Identifying Data 2015/16
Subject (*) Obradoiro de creación multimedia Code 616G01038
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optativa 6
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinador
Castro Pena, Luz
E-mail
maria.luz.castro@udc.es
Lecturers
Carballal Mato, Adrián
Castro Pena, Luz
E-mail
adrian.carballal@udc.es
maria.luz.castro@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo)
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Realizar estimacións e planificacións de tarefas de proxectos multimedia. A3
A7
B8
B9
C3
Deseñar e xestionar proxectos multimedia. A1
A2
A3
A7
A8
A12
B6
C1
C2
C4
Xestionar a documentación de proxectos e os equipos de traballo. B3
B5
B7
B8
B9
Xestionar a creación dos contidos en función do entorno e obxectivo A2
A3
B5
C3
Realizar planes de probas. B9
Traballar con ferramentas de colaboración on line para a xestión de proxectos. A3
B5
B7
B8
C3

Contents
Topic Sub-topic
1. Xestión de proxectos 1.1. Bases da xestión
1.2. Xestión de riscos
1.3. Estimación
1.4 Planificación
1.5 Orientación ao cliente/usuario
1.6 Equipo de traballo
2. Fases dun proxecto multimedia 2.1. Análise de requirimentos
2.2. Deseño conceptual.
2.3. Deseño gráfico.
2.4. Programación.
2.5. Integración
2.6. Probas
3. Creación dun vídeo interactivo 3.1. Creación de vídeos interactivos en Youtube
3.2. Ferramentas de traballo en grupo

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech B8 6 0 6
Workshop A2 A3 B3 B5 12 48 60
Oral presentation A1 B3 B6 B9 C3 4 8 12
Supervised projects A2 A3 A7 A8 A12 B8 B5 12 24 36
ICT practicals A2 A3 B7 B8 6 12 18
Seminar A3 B3 C1 C2 C3 C4 8 0 8
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura
Workshop Proxectos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas
Oral presentation Presentacións de traballos e proxectos relacionados coas prácticas
Supervised projects Posta en práctica dos contidos da asignatura mediante traballos de grupo
ICT practicals Prácticas de utilización das ferramentas TIC de xestión de proxectos multimedia
Seminar Casos reais de profesionais da creación de proxectos multimedia

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Workshop
Description
Seguemento dos proxectos e prácticas propostas

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
ICT practicals A2 A3 B7 B8 Utilización das ferramentas TIC de traballo colaborativo e participación activa nas mesmas 10
Supervised projects A2 A3 A7 A8 A12 B8 B5 Prácticas obrigatorias de aplicación práctica dos contidos da asignatura 20
Workshop A2 A3 B3 B5 Avaliación continua e seguimento da asignatura 50
Seminar A3 B3 C1 C2 C3 C4 Seguimento e participación activa dos seminarios 10
Oral presentation A1 B3 B6 B9 C3 Presentacións orais dos traballos e prácticas realizadas durante o curso 10
 
Assessment comments

A asignatura está formulada como un obradoiro esencialmente práctico que implica a asistencia obrigatoria a clase e realización de prácticas de grupo.
Realizarase unha avaliación continua do alumnado.


Sources of information
Basic David Miller (1997). Desarrollo Multimedia para Internet. Anaya
Steve McConnell (1997). Desarrollo y gestión de proyectos informáticos. McGraw-Hill Companies
(). http://basecamphq.com/.
(). http://www.ganttproject.biz/.
Magal, Tortajada, Morillas (2006). Preproducción multimedia. UPV

Complementary Rita López Sosa (2010). Desarrollo de aplicaciones multimedia. LIMUSA - Noriega Grupo Editores, C.A.
(). http://elartedepresentar.com/.
(). http://www.brainstorm9.com.br/.
(). https://gomockingbird.com/.
Tay Vaughan (2001). Multimedia: Making It Work. McGraw-Hill Osborne


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Informática para a creación de web e vídeo/616G01017

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.