Identifying Data 2015/16
Subject (*) Ficción audiovisual Code 616G01014
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Second Obligatoria 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Lecturers
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo)
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer as distintas fases do proceso de realización de un producto audiovisual para televisión A2
A5
A6
A8
A12
B7
B8
B9
C1
C2
Coñecer o rol profesional dos principais implicados na elaboración dunha produción audiovisual para televisión. A7
A12
B1
B5
C3
Coñecer e identificar os elementos estruturais e os códigos formais e expresivos aplicables á narración audiovisual. A1
A2
A4
A12
B1
B2
B3
B4
B6
C1
C4
Coñecer e identificar as principais tendencias, dentro da produción e realización audiovisual. A4
A5
A6
B1
C1

Contents
Topic Sub-topic
A ficción audiovisual Linguaxe
Posta en escea
Análisis
Narrativa
O equipo de traballo Persoal artístico
Persoal técnico
O proceso de elaboración artística dunha ficción audiovisual Preprodución
Produción
Posprodución
Distribución
Panorama da ficción audiovisual contemporánea Productoras
Festivais
Directores
Actores

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A5 A8 A12 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C2 C3 21 0 21
Mixed objective/subjective test B1 B2 C4 2 40 42
Workshop A2 A4 A6 A7 B2 C1 24 30 54
Collaborative learning A2 A7 B6 C1 8 24 32
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Mixed objective/subjective test Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas.
Workshop Realizaranse diferentes análisis de películas e series.
Collaborative learning Realizarase un produto audiovisual no que se aprenderán a realizar as funcións dun equipo de gravación de ficción baixo a supervisión dos profesores.

Personalized attention
Methodologies
Collaborative learning
Description
Realización de traballos en grupos encamiñados a conseguir un proxecto audiovisual .

Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso e así asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test B1 B2 C4 Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. 70
Collaborative learning A2 A7 B6 C1 Elaboración dun producto audiovisual de ficción 20
Workshop A2 A4 A6 A7 B2 C1 Realizaranse diferentes análisis de películas e series. 10
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Brunetta, G. P. (2012). Historia mundial del cine. Akal
Grove, Elliot (2010). 130 proyectos de iniciación al rodaje de películas, del guión a la posproducción. Blume
Lumet, Sidney (2000). Asi se hacen las películas. Rialp
Bordwell, David y Thompson, Kristin (2002). El arte cinematográfico. Paidós
Gaudreault, André y Jost, François (1995). El relato cinematográfico. Paidós
García Fernández, E. (2011). Historia del cine. Fragua
Canet, f. y P´rosper, J. (2009). Narrativa audiovisual, estrategias y recursos. Síntesis
AAVV (2000-2014). Obras audiovisuales varias.
Poveda, M.A. (2013). Produccón de ficción en cine y televisión. edición personal
Barroso García, Jaime (2002). Realización de los géneros televisivos. Síntesis
Castillo, José María (2013). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid

Complementary Linda Seger,Edward J. Whetmore (2004). Como se hace una película. Ma Non Troppo
Milerson, Gerald (2001). Realización y producción en televisión. IORTV


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.