Identifying Data 2015/16
Subject (*) Publicidade audiovisual Code 616G01012
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Second Obligatoria 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Martínez Costa, Sandra
E-mail
s.martinez@udc.es
Lecturers
Martínez Costa, Sandra
E-mail
s.martinez@udc.es
Web
General description A materia de Publicidade Audiovisual é unha sinatura de interese na formación dos futuros titulados en comunicación audiovisual, dado que os dota das ferramentas axeitadas para coñecer o funcionamento da comunicación publicitaria e, inclusive, para enfrontarse á elaboración das súas mensaxes.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A9 Coñecelos modelos de xestión.
A10 Coñecelo marco legal e deontolóxico.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo)
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Crear mensaxes de carácter publicitario, especialmente no que se refire a produtos audiovisuais. A1
A2
A3
A12
B2
B3
C1
Coñecer a historia da publicidade e as súas tendencias na actualidade. A5
Coñecer e saber desenvolver as diferentes técnicas de creatividade. A6
A7
C2
Coñecer os límites legais da actividade publicitaria e os seus dereitos como consumidores. Desenvolver unha conduta ética no desenvolvemento da súa profesión, atendendo á capacidade da publicidade como axente socializador. A10
B6
C4
Enfrontarse á elaboración dunha mensaxe publicitaria de forma autónoma. B4
B9
Ser quen de incorporarse a un grupo e adaptarse ás dinámicas do traballo colaborativo para asumir o desenvolvemento de diferentes proxectos. B7
B8
B9
Coñecer o funcionamento do sector publicitario. A9
Coñecer o contexto da actividade publicitaria en relación ás novas tecnoloxías da comunicación, novas posibilidades e límites. A8
C3

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1. A publicidade. Formatos e mensaxes publicitarios. Que é a publicidade. Conceptualización.
Breve historia da publicidade.
Medios publicitarios.
Formatos e soportes publicitarios.
Tema 2. Técnicas de creatividade publicitaria. Qué e a creatividade.
Técnicas de creatividade.
Os camiños creativos.
Tema 3. Estratexias publicitarias e creación de campañas. A estratexia publicitaria.
Tipos de estratexias publicitarias.
Creación dunha campaña de publicidade.
Avaliación dunha campaña publicitaria.
Tema 4. Estrutura do mercado publicitario. Suxeitos e estruturas da publicidade.
Tipoloxías de empresas de publicidade.
A axencia de publicidade. Composición e funcionamento.
O sector publicitario español e galego.
Tema 5. Os límites da publicidade. Lexislación publicitaria e publicidade ilícita.
Autorregulación publicitaria.
Publicidade ética i ética publicitaria.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Workshop A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 16 54 70
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C4 24 48 72
 
Personalized attention 8 0 8
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Durante o desenvolvemento das diferentes funcións que lle son requeridas para cada unha das actividades concretas (estudos de caso, solución de problemas, presentación oral, etc.) farase un seguimento individualizado.
Para este seguimento optarase por traballar co/a estudante sobre unha serie de cuestións relativas ás tarefas que está a desenvolver, co gallo que descubra outras perspectivas ou que mellore-amplíe as liñas que está a desenvolver.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 A avaliación dos obradoiros realizarase a través da entrega de traballos prácticos e suporá o 55% da nota final. 50
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C4 A avaliación da sesión maxistral realizarase a través dun exame escrito e suporá ó 45% da nota final. 50
 
Assessment comments


Sources of information
Basic García Uceda, Mariola (2008). Las claves de la publicidad. Madrid. Esic

Complementary McStay, Andrew (2010). Digital advertising. Houndmill: Palgrave Macmillan
Nik Mahon (2010). Dirección de arte: publicidad. Gustavo Gili
Rusell, J.T.; Lane, R. y Whitehill, K. (2005). Kleppner Publicidad. Pearson. Prentice Hill
Guijarro, Tony y Muela, Clara (2003). La música, la voz, los efectos y el silencio en la publicidad : la creatividad en la producción de sonido. Madrid. CIE Inversiones Editoriales Dossat
Feliu García, Emilio (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante:Alicante
Pricken, Mario (2006). Publicidad creativa. Barcelona. Gustavo Gili


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Comunicación corporativa/616G01013

Subjects that continue the syllabus
Comunicación oral e escrita/616G01001
Expresión gráfica/616G01004
Empresa/616G01010

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.