Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A1
|
|
|
Crear produtos audiovisuais |
A2
|
|
|
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A6
|
|
|
Coñecelas técnicas de creación e produción dunha campaña transmedia. |
A7 A8 A12
|
B8
|
|
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
B6
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
B7
|
|
Traballar en equipo respetando os valores dos demais. |
|
B9
|
C3
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C2
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
B9
|
C4
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introdución. A comunicación multimedia no contexto actual. |
- Da web 2.0 á web ubicua
- Multiplicación de pantallas
- Interactividade |
2. O prosumidor. Un cambio na concepción do usuario. |
- O novo papel do usuario activo
- Os dominios do prosumidor
- Redes Sociais e autocomunicación de masas
- Comunicación viral |
3. Do multimedia ao transmedia. Novas tendencias na comunicación multiplataforma. |
- Definición de conceptos: multimedia, transmedia, crossmedia
- Transmedia storyline
- Elaboración dun produto transmedia. Deseño & Expansión.
|
4. Planificación dun proxecto transmedia |
- A idea
- A biblia transmedia
|
5. Desenvolvemento práctico dun proxecto transmedia |
- Plataformas
- O pitch
- Avaliación de resultados |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A7 A8 A12 B9 C3 |
10 |
7 |
17 |
Estudo de casos |
A6 A7 A8 A12 B6 B7 B8 B9 C4 C2 |
2 |
15 |
17 |
Obradoiro |
A1 A2 A7 A8 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
8 |
92 |
100 |
Proba mixta |
A6 A7 A8 A12 B6 C2 |
2 |
10 |
12 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Leccións expositivas da parte teórica da materia que serán acompañadas por exemplos prácticos que axuden a ilustrar o contido e faciliten a súa comprensión. |
Estudo de casos |
Traballo de coñecemento e análise dun caso real que poida considerarse "boa práctica" dunha estratexia de comunicación multimedia.
Esta actividade servirá como ponte entre a teoría e a práctica: os conceptos expostos nas sesións maxistrais aplicaranse a exemplos reais para conseguir darlles sentido, e a análise de "boas prácticas" permitirá formular e desenvolver mellor o proxecto que os alumnos teñen que realizar. |
Obradoiro |
Desenvolvemento dun proxecto transmedia a través dunha metodoloxía de aprendizaxe baseada en proxectos |
Proba mixta |
Exame da parte teórica da materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Estudo de casos |
|
Descrición |
A profesora estará a disposición dos alumnos nas súas horas de titoría e a través do correo electrónico para as necesarias orientacións e seguimento das súas actividades e traballos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A1 A2 A7 A8 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
O desenvolvemento dun proxecto transmedia será un traballo en equipo no que a profesora valorará tanto o resultado coma o proceso.
Ademais realizarase autoavaliación e co-avaliación (valoración dos grupos entre se).
A cualificación de cada alumno integrante do grupo podería ser diferente en función da súa achega e compromiso.
É necesario aprobar o proxecto para que a súa cualificación faga media coas outras probas e traballos previstos nesta avaliación.
Se o proxecto non se aproba, a materia resulta automaticamente suspensa. |
60 |
Proba mixta |
A6 A7 A8 A12 B6 C2 |
Exame da parte teórica da materia.
A presentación a este exame é obrigatoria para optar á avaliación da materia. |
20 |
Estudo de casos |
A6 A7 A8 A12 B6 B7 B8 B9 C4 C2 |
Traballo en equipo para elaborar un informe sobre o caso de "boa práctica" que se analizou.
A participación neste traballo é obrigatoria para optar á avaliación da materia. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Ortografía: as posibles faltas de ortografía nos exames e traballos baixarán de modo significativo a cualificación dos mesmos. Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle),
porque a través deste espazo docente virtual comunicaráselles toda a
información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e
cualificacións.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Jenkins, Henry (2006). Convergence culture. New York : New York University Press
Rosales, Pere (2010). Estrategia digital : cómo usar las nuevas tecnologías mejor que la competencia. Bilbao: Ediciones Deusto
Costa Sánchez, Carmen & Piñeiro Otero, Teresa (2013). Estrategias de comunicación multimedia. Barcelona: Editorial UOC
Acuña, Fernando & Caloguerea, Alejandro (2013). Guía para la producción y distribución de contenidos transmedia para múltiples plataformas. Chile: Acción Audiovisual
Sivera Bello, Silvia (2008). Marketing viral. Barcelona : Editorial UOC
Scolari, Carlos Alberto. (2013). Narrativas transmedia : cuando todos los medios cuentan. Barcelona: Centro libros PAPF
Gil Castro, E. y Rosas Armenta, X. (2010). ¡Comunícate con multimedia!. México: Limusa |
|
Bibliografía complementaria
|
Tubau, Daniel (2011). El guión del siglo 21: el futuro de la narrativa en el mundo digital. Barcelona : Alba
Miller, Michael (2010). Marketing con YouTube. Madrid : Anaya Multimedia, 2011 |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Publicidade audiovisual/616G01012 | Comunicación corporativa/616G01013 | Ficción audiovisual/616G01014 | Guión/616G01018 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|