Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. |
A3 |
Conservación da obra pesada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir condicións de mantemento e reparar as estruturas de edificación, e as cimentacións. |
A4 |
Aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir as condicións de mantemento das instalacións da edificación. |
A5 |
Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. |
A6 |
Crítica arquitectónica: aptitude ou capacidade para analizar o patrimonio edificado e para explicar os precedentes formais. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar a súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades |
B6 |
Capacidade de organización e planificación |
B8 |
Capacidade de xestión de información |
C2 |
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas |
C3 |
Habilidade gráfica xeral |
C4 |
Imaxinación e creatividade |
C5 |
Visión espacial |
C7 |
Intuición mecánica |
C8 |
Sensibilidade estética |
C9 |
Habilidade manual |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
CM6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
AJ1 AJ4 AJ6
|
BJ1 BJ6 BJ8
|
CC1 CC6 CC8
|
AP3 Conservación da obra pesada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir condicións de mantemento e reparar as estruturas de edificación, e as cimentacións. |
AJ3 AJ5
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4
|
CC2 CC3 CC4 CC6
|
AP6 Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. |
AJ3 AJ5
|
BJ2 BJ3
|
CC1 CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
I.- Introducción a la Inspección de edificios |
I.1.- El concepto de inspección de edificios
I.2.- Tipos de inspecciones
I.3.- Propósito de la inspección
I.4.- Documentos de la inspección
|
II.- Equipos para la inspección de edificios |
II.1.- Equipos para inspección de terrenos
II.2.- Equipos para estructuras de hormigón armado
II.3.- Equipos para elementos de madera |
III.- Inspección de cerramientos verticales y particiones
|
III.1.- Lesiones más frecuentes
III.2.- Códigos de representación de lesiones
III.3.- Fichas resumen |
IV.- Inspección de cubiertas |
IV.1.- Tejados: armazones, soporte, faldones, desagüe
IV.2.- Azoteas: soporte, faldones, juntas, desagües
IV.3.- Sistemas de recogida y evecuación de pluviales
|
V.- Inspección de humedades |
V.1.- Humedad higroscópica y de condensación
V.2.- Humedad de infiltración por fachadas
V.3.- Humedad capilar y procedente del terreno |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A4 A6 B6 C5 |
15 |
20 |
35 |
Case study |
A1 A3 A4 A6 A5 B1 B2 B3 B4 B6 B8 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
6 |
11 |
17 |
Supervised projects |
A1 A3 A4 A6 A5 B1 B2 B3 B4 B6 C2 C3 C4 C8 |
0 |
20 |
20 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
En el aula del Master se expondrán los conceptos fundamentales de la materia, con apoyo de imágenes, esquemas y fichas. Esta información se completará con la lectura de una bibliografía recomendada. |
Case study |
Se utilizará el método inductivo, por lo que a partir del estudio de casos concretos se logrará establecer pautas de diagnóstico más acertadas. |
Supervised projects |
Se pedirá un trabajo práctico de Inspección de un edificio, que podrá desarrollarse en equipo para potenciar la coordinación y el trabajo en grupo, pero que se completará con diagnósticos y recomendaciones singulares indicados por cada alumno. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Se procurará implicar a cada alumno en la explicaciones teóricas, fomentando la participación.
El ejercicio práctico será tutