', 'dire', 'stare', 'volere'. |
8. Os pronomes persoais. |
8.1. Formas tónicas.
8.2. Formas átonas. |
9. Os demostrativos. |
9.1. Proximidade.
9.2. Afastamento. |
10. Os numerais. |
10.1. Cardinais: do 1 ao 20, decenas, centenas, millares.
10.2. Ordinais: do primeiro ao décimo. |
11. Os posesivos. |
11.1. Formas de 1ª, 2ª e 3ª persoa. |
12. Preposicións e contraccións. |
12.1. 'A', 'di', 'in', 'da', 'con', 'senza', 'per', 'su', 'sotto', 'tra', 'fra'. |
13. Adverbios. |
13.1. Lugar, cantidade, tempo e modo. |
14. A interrogación. |
14.1 Fórmulas de interrogación.
14.2. Pronomes, adxectivos e adverbios interrogativos. |
15. O futuro de indicativo. |
15.1. Desinencias e principais verbos. |
16. Estruturas lingüísticas. |
16.1. Fórmulas de saúdo e presentación.
16.2. Pedir información e indicar unha dirección.
16.3. Facer unha descrición.
|
17. Esferas de léxico. |
17.1. Familia e vivenda.
17.2. Hora, data, días da semana, meses, estacións.
17.3. Cores.
17.4. Nomes de países e xentilicios.
|
18. Cultura italiana. |
18.1. Xeografia e cultura das rexións italianas. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A11 B5 B7 C7 |
14 |
21 |
35 |
Directed discussion |
A1 A5 A10 A15 A19 B5 B8 C8 |
5 |
15 |
20 |
Workbook |
A2 A10 A17 A21 B2 B4 B8 C4 C7 |
6 |
6 |
12 |
ICT practicals |
A11 A19 B5 B9 C4 |
4 |
8 |
12 |
Oral presentation |
A1 A5 A10 A15 A19 B4 B8 C2 C5 |
0.5 |
4 |
4.5 |
Mixed objective/subjective test |
A2 A8 A9 A10 A15 A19 C4 |
4 |
28 |
32 |
Speaking test |
A1 A3 A10 A14 B3 B6 B9 C3 |
1 |
3 |
4 |
Introductory activities |
A1 A3 A10 A20 A22 B1 B7 |
10 |
10.5 |
20.5 |
Seminar |
A1 A2 A3 B1 B3 B6 B7 C6 |
5 |
3 |
8 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Clases teóricas e prácticas impartidas polo profesor sobre os contidos do materia. |
Directed discussion |
Participación do alumnado nun tema de debate suscitado polo profesor, segundo pautas previamente marcadas por este. |
Workbook |
Realización de lecturas fóra e dentro da aula. |
ICT practicals |
Prácticas a través de TIC para o coñecemento e manexo de recursos, bibliografía e programas relacionados coa materia. |
Oral presentation |
Exposición breve na aula dun tema proposto polo profesor. |
Mixed objective/subjective test |
Realización dunha proba con preguntas de tipo diverso que permita avaliar os coñecementos e competencias adquiridos polo alumnado. |
Speaking test |
Realización dunha proba oral que permita coñecer os avances do alumnado nos coñecementos e competencias da lingua falada. |
Introductory activities |
Contan como actividades iniciais participación na aula (audicións, lecturas, comprensión oral...), exescizos en casa e nas aulas e a participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
Seminar |
Asistencia a un seminario dirixido pola pofesora sobre un tema de cultura italiana. O alumno terá que participar activamente e expor os seus coñecementos. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Directed discussion |
Oral presentation |
Speaking test |
Introductory activities |
|
Description |
A atención personalizada pode variar en función do tipo de metodoloxía empregada: no caso da aprendizaxe colaborativa, da discusión e da exposición oral dirixida realizarase no marco da aula, de xeito que o tempo de atención se dividirá entre todos os alumnos, mentres que nas probas orais será individual. Tamén se programarán sesións de titoría individualizada ao longo do curso. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A11 B5 B7 C7 |
Valorarase a asistencia ás aulas e a participación activa, segundo a seguinte escala: número de faltas inferior ao 5%, 100% da cualificación; faltas entre o 5 e o 10%, 50% da cualificación; máis do 10% de faltas, 0 puntos. A nota resultante nos dous primeiros casos poderá ser obxecto de matización (ata un 20% á baixa) se a participación do alumno non foi axeitada. |
