Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
Coñecer algoritmos de resolución dos problemas e manexar o software axeitado. |
A9 |
Obter os coñecementos precisos para unha análise crítica e rigorosa dos resultados. |
A15 |
Fomentar a sensibilidade cara aos principios do pensamento científico, favorecendo as actitudes asociadas ao desenvolvemento dos métodos matemáticos, como: o cuestionamento das ideas intuitivas, a análise crítica das afirmacións, a capacidade de análise e síntese ou a toma de decisións racionais. |
B6 |
Capacidade para iniciar a investigación e para participar en proxectos de investigación que poden culminar na elaboración dunha tese doutoral. |
B8 |
Capacidade de traballo en equipo e de forma autónoma |
B10 |
Capacidade de identificar e resolver problemas |
C1 |
Ser capaz de identificar un problema da vida real. |
C2 |
Dominar a terminoloxía científica-metodolóxica para comprender e interactuar con outros profesionais. |
C3 |
Habilidade para traballar os aspectos metodolóxicos da investigación en colaboración con outros colegas a través do Campus Virtual co foro. |
C4 |
Habilidade para realizar a análise estatística con ordenador. |
C5 |
Escoller o deseño máis axeitado para responder á pregunta de investigación. |
C6 |
Utilizar as técnicas estatísticas máis axeitadas para analizar os datos dunha investigación. |
C7 |
Planificar, analizar e interpretar os resultados dunha investigación considerando tanto os aspectos teóricos coma os metodolóxicos. |
C8 |
Habilidade de xestión administrativa do proceso dunha investigación. |
C9 |
Comunicación e difusión dos resultados das investigacións. |
C10 |
Lectura con xuízo crítico de artigos científicos dende unha perspectiva metodolóxica. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AM4 AM9 AM15
|
BP6 BP8 BP10
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP10
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 |
0 |
27.5 |
27.5 |
Proba mixta |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 |
35 |
26.5 |
61.5 |
Proba oral |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 C10 |
4 |
0 |
4 |
Solución de problemas |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 C10 |
0 |
20 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Algunos de los problemas se propondrán para ser solucionados y presentados en grupo. |
Proba mixta |
El alumno tendrá que solucionar problemas propuestos relacionados con el contenido de la materia. Además presentará oralmente uno de estos ejercicios. |
Sesión maxistral |
|
Proba oral |
|
Solución de problemas |
Se entregarán boletines de ejercicios que el alumno tendrá que ir solucionando a lo largo del curso. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
El alumno podrá preguntar al profesor sobre las pautas y fuentes bibliográficas adecuadas para realizar el trabajo propuesto. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 C10 |
|
50 |
Proba oral |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 C10 |
|
50 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Curiel, I. (1997). Cooperative Game Theory and Applications.. Kluwer Academic Publishers
Sánchez-Rodríguez, E. y Vidal-Puga, J. (2014). Juegos coalicionales. Publicacións da Universidade de Vigo
Borm, P., Hamers, H. y Hendrickx, R. (2001). Operations Research Games: A Survey. . Springer |
|
Bibliografía complementaria
|
González-Díaz, J., García-Jurado, I. y Fiestras-Janeiro, G. (2010). An introductory course on mathematical game theory. American Mathematical Society
Borm, P. y Peters, H. (2002). Chapters on Game Theory. Kluwer Academic Publishers
Driessen, T. (1998). Cooperative games, solutions and applications. Kluwer Academic Publishers
Tijs, S. (2003). Introduction to Game Theory. Kluwer Academic Publishers
Hassin, R. y Haviv, M. (2003). To Queue or not to Queue. Kluwer Academic Publishers |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Programación Linear e Enteira/614493005 | Introducción á Teoría de Xogos/614493016 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xogos Cooperativos/614493026 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|