Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Comunicar mensaxes audiovisuais |
A1
|
B6 B7
|
|
Crear produtos audiovisuais |
A2
|
B8
|
C2
|
Coñecer o sector audiovisual: a oferta e as súas audiencias |
A6
|
|
C4
|
Coñecer as técnicas de creación e produción audiovisual |
A7
|
B8 B9
|
C1
|
Coñecer a tecnoloxía audiovisual |
A8
|
B8
|
C4
|
Coñecer os principais códigos da mensaxe audiovisual |
A12
|
|
C3
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1.- Estructura da Televisión |
1.1.- Organización interna das televisións
1.2.- Departamento de informativos
1.3.- Departamento de programas
1.4.- Departamento de produción allea
1.4.1.- A relación coas produtoras
|
Tema 2.- Programación |
2.1.- Filosofía empresarial da canle
2.2.- Criterios de viabilidade
2.3.- A grella como estratexia de fidelización da audiencia
2.4.- Principais técnicas de programación
2.5.- A programación nun entorno multimedia
|
Tema 3.- Xéneros audiovisuais |
3.1.- Informativos
3.2.- Entretemento
3.3.- Fición
|
Tema 4.- Formatos televisivos |
4.1.- Características do formato televisivo
4.2.- Tendencias
4.3.- Crear un formato
4.4.- Adaptación dun formato
4.5.- Comercialización dos formatos
|
Tema 5.- Dixitalización e converxencia |
5.1.- Os contidos audiovisuais nun entorno multimedia
5.2.- Da planificación vertical á horizontal
5.3.- A nova experiencia audiovisual
5.4.- A xestión integral dos contidos
|
Tema 6.- Contidos audiovisuais para os novos soportes |
6.1.- Principais contidos para os novos media
6.2.- Formatos multiplataforma
6.3.- Formatos crossmedia
6.4.- O branded content
6.5.- A produción low cost
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A12 B9 C3 |
24 |
0 |
24 |
Supervised projects |
A1 A2 A7 |
13 |
65 |
78 |
Case study |
A6 A8 C1 C2 |
5 |
25 |
30 |
Oral presentation |
B6 B7 B8 |
1 |
0 |
1 |
Mixed objective/subjective test |
B6 C4 |
2 |
12 |
14 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Nestas clases explicaranse os diferentes temas do programa, para o que se contará co apoio de presentacións power-point, vídeos e diversos materiais que faciliten a explicación dos asuntos abordados e que se empregan habitualmente nas televisións e produtoras audiovisuais |
Supervised projects |
Ao longo do cuadrimestre os alumnos deberán realizar diferentes traballos en grupo e indviduais (segundo o cronograma da asignatura) que computarán na nota final.
Os contidos destes traballos son os seguintes
- análise dunha grella de programación. Localización de xéneros por canles
- análise dos contidos que conforman o catálogo das principais distribuidoras de formatos
- ideación dun formato
- busca e análise de contidos tranmedia, crossmedia e branded content |
Case study |
Realizaranse os seguintes estudos de casos:
- revisión de materiais de formatos informativos
- revisión de materiais de formatos de entretemento
- análise das tendencias de formatos a nivel internacional |
Oral presentation |
É importante para a formación dos alumnos que se fagan coas técnicas de defensa de proxectos de maneira oral, polo que terán que facer unha presentación oral do formato audiovisual que teñan deseñado |
Mixed objective/subjective test |
Un exame escrito no que o alumno terá que demostrar os coñecementos adquiridos |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Case study |
Oral presentation |
|
Description |
O profesor tutelará os traballos do alumno a través das sesións destinadas á atención personalizada, así coma no seguimento e corrección dos traballos tutelados e das prácticas realizadas na aula |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
B6 C4 |
Exame escrito con preguntas curtas e preguntas a desenvolver |
40 |
Supervised projects |
A1 A2 A7 |
- análise dunha grella de programación e localización de xéneros por canles
- análise dos contidos que conforman o catálogo das principais distribuidoras de formatos
- ideación de un formato
- busca e análise de contidos transmedia, crossmedia e branded content |
55 |
Oral presentation |
B6 B7 B8 |
Presentación oral do formato audiovisual que teñan deseñado |
5 |
|
Assessment comments |
É necesario superar tanto o exame escrito como cada unha das probas prácticas (traballos tutelados) para poder aprobar a asignatura.
|
Sources of information |
Basic
|
VILLAGRASA, J.M. (2010). Atrápalos como puedas! La competencia televisiva: programación y géneros. Valencia : Tirant lo Blanch
RUANO, S. (2009). Contenidos culturales en las televisiones generalistas. Madrid: Fragua
FRANCÉS, M. (coor) (2011). Contenidos y formatos de calidad en la nueva televisión. Madrid: Instituto RTVE
ARROJO, M.J. (2010). Distribución y financiación de formatos audiovisuales en Internet. Nuevas estrategias para rentabilizar los contenidos. Telos, n. 85, Madrid: Fundación Telefónica
CEBRIÁN, M. (1992). Géneros informativos audiovisuales Radio, Televisión, Periodismo Gráfico, Cine, Video. Madrid : Ciencia 3
LACALLE, CH. (2005). Los formatos de la televisión. Barcelona: Gedisa
ARROJO, M.J. (2012). “Algo más que Juegos de Realidad Alternativa: The truth about Marika; Conspiracy for Good; y Alt Minds”. http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4247757
ARROJO, M.J. (2012). “La Televisión Social. Nuevas oportunidades y nuevos retos para el sector audiovisual”. http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4247732
ARROJO, M.J. (2014). “Los Juegos de Realidad Alternativa. Una nueva generación de contenidos multimedia interactivos”, en SIERRA, J., Y RODRIGUES, D. (coord.) Contenidos digitales en la era de la sociedad conectada. Madrid: Fragua
SALÓ, G. (2003). ¿Qué es eso del formato? Cómo nace y se desarrolla un programa de televisión. Barcelona: Gedisa |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|