Identifying Data 2015/16
Subject (*) Teoría e práctica da edición e a montaxe Code 616G01023
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatoria 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Martínez Costa, Sandra
E-mail
s.martinez@udc.es
Lecturers
Martínez Costa, Sandra
E-mail
s.martinez@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo)
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A finalidade desta materia é a de dotar aos estudantes das ferramentas para crear produtos audiovisuais. A1
A2
A7
A8
A12
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
T1. Planos Tipoloxías de planos
T2. Elementos da montaxe Motivación, información, composición, son, ángulo de cámara e continuidade
T3. Transicións Corte, encadeado e fundido
T4. Tipos de montaxe. Desenvolvemento histórico e panorama actual
T5. Técnicas de montaxe Técnicas de montaxe
T6. Software de edición de vídeo Software de edición de vídeo

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Multiple-choice questions A2 A7 A8 A12 B1 B2 B3 B5 B7 B8 C1 C3 C4 2 0 2
Guest lecture / keynote speech A2 A7 A8 A12 B1 B2 B3 B5 B7 B8 C1 C3 C4 20 24 44
Workshop A1 A2 A7 A8 A12 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 24 77 101
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Multiple-choice questions Exame tipo test
Guest lecture / keynote speech Exposición docente
Workshop Traballos prácticos individuais

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Titorías personalizadas

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A1 A2 A7 A8 A12 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Elaboración de prácticas sobre o temario 70
Multiple-choice questions A2 A7 A8 A12 B1 B2 B3 B5 B7 B8 C1 C3 C4 Exame tipo test sobre o temario da materia 30
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Roy Thompson (2001). Montaje 1. Manual de montaje. Gramática del montaje cinematográfico. Madrid:Plot
Fernando Morales Morante (2013). Montaje audiovisual. Teoría, técnica y métodos de control. Barcelona: UOC

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Análise audiovisual/616G01021
Dirección de fotografía e iluminación/616G01022
Infografía 3D-1/616G01024
Deseño de produción/616G01025

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.