Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Dominar nun nivel de postgrado os coñecementos, as ferramentas e os procedementos da investigación social e de mercados aplicándoos á solución de problemas e necesidades |
A2 |
Aplicar os procesos e protocolos de captación de información necesarios para observar e analizar de forma correcta e propria dun nivel avanzado o comportamento dos usuarios ou consumidores |
A3 |
Ser quen de deseñar un proceso de investigación de carácter empírico demostrando dominio no uso de técnicas de investigación cuantitativas e/ou cualitativas |
A5 |
Ter capacidade para identificar, nun nivel de postgrado, a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación |
A6 |
Análisis crítico das sociedades de consumo actuais que permita coñecer a estructuración e o significado social do consumo |
A10 |
Ser quen de redactar, presentar e defender documentos e informes de investigación social e de mercados |
A11 |
Coñecer, nun nivel avanzado, os mercados e os consumidores, apreciando a diversidade dos seus enfoques |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes sexan quen de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partires de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos |
B4 |
Que os estudiantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüedades |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B6 |
Ser quen de buscar, xestionar, analizar e sintetizar a información, seleccionando aquela que resulta pertinente para a toma de decisións |
B7 |
Ter capacidade creativa, proactiva e emprendedora |
B11 |
Ser quen de asumir responsabilidades tanto individuais como colectivas na tarefa investigadora ou profesional |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Identificar os fundamentos económicos dos mercados, así como os seus elementos constitutivos e características principais |
AM1 AM2 AM3 AM5 AM6 AM10 AM11
|
BM3
|
|
Formular e xustificar un obxecto de estudo propio dunha investigación de mercados desde a perspectiva económica |
|
BM2 BM4 BM5 BM6 BM7 BM11
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1: Mercado e demanda |
1.1. Axentes que participan no mercado
1.2. A demanda
1.3. A oferta
1.4. O equilibrio no mercado
|
Tema 2: Estrutura de mercado e estratexias competitivas |
2.1. O monopolio
2.2. O oligopolio
2.3. A competencia monopolística
|
Tema 3. Fallos de mercado e regulación pública |
3.1. Os efectos externos
3.2. Os bens públicos
3.3. A política de competencia
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A5 A6 A11 B3 B4 |
18 |
36 |
54 |
Lecturas |
B3 B4 B5 B6 B7 |
2 |
4 |
6 |
Proba mixta |
A6 B2 B3 B4 B5 |
2 |
4 |
6 |
Estudo de casos |
A2 A3 A10 B2 B11 |
3 |
6 |
9 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral por parte do profesor, complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudiantes, coa finalidade de transmitir conocimientos e facilitar a aprendizaxe
|
Lecturas |
Análise de textos cuxos contidos serven como fonte de profundización das cuestións traballadas nas sesións maxistrais |
Proba mixta |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe que se realiza co obxectivo de avaliar conocimientos, capacidades e destrezas.
|
Estudo de casos |
Descripción dunha situación específica que plantea un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto polo alumno a través dun proceso de discusión dirixido polo profesor
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
Sesión maxistral |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A2 A3 A10 B2 B11 |
Descripción dunha situación específica que plantea un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto polo alumno a través dun proceso de discusión dirixido polo profesor
|
40 |
Proba mixta |
A6 B2 B3 B4 B5 |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe que se realiza co obxectivo de avaliar conocimientos, capacidades e destrezas. |
60 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Krugman, P. y Wells, R. (2013). Microeconomía. Reverté
Pindyck, R.S. y Rubindeld, D.L. (2013). Microeconomía. Pearson
Case, K; Fair, R. y Oster, S. (2012). Principios de microeconomía. Pearson |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|