Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico |
A7 |
Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan ás innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor |
A12 |
Utilizar as metodoloxías científicas axeitadas tanto cualitativas coma cuantitativas |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B8 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B9 |
Traballar de forma colaboradora. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B14 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento do proceso de decisión do consumidor turístico, da súa tipoloxía en función das necesidades e as súas motivacións |
AM6 AM7 AM12
|
BM2 BM3 BM5 BM7 BM8 BM9 BM10 BM13 BM14
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
I - Proceso de decisión de compra
II - Factores que afectan o comportamento do consumidor
III - Actuacións posteriores á compra
IV - Características do novo consumidor turístico |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A7 B9 B3 C3 |
20 |
31 |
51 |
Traballos tutelados |
A6 A7 A12 B7 B8 B9 B13 B3 B5 |
4 |
6 |
10 |
Aprendizaxe colaborativa |
A12 B7 B8 B10 B14 B2 C1 |
4 |
6 |
10 |
Discusión dirixida |
A6 A7 A12 B7 B8 B9 B10 B2 C2 C4 C7 C8 |
0 |
2 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición por parte do docente dos aspectos fundamentais da materia. As exposicións complementaranse co uso de medios audiovisuais, preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos, facilitar a aprendizaxe e favorecer a interacción entre o profesor e os estudantes. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía basada na responsabilidade do alumno, pola súa propia aprendizaxe e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor nos exercicios propostos. |
Aprendizaxe colaborativa |
Organización da clase en pequenos grupos nos que o alumno traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e do seu equipo. |
Discusión dirixida |
Técnica de dinámica de grupos, mediante a cal os estudantes presenciais discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, podendo ou non estar coordinado polo profesor. Os estudantes on line, pola súa banda, dispoñerán dun espazo de discusión informal para tratar un tema ou problema. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Traballos tutelados |
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Concibense como horas de traballo presencial co docente por parte do alumno, para o seguimento o orientación deste.
Javier Fernández Fernández
Universidade da Coruña
E.U. de Turismo
Teléfono: 981 160276
E-mail: javierfernandez@udc.es |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
A6 A7 A12 B7 B8 B9 B10 B2 C2 C4 C7 C8 |
Discusions de distintos temas, planteados anteriormente polo docente. |
10 |
Traballos tutelados |
A6 A7 A12 B7 B8 B9 B13 B3 B5 |
Realización por parte dos alumnos dun traballo dirixido e tutelado polo docente, tanto de forma individual como por grupos. Todolos traballos tendrán que ser expostos na aula. |
80 |
Aprendizaxe colaborativa |
A12 B7 B8 B10 B14 B2 C1 |
Propondranse distintos temas na aula, para afianzar o temario. |
10 |
|
Observacións avaliación |
No caso dos alumnos na modalidade online, o 100% da sua
evaluación será por un traballo prsentado de forma individual, dirixido
polo docente.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- Borja Soler, Luis; Casanovas Pla, Josep Andreu. “El consumidor turístico”. ESIC EDIC.
- Alonso, J. “El comportamiento del consumidor”. Instituto Nacional de Consumo. Madrid
- León, J.L.; Olavarría, E. “Conducta del consumidor y marketing” Editorial Deusto
- Compendio de estadísticas de Turismo. OMT
- Mazón Martínez, Tomás; Aledo Tur, Antonio. “Turismo residencial y cambio social: nuevas perspectivas teóricas y empíricas”. Universidad de Alicante |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Métodos e técnicas de investigación en turismo: técnicas cualitativas/615488007 | Métodos e técnicas de investigación en turismo: técnicas cuantitativas/615488008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Promoción e comercialización de destinos e novos produtos turísticos/615488003 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|