Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A27 |
Capacidade de dar solución a problemas de integración en función das estratexias, estándares e tecnoloxías dispoñibles. |
A28 |
Capacidade de identificar e analizar problemas, e deseñar, desenvolver, implementar, verificar e documentar solucións sóftware sobre a base dun coñecemento adecuado das teorías, modelos e técnicas actuais. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacidade para deseñar e implementar aplicacións (con énfase en aplicacións Web) mediante o uso de tecnoloxías modernas e técnicas de deseño estándar.
|
A27 A28
|
B1
|
C3
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Parte I. Introdución. |
Tema 1: Introdución ó Desenrolo de Aplicacións Empresariais. |
Parte II. Deseño e Implementación da Capa Modelo. |
Tema 2. Aspectos de Deseño da Capa Modelo. Caso de estudo.
Tema 3. Implementación da Persistencia con Hibernate.
Tema 4. Uso de Spring na Capa Modelo.
Tema 5. Implementación de Probas Automatizadas para a Capa Modelo con Spring TestContext.
Tema 6. Outros Aspectos de Hibernate.
|
Parte III. Deseño e Implementación da Capa Web. |
Tema 7. Aspectos de Deseño da Capa Web.
Tema 8. Introdución a un Framework Web.
Tema 9. Caso de Estudo de Implementación da Capa Web con un Framework Web. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
ICT practicals |
A27 A28 B1 C3 |
14 |
48 |
62 |
Multiple-choice questions |
A27 A28 B1 C3 |
1 |
8 |
9 |
Supervised projects |
A27 A28 B1 C3 |
1 |
29 |
30 |
Guest lecture / keynote speech |
A27 A28 B1 C3 |
21 |
21 |
42 |
|
Personalized attention |
|
7 |
0 |
7 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
ICT practicals |
Ó longo do curso desenrólase unha práctica (en grupo) na que se constrúe unha aplicación Web. A aplicación desenrólase en tres iteracións, sendo obrigatoria a entrega de cada unha de elas. Na primeira iteración impleméntase a capa modelo. Na segunda iteración corríxense os erros detectados polo profesor na primeira iteración e impleméntase gran parte da capa Web. Na terceira iteración corríxense os erros detectados polo profesor na segunda iteración, remátase a capa Web e elabórase a memoria da práctica. |
Multiple-choice questions |
Farase un exame tipo test, có obxectivo de comprobar que o alumno asimilou os conceptos correctamente. O exame tipo test componse dun conxunto de preguntas con varias respostas posibles, das que só unha é correcta. As preguntas non contestadas non puntúan, e as contestadas erroneamente puntúan negativamente.
|
Supervised projects |
Propóñense traballos tutelados consistentes en aplicar algunhas tecnoloxías ou técnicas de deseño adicionais á práctica. De maneira autónoma, o alumno deberá estudar estas tecnoloxías ou solucións de deseño adicionais e aplicalas á práctica. |
Guest lecture / keynote speech |
Clase impartidas polo profesor mediante a proxección de transparencias. As clases teñen un enfoque totalmente práctico, explicando os conceptos teóricos mediante o uso de exemplos sinxelos e casos de estudo. As transparencias e o código fonte dos exemplos e os casos de estudo están dispoñibles a través da plataforma de docencia da universidade. |
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
|
Description |
Faranse varias sesións para axudar ó estudante no desenrolo da práctica. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Multiple-choice questions |
A27 A28 B1 C3 |
Farase un exame de tipo test, có obxectivo de comprobar que o alumno asimilou os conceptos correctamente.
|
40 |
ICT practicals |
A27 A28 B1 C3 |
A entrega de cada iteración é obrigatoria. As dúas primeiras non levan asociada unha nota (pero a súa entrega é obrigatoria) e o seu obxectivo é garantir que o alumno enfoca correctamente o desenrolo da aplicación. O profesor pon a nota da aplicación trala corrección da terceira iteración.
|
40 |
Supervised projects |
A27 A28 B1 C3 |
A realización dos traballos tutelados é opcional. |
20 |
|
Assessment comments |
Para aprobar a materia é preciso obter: - Un mínimo de 5 puntos (sobre 10) na avaliación da práctica.
- Un mínimo 4,5 puntos (sobre 10) no exame tipo test.
- Un mínimo de 5 puntos (sobre 10) na nota final, que se calcula coma: 0,40*notaPractica + 0,40*notaExame + 0,20*notaTraballosTutelados.
Para os alumnos con matrícula a tempo parcial, o tamaño da práctica e os traballos tutelados será menor, sen que iso supoña un prexuízo na nota.
|
Sources of information |
Basic
|
|
- C. Bauer, G. King, Java Persistence with Hibernate, Manning, 2007.
- C. Walls, Spring in Action, 3rd edition, Manning, 2011.
- I. Drobiazko, Tapestry 5: Rapid Web Application Development in Java, Lulu, 2012.
- D. Shafer, HTML Utopia: Designing Without Tables Using CSS, Sitepoint Pty Ltd, 2003.
- J. Zeldman, Designing with Web Standards, New Riders, 2003.
- Sitios Web de los frameworks y herramientas empleados en la asignatura.
|
Complementary
|
|
- E. Gamma, R. Helm, R. Johnson, J. Vlissides, Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software, Addisson-Wesley, 1994.
- G. Booch, I. Jacobson, J. Rumbaugh, Unified Modeling Language User Guide, 2nd edition, Addison-Wesley, 2005.
- K. Arnold, J. Gosling, D. Holmes, The Java Programming Language, 4th edition, Addison-Wesley, 2005.
- J. Crupi, D. Alur, D. Malks, Core J2EE Patterns, 2nd edition, Prentice Hall, 2003.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Internet e sistemas distribuidos/614G01023 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Arquitectura do Software/614G01026 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Marcos de Desenvolvemento/614G01052 | Ferramentas de Desenvolvemento/614G01054 |
|
Other comments |
É preciso ter soltura na lectura de información en Inglés (toda a bibliografía, recursos Web e libros, está en Inglés). |
|