Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A9 |
Coñecelos modelos de xestión. |
B1 |
Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Coñecer os fundamentos da creación de produtos multimedia |
A2 A3 A6 A7 A8 A9
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
TEMA 1. INTRODUCCIÓN. SOPORTES MÓVILES Y MULTIMEDIA. |
1.1. Introducción general al mundo de las apps: mercado, cifras, historia, tipos de soportes, tipos de usuarios, empresas…
1.2. Audiovisual, comunicación y apps: audiovisual para consumo móvil (portales/apps de VOD, micronoticias, apps de canales de tv, MoJo…) y formatos editoriales en movilidad.
1.3. Formatos tv y apps: interactividad a través del móvil (realidad aumentada, livestreaming, QR, interactividad de la audiencia, ARG…).
1.4. Narrativa audiovisual y soportes móviles: transmedia y crossmedia.
|
TEMA 2. TIPOLOGÍA DE APPS
|
2.1. Desde el punto de vista técnico: SO y soportes (tablet, móvil, tv…). Diferencias entre apps nativas, híbridas y webapps.
2.2. Desde el punto de vista temático.
2.3. Desde el punto de vista comercial.
|
TEMA 3. ¿CÓMO SE HACE UNA APP? |
3.1. Proceso de ideación y creación de una app: de la idea al market.
3.2. Definición de idea e intención (objetivos)
3.3. Target y usuarios (definición de “personas”)
3.4. Arquitectura de contenidos y diseño de interactividad.
3.5. Prototipado y usabilidad.
3.6. Diseño visual
3.7. Tests de usuario y proceso de validación. |
TEMA 4. COMERCIALIZACIÓN |
4.1. Estrategias de comercialización.
4.2. Tipos de markets: Google Play, Apple Store, Windows Phone, Amazon y otros.
4.3. Marketing y estrategias de comunicación.
4.4. ASO (App Store Optimization)
4.5. Revisión y testeo post-lanzamiento. Actualización y valoraciones.
|
TEMA 5. PANORAMA EMPRESARIAL Y PERSPECTIVAS DE FUTURO. |
5.1. Panorama empresarial: Empresas que se dedican a hacer apps y empresas que ofrecen apps como servicio.
5.2. Profesionales freelance.
5.3. Perspectivas de crecimiento del mercado. Nuevos mercados emergentes.
5.4. Tendencias actuales y futuro del sector.
5.5. Ferias y congresos de móviles
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
A2 A3 A6 A7 A8 A9 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
24 |
100 |
124 |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A3 A6 A7 A9 B1 B2 B4 B5 B7 B8 B9 |
24 |
0 |
24 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
Creación e deseño de aplicacións para dispositivos móbiles |
Guest lecture / keynote speech |
Docencia sobre os contidos do temario |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Workshop |
|
Description |
Titorización dos proxectos multimedia |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A2 A3 A6 A7 A9 B1 B2 B4 B5 B7 B8 B9 |
Exame tipo test sobre os contidos da materia |
20 |
Workshop |
A2 A3 A6 A7 A8 A9 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
Entrega de traballos prácticos en grupo e individuais consistentes no deseño e construcción de aplicacións móbiles. |
80 |
|
Assessment comments |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Deseño aplicado/616G01015 | Obradoiro de creación multimedia/616G01038 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Obradoiro de creación multimedia/616G01038 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|