5 |
Mixed objective/subjective test |
A2 A8 A9 A10 A15 A19 C4 |
Proba escrita con preguntas de diverso tipo para avaliar os coñecementos e as distintas competencias acadadas. |
35 |
Oral presentation |
A1 A5 A10 A15 A19 B4 B8 C2 C5 |
Avaliarase tanto a elaboración da presentación, coma o grao de corrección lingüistica acadado a nivel oral e a capacidade para interesar e facer participar ao resto dos compañeiros. |
20 |
Speaking test |
A1 A3 A10 A14 B3 B6 B9 C3 |
Avaliarase os coñecementos e competencias relativos ao nivel falado da lingua. |
20 |
Introductory activities |
A1 A3 A10 A20 A22 B1 B7 |
Considerase actividades iniciais o conxunto das seguintes actividades: exercizos en clase, participación nas aulas, lecturas, audicións e participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
20 |
|
Assessment comments |
Criterios
de avaliación: na primeira oportunidade, o alumno ten que cumprir as seguintes condicións: Aprobar o conxunto da Proba mixta e da Proba oral. Facer polo menos a mitade das actividades propostas na avaliación.Non se terán en conta as actividades entregadas fóra de
prazo. Considerarase como Non Presentado aquel alumno que non faga o
conxunto das Probas mixta e oral, salvo se realizou o 50% ou máis das
actividades propostas. Na
segunda oportunidade se o alumno aprobou o conxunto das probas mixta e oral so terá que completar as actividades restantes. Se o alumno non aprobou o conxunto das probas mixta e oral terá que repetilas na sesión de xullo. No caso de non ter feitas o suspensas as demáis actividades tamén terá que repetilas.Ao comezo do curso darase un calendario de entrega dos traballos e as diferentes actividades da avaliación. Os
alumnos con dispensa académica de asistencia e a tempo parcial deberán
presentarse ao comezo do curso para recibir indicacións sobre como
aprobar o exame, e recibir avaliación continua ao longo de todo o curso.
|
Sources of information |
Basic
|
Cittadini, Roberto y Marzia Trotta (2006). Benvenuto! L´italiano per il lavoro e la vita quotidiana . Milano, Hoepli
Savorgnani, Guilia y Beatrice Bergero (2010). Chiaro! Corso d´italiano. Firenze, Alma Edizioni
Carrera Díaz, Manuel (1994-1997). Curso de lengua italiana. Barcelona, Ariel
Londero, Eleanor (1992). Diccionario español-italiano italiano-spagnolo. Barcelona, Colins Grijalbo
Guastalla, Carlo y Ciro Massimo Naddeo (2010). Domani. Corso di lingua e cultura italiana. Firenze, Alma Edizioni
Sañé, Secundi (2009). Il Dizionario spagnolo-italiano. El diccionario italiano español. Bologna, Zanichelli, Vox
Arbia, María Teresa (2006). Italiano: gramática esencial. Barcelona, Difusión
Arbia, Maria Teresa (2006). Italiano: gramática esencial. Barcelona, Difusión
Bertoni, Silvia y Susanna Nocchi (2004). Le parole italiane. Esercizi e giochi per imparare il lessico. Firenze, Alma Edizioni
Zingarelli, Nicola (1994). Lo Zingarelli minore. Vocabolario ella lingua italiana. Bologna, Zanichelli
Nocchi, Susanna (2011). Nuova grammatica pratica della lingua italiana. Hueber, Alma Edizioni |
|
Complementary
|
(1994). Come parlano gli italiani. Firenze, La Nuova Italia.
(1997). Dizionario italiano Sabatini Coletti. Firenze, Giunti
Luigi, Pavia (1927). Gramática sucinta de la lengua italiana con ejercicios de versión y trozos de lectura. Heidelberg, Julio Groos
(1993). Italiano Junior. Dizionario della lingua italiana. Milano, Loescher
Zingarelli, Nicola (2009). Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana. Bologna, Zanichelli
Diaco, Mimma (2005). Verbos conjugados: italiano. Barcelona, Difusión
(2006). Vocabulario básico del italiano: más de 4000 palabras y expresiones organizadas por temas. Barcelona, Larousse |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Idioma Moderno: Italiano/613G01050 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|