Identifying Data 2015/16
Subject (*) Posprodución dixital Code 616G01031
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Obligatoria 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Barneche Naya, Viviana
E-mail
viviana.barneche@udc.es
Lecturers
Barneche Naya, Viviana
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
viviana.barneche@udc.es
luis.hernandez@udc.es
Web http://postprodixital.wordpress.com
General description A materia ten como obxectivo fundamental achegar o alumno ás técnicas e ferramentas básicas de post-produción, composición de video dixital e integración de elementos virtuais

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo)
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Coñecer os aspectos básicos da posproducción dixital. - Capacitar o alumno no uso das ferramentas e programas utilizados na posproducción de vídeo dixital. - Capacitar o alumno nos procesos de integración de vídeo real con obxectos virtuais tridimensionais. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A12
B1
B3
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
1- Conceptos básicos de posproducción dixital.
- Introdución á posproducción.

- Exemplos. Fluxos de traballo

2- Composición dixital.
- Composición de imaxe e vídeo.

- Corrección da cor.

- Ferramentas de transformación, filtros.

- Máscaras. Rotoscopía.

- ChromaKey. LumaKey.

- Tracking.

- VectorPaint.

3- Matchmover.
- Tracking

- Calibración de cámaras

- Sistema de coordenadas

- Exportación a Maya

4- Integración.
- Sincronización de cámaras real e virtual.

- Render-pass.

- Integración de vídeo real e elementos animados.


Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A4 A7 A8 A12 C3 20 20 40
Laboratory practice A2 A8 B1 B3 B5 B8 C1 C2 20 20 40
Supervised projects A1 A2 A3 A7 A8 A12 B3 B5 B8 C1 C2 C3 8 56 64
Workbook A4 A5 A12 B1 0 2 2
Oral presentation A1 A3 A4 A12 B6 B7 B9 C4 1 2 3
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Nestas clases explicaranse os diferentes temas da materia, utilizando presentacións Power-Point, vídeos así como os diferentes softwares e técnicas utilizadas habitualmente na posproducción.

Laboratory practice Ao longo do cuadrimestre os alumnos realizarán diferentes traballos prácticos individuais (segundo o cronograma da materia) tanto sobre o material entregado pola profesora durante o curso, así como sobre o seu propio material (traballos tutelados):

- PL1. Ferramentas básicas de composición. Corrección básica e avanzada de cor

- PL2. Máscaras. Rotoscopía

- PL3. ChromaKey, LumaKey.

- PL4. Tracking. Filtros.

- PL5. VectorPaint.

- PL6. Matchmover.

- PL7. Tracking de obxecto en Matchmover. Integración en Maya.

- PL8. Maya: Integración. Render-Passes. Composición.



Cada unha dos traballos das prácticas será parte da avaliación do curso.

Supervised projects Os alumnos realizarán dous traballos tutelados ao longo do cuadrimestre (modalidade grupal/individual):

E1- Proxecto de composición utilizando Chroma Key

E2- Proxecto de integración de video real con elementos virtuais.

Workbook Lectura de artículos e libros complementarios as clases maxistrales.
Oral presentation Os alumnos presentarán, segundo o cronograma da materia, as seguintes presentacións orais.

1-Presentación do produto final correspondente ao Proxecto de composición utilizando Chroma Key

2-Presentación do produto final correspondente ao Proxecto de integración de vídeo real con elementos virtuais.

Modalidade: grupal / individual


Personalized attention
Methodologies
Laboratory practice
Supervised projects
Description
O profesor tutelará o traballo dos alumnos a través do seguimento e corrección das prácticas no laboratorio e dos dous traballos tutelados.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Laboratory practice A2 A8 B1 B3 B5 B8 C1 C2 Avaliaranse cada unha das prácticas: PL1 (1); PL2 (2); PL3 (2); PL4 (3); PL5 (3); PL6 (5); PL7 (6); PL8 (8).

Para aprobar o curso é obrigatorio a entrega do total das prácticas, o puntaje máxima das prácticas é de 3.0 puntos, o mínimo para aprobar esta parte é de 1.5 puntos

30
Supervised projects A1 A2 A3 A7 A8 A12 B3 B5 B8 C1 C2 C3 Proxecto de composición utilizando Chroma Key (20)

Proxecto de integración de video real con elementos virtuais. (50)


70
 
Assessment comments
  • Para aprobar o curso é necesario a entrega de TODAS as prácticas (alcanzando 1.5 puntos como mínimo na suma total de todas as prácticas), os dous traballos tutelados e o portfolio grupal/individual.
  • O curso inclúen titorías avaliables
  • Non se aproba coa soa entrega dos dous traballos tutelados.
  • En caso de suspender o curso na primeira convocatoria volveranse entregar as prácticas con cualificación menor ao 50% así como o produto da integraciónreal/virtual xunto co portfolio correspondente na segunda convocatoria. 

Sources of information
Basic Tim Dobbert. (2005). MatchMoving: The Invisible Art of Camera Tracking. . Sybex.
Manuel Armenteros Gallardo (2011). Posproducción Digital. Bubok Publishing S.L.
Richard Rickitt. (2007). Special Effects: The History and Technique. Billboard Books; 2nd edition
Ron Brickmann. (2008). The Art and Science of Digital Compositing . Morgan Kaufmann Series. 2nd edition
Isaac V. Kerlow. (2004). The Art of 3D Computer Animation and Effects. Wiley & Sons (3rd edition)
Mark Cotta Vaz; Craig Barron (2002). The Invisible Art: The Legends of Movie Matte Painting. . Chronicle Books. San Francisco, Cal

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Guión/616G01018
Dirección de fotografía e iluminación/616G01022
Teoría e práctica da edición e a montaxe/616G01023
Infografía 3D-1/616G01024
Infografía 3D-2/616G01026
Ambientación sonora e musical/616G01028

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Animación 3D-1/616G01032

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.