Identifying Data 2015/16
Subject (*) Traballo Fin de Mestrado Code 614473014
Study programme
Mestrado Universitario en Computación de Altas Prestacións
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatoria 12
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Electrónica e Sistemas
Coordinador
Gonzalez Gomez, Patricia
E-mail
patricia.gonzalez@udc.es
Lecturers
E-mail
Web
General description O obxectivo do traballo fin de master é ao alumno nun tema de
investigación con obxectivos concretos e alcanzables nun corto espazo de tempo e que
permitan ao alumno introducirse de modo práctico nun traballo de investigación en
algunha das liñas nas que traballan os grupos aos que pertence o equipo docente.

Study programme competencies
Code Study programme competences / results
A15 Deseñar un proxecto de nova execución.
B1 Poseer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sua área de estudo
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuicios a partir de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuicios
B4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades
B5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudiando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B6 Coñecer e experimentar o método científico de investigación.
B7 Capacidade de análise e síntese.
B8 Capacidade de organización e planificación.
B9 Motivación pola calidade e mellora contínua.
B10 Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo.
B11 Manter e estender formulacións teóricas fundados para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas.
B13 Expor, defender e discutir propostas.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Capacidade para diseñar un proxecto de nova execución, incluindo descripción, planificación, estimación de costes e organización AR15
BR7
BR8
BR9
BR10
BR11
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
CC8
Aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidad de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas relacionadas coa súa área de estudio BR1
BR2
BR4
BR5
BR6
BR7
BR8
BR9
CC3
CC6
CC7
CC8
Capacidade para deseñar e realizar unha presentación en público efectiva BR3
BR8
BR9
BR13
CC1
CC2
CC3

Contents
Topic Sub-topic
En esta materia non hai contidos clasificados en temas, xa que a temática do proxecto pode ser moi variada dentro dos contidos impartidos ao longo do máster. No hai subtemas polo mesmo motivo

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities A15 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B5 C3 C4 C5 C6 C7 C8 2 8 10
Research (Research project) A15 B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B5 C1 C2 10 240 250
Oral presentation B4 B13 C1 C2 1 9 10
Summary B7 B10 B13 C1 C2 1 19 20
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities Actividades que se levan a cabo antes de comezar o traballo de investigación para coñecer os intereses e motivacións que posee o alumno de cara á realización do proxecto.
Research (Research project) Realización dun proxecto de investigación ou de desenvolvemento no campo da computación de altas prestacións.
Oral presentation Exposición oral do resumo do traballo fin de máster, resaltando as conclusións e principias aportacións do mesmo.
Summary Realización dunha memoria de traballo fin de máster.

Personalized attention
Methodologies
Introductory activities
Research (Research project)
Oral presentation
Summary
Description
A atención personalizada durante toda a realización do proxecto fin de máster é imprescindible para dirixir aos alumnos no desenvolvemento do traballo.
Ademáis, esta atención servirá para validar e avaluar o traballo que vai realizando o alumno en distintas fases do seu desenvolvemento ata chegar á súa
finalización.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Research (Research project) A15 B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B5 C1 C2 Seguemento continuado por parte do profesor que dirixe o traballo. Avaliación por unha comisión integrada por profesores especialistas. 60
Oral presentation B4 B13 C1 C2 Avaliación por unha comisión integrada por profesores especialistas. 20
Summary B7 B10 B13 C1 C2 Visto bo por parte do profesor que dirixe o traballo. Avaliación por unha comisión integrada por profesores especialistas. 20
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.