Identifying Data 2015/16
Subject (*) PROXECTO FIN DE GRADO Code 616G01034
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Obligatoria 18
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Garcia Torre, Manuel
E-mail
manuel.garcia.torre@udc.es
Lecturers
Arrojo Baliña, María José
Barneche Naya, Viviana
Diaz Gonzalez, Maria Jesus
Formoso Barro, Maria Josefa
Garcia Torre, Manuel
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
Martínez Costa, Sandra
Mihura López, M. Rocío
Osorio Iglesias, Olga
Quintas Froufe, Natalia
Seoane Nolasco, Antonio José
Taibo Pena, Francisco Javier
Videla Rodríguez, José Juan
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
viviana.barneche@udc.es
m.j.diaz@udc.es
m.formoso@udc.es
manuel.garcia.torre@udc.es
luis.hernandez@udc.es
s.martinez@udc.es
rocio.mihura@udc.es
olga.osorio@udc.es
n.quintas.froufe@udc.es
antonio.seoane@udc.es
javier.taibo@udc.es
jose.videla@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A9 Coñecelos modelos de xestión.
A10 Coñecelo marco legal e deontolóxico.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1. A idea. Tipos de proxectos de Fin de Carreira
Tema 2. A preprodución do produto audiovisual Preproducción
Tema 3. A creación do produto audiovisual Producción
Tema 4. A postprodución Postproducción
Tema 5. A comercialización do produto audiovisual. Vías posibles.
Tema 6. A presentación do proxecto de fin de carreira Pitching

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 0 306 306
Guest lecture / keynote speech A9 A11 A12 B1 B6 100 0 100
 
Personalized attention 44 0 44
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Elaboración proxecto de Fin de Carreira
Guest lecture / keynote speech Coñecemento sobre a elaboración do proxecto de Fin de Carreira

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Titorización dos proxectos de Fin de Carreira

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A9 A11 A12 B1 B6 É obrigatorio presentar un anteproxecto e aprobalo ante un tribunal. Non computa na avaliación
0
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Elaboración e defensa presencial dun proxecto audiovisual de Fin de Carreira 100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

A bibliografía vai depender do tipo de produto audiovisual que leve a cabo cada un dos grupos e será, polo tanto, recomendada de forma personalizada.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.