Identifying Data 2015/16
Subject (*) Organización e produción audiovisual Code 616G01029
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Obligatoria 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Lecturers
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A9 Coñecelos modelos de xestión.
A10 Coñecelo marco legal e deontolóxico.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
coñecementos para crear e desenvolver un produto audiovisual A2
A3
A7
A9
A10
A12
B2
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C4
Coñecemento do emprego de material para xestión de proxectos audiovisuales A2
A7
A9
B5
B9
C3
Capacidade de manexar ferramentas para producir un produto audiovisual A2
A3
A6
A9
B2
B8
C2

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1. O proceso de produción
Tema 2. Productora e persoal
Tema 3. Produción executiva: deseño, creación e dirección de proxectos
Tema 4. Dirección de produción
Tema 5. Ferramentas de xestión da produción
Tema 6. Estratexias de comercialización


1.1. A planificación
1.2 Tipoloxía do persoal
2.1. Fases da produción
2.2. Tipoloxía da produción
3.1. O director de proxectos audiovisuais
3.2. Estimación de costes
4.1. O plan de traballo
4.2. A xestión de recursos
5.1. Movie Magic
5.2. Xestión presupuestaria
6.1. Financiación
6.2. Explotación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A3 A6 A7 A10 A12 B6 B7 B8 C1 C2 C3 C4 32 0 32
Collaborative learning A2 A3 A7 A9 B8 89 0 89
Objective test A6 B2 B5 C3 4 0 4
Guest lecture / keynote speech A2 A6 A9 B2 B5 B9 C3 20 0 20
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, e coa análise e recollida de información para a realización de productos audioviduais. Serán traballo individuais e en grupo
Collaborative learning Os alumnos desenvolverán en equipo un produto audiovisual propio. Coñecerán de modo práctico o proceso de creación e xestión dun produto audiovisual
Objective test Realizarán una proba individual escrita
Guest lecture / keynote speech Exposición oral da materia coa axuda de medios audiovisuais. Estas sesións ubican aos alumnos no entorno axeitado para levar a cabo os traballos tutelados.



Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Collaborative learning
Objective test
Description
Realización de traballos encamiñados a conseguir un proxecto audiovisual viable. Farase unha breve exposición da materia e propoñeranse traballos prácticos, tutelados polo profesor.

Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso e así asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán. O seguimento farase preferentemente de forma individualizada a través dos espazos de comunicación da ferramenta Moodle, o correo electrónico, e personalmente.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A3 A6 A7 A10 A12 B6 B7 B8 C1 C2 C3 C4 Traballos tutelados
Traballos individuais.
Traballos en grupo.
60
Objective test A6 B2 B5 C3 preguntas cortas e tipo test 40
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Ecija&Asociados Abogados (2000). Como producir, distribuir y financiar una obra audiovisual. Grupo Exportfilm
Sanchez Tabernero, Alfonso (2000). Dirección estratégica de empresas de comunicación. Catedra
Fernández Díaz, Federico (1995). Dirección y Gestión de proyectos. Aplicación a la Gestión Audiovisual. Ediciones EPC
Fernández, F y Blasco, J. (1995). Dirección y gestión de proyectos. Aplicación a la producción audovisal. Ediciones UPC
Augros, Joël (2000). El dinero de Hollywood. Paidós
Fernández Díaz, Federico;Martínez Abadía, José Manuel (1994). La dirección de producción para cine y televisión. Paidós
Sanchez Tabernero, Alfonso (2008). Ls contenidos de los medios de comunicación. Deusto
Miguel Sáinz Sanchez (1994). Manual básico de producción en televisión. IORTVE
Poveda, Miguel Ángel (2013). Producción de ficción en cine y televisión. Edición personal
Marzal, J., y López, F. (2008). Teoría y Técnica de la Producción audiovisual. Tirant lo blanch

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.