Identifying Data 2015/16
Subject (*) Traballo Fin de Grao Code 613G03041
Study programme
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Obligatoria 6
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Filoloxía Española e Latina
Filoloxía Inglesa
Filosofía e Métodos de Investigación en Educación
Galego-Portugués, Francés e Lingüística
Coordinador
E-mail
Lecturers
Alonso Giraldez, Jose Miguel
Barros Grela, Eduardo
Cabarcos Traseira, Maria Jesus
Crespo Garcia, Maria Begoña
Floyd Moore, Alan
Frias Rudolphi, Maria
Gomez Blanco, Carlos Juan
Liste Noya, Jose
Lorenzo Modia, Maria Jesus
Moskowich-Spiegel Fandiño, Isabel
Nuñez Puente, Carolina
Toro Santos, Antonio Raul de
Woodward Smith, Elizabeth Anne
E-mail
miguel.giraldez@udc.es
eduardo.barros@udc.es
maria.jesus.cabarcos@udc.es
begona.crespo.garcia@udc.es
alan.floyd@udc.es
maria.frias@udc.es
carlos.gomezb@udc.es
jose.listen@udc.es
maria.lorenzo.modia@udc.es
isabel.moskowich-spiegel.fandino@udc.es
c.nunez@udc.es
antonio.toro.santos@udc.es
elizabeth.woodward@udc.es
Web http://http://www.udc.es/filo/estudantes/normativa_academica/regulamento_traballo_fin_grao_17_05_
General description O traballo de fin de grao supón a realización, por parte de cada estudante e de forma individual,dun proxecto, unha memoria ou un estudo concreto baixo a supervisión dun ou máis directores. Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período de docencia do grao. Máis información: http://www.udc.es/filo/estudantes/normativa_academica/regulamento_traballo_fin_grao_17_05_2012.html

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria.
A2 Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual.
A3 Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria.
A6 Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa.
A7 Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa.
A9 Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa.
A10 Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións.
A11 Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada.
A14 Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos.
A15 Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica.
A18 Dominar a gramática da lingua inglesa.
B1 Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información.
B2 Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas.
B3 Adquirir capacidade de autoformación.
B4 Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno.
B6 Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva.
B7 Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico.
B9 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
B10 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Students should be able to obtain, handle, organize and interpret data in linguistic and/or literary studies so as to be able to form judgements after reflecting on relevant topics in this field of studies. They should also demonstrate that critical, creative and logical thought processes have inspired them to produce their conclusions. A1
A2
A3
A6
A7
A9
A10
A11
A14
A15
A18
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B9
B10
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contents
Topic Sub-topic
O contido específico do traballo acordarase co/a titor/a dentro do marco da liña do TFG asignada. Os que xurdiren durante o desenvolvemento do traballo.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A18 A15 A14 A11 A10 A9 A7 A6 A3 A2 A1 B3 B10 C1 C2 C3 C4 C8 10 120 130
Oral presentation B1 B2 B4 B6 B7 B9 C5 C6 C7 1 9 10
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Students will carry out the work under the supervision of a lecturer who will advise, check the ongoing work, and authorize its presentation and defence.
Oral presentation On the day announced in the Faculty's academic calendar, students will present and defend their work before an assessment panel of lecturers appointed by the Faculty council, with a maximum duration of 20 minutes.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description

The project (TFG) will be carried out under the careful supervision of the assigned lecturer.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A18 A15 A14 A11 A10 A9 A7 A6 A3 A2 A1 B3 B10 C1 C2 C3 C4 C8 The following criteria will be taken in account:

- Formal aspects.
Clarity and written text, information organization, bibliographical references, adherence to the recommendations in the official guidelines for the supervised project. 20 points

- Structure.
Organization of the different sections of the work. 25 points

- Content.
Abstract, theory and criticism, articulation and analysis. 35 points

80
Oral presentation B1 B2 B4 B6 B7 B9 C5 C6 C7

The panel will assess the appropriate use of means and materials, clarity in the explanation, linguistic competence, the degree of conviction shown, and the answers to the lecturers' question.
20
 
Assessment comments

Any sign of plagiarism or similar dishonest behaviour will result automatically in failing the project.


Sources of information
Basic Swales, John M. (1994). Academic writing for graduate students essential tasks and skills: a course for nonnative speakers of english.. Ann Arbor: The University of Michigan Press.
Murray, Rowena. (2006). The handbook of academic writing: a fresh approach.. Maidenhead, England; New York: McGraw-Hill: Open University Press.

Complementary

A que recomendar o profesorado que supervise o traballo.


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.