Identifying Data 2015/16
Subject (*) Exercicio e condición física no ámbito do rendemento e a saude Code 620517010
Study programme
Mestrado Universitario en Investigación en Actividade Física, Deporte e Saúde (Interuniversitario)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatoria 20
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Educación Física e Deportiva
Coordinador
Iglesias Soler, Eliseo
E-mail
eliseo.iglesias.soler@udc.es
Lecturers
Iglesias Soler, Eliseo
E-mail
eliseo.iglesias.soler@udc.es
Web
General description La asignatura Ejercicio y condición física en el ámbito
del rendimiento y la salud tiene como principal objetivo aproximar al alumno al proceso de investigación de los diferentes componentes de la condición física tanto desde la perspectiva del rendimiento deportivo como desde el enfoque asociado al ejercicio físico para la mejora de la salud y la calidad de vida. Se trata de una asignatura optativa a la que el estudiante accede tras una primera etapa de formación obligatoria en la que habrá adquirido conocimientos y competencias para intervenir en un proceso de investigación. Desde esta premisa, la asignatura tiene un enfoque eminentemente procedimental y aplicado, donde el alumno se aproximará a la dinámica de un grupo de investigación, implicándose en las diferentes tareas y procedimientos. En definitiva, se pretende que el estudiante desarrolle un proceso de prácticas de investigación que le permitan implementar en un contexto real las competencias adquiridas en la formación obligatoria

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Desenvolver a capacidade de pensamento científico para a investigación no ámbito da actividade física, saúde e deporte
A4 Mostrar as actitudes vinculadas cos hábitos de excelencia, compromiso ético e calidade no exercicio investigador no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte
A5 Coñecer e dominar os procedementos e ferramentas de busca de información, tanto en fontes primarias como secundarias nas Ciencias da Actividade Física e o Deporte
A6 Ser capaz de analizar, organizar, seleccionar, clasificar e compilar a información recollida no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte
A7 Valorar, manexar e combinar as diferentes técnicas de investigación nas Ciencias da Actividade Física, o deporte e a saúde.
A9 Ser capaz de deseñar e implementar un traballo de investigación nas Ciencias da Actividade Física e o Deporte
A10 Manexar paquetes informáticos para a introdución e análise dos datos recollidos no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte
A11 Ser capaz de seleccionar de forma correcta os modelos de análise de datos apropiados para os deseños de investigación máis utilizados no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte
A13 Executar as técnicas de análise estatístico máis utilizadas na investigación no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte.
A16 Ser capaz de incorporar novas tecnoloxías e integrar coñecementos doutros ámbitos profesionais e científicos.
A17 Ser capaz de participar en proxectos de investigación no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte.
A18 Desenvolver de maneira eficaz tarefas propias do deseño, implementación, análise e publicación de traballos relacionados co estudo do exercicio e a condición física nos ámbitos do rendemento e a saúde.
B1 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 Saber aplicar os coñecementos adquiridos e ser capaz de resolver problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B3 Integrar coñecementos e afrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B5 Desenvolver habilidades para a aprendizaxe autodirixido ou autónomo.
B6 Coñecer e comprender o campo de estudo da actividade física, saúde e deporte, adquirindo un suficiente de habilidades e métodos de investigación en dicha área.
B7 Ser capaz de idear, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso de investigación con rigor académico no ámbito de estudo da actividade física, saúde e deporte.
B9 Analizar de forma crítica, avaliar e sintetizar ideas novas e complexas no ámbito de estudo da actividade física, da saúde e o deporte.
C1 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para a resolución de problemas.
C2 Comunicar eficazmente nos ámbitos académicos e divulgativos ideas e conceptos vinculados cos estudos da actividade física, a saúde e o deporte
C3 Ser capaz de promover en contextos académicos e profesionais accións destinadas ó avance tecnolóxico, social ou cultural, no el ámbito das ciencias da actividade física, a saúde e o deporte.
C4 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
AR2
AR4
AR5
AR7
AR11
AR16
BR1
BR2
BR6
BR7
BR9
CR1
CR2
CR3
CR4
AR9
AR17
AR18
BR2
BR3
BR5
BR6
BR7
BR9
CR1
CR2
CR3
CR4
AR4
AR6
AR10
AR13
AR16
BR3
BR5
CR4

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A4 A7 A11 B1 B3 B7 C2 C3 8 0 8
Laboratory practice A2 A4 A7 A9 A10 A16 A17 A18 B6 B7 C1 C4 60 50 110
Seminar A2 A4 A5 A6 A13 B2 B5 B9 C2 C3 15 15 30
Introductory activities A6 A11 A18 B2 B3 B6 B9 C1 15 0 15
Supervised projects A2 A5 A6 A7 A9 A10 A11 A13 A16 A17 A18 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C3 C4 0 200 200
Oral presentation A4 A5 A6 A7 A9 A10 A11 A18 B2 B3 B5 B9 C1 C2 C4 2 15 17
Document analysis A2 A5 A6 B1 B3 B5 B6 B9 C1 C4 0 120 120
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech
Laboratory practice
Seminar
Introductory activities
Supervised projects
Oral presentation
Document analysis

Personalized attention
Methodologies
Introductory activities
Supervised projects
Oral presentation
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Laboratory practice A2 A4 A7 A9 A10 A16 A17 A18 B6 B7 C1 C4 5
Seminar A2 A4 A5 A6 A13 B2 B5 B9 C2 C3 5
Supervised projects A2 A5 A6 A7 A9 A10 A11 A13 A16 A17 A18 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C3 C4 70
Oral presentation A4 A5 A6 A7 A9 A10 A11 A18 B2 B3 B5 B9 C1 C2 C4 20
 
Assessment comments

Sources of information
Basic (). .

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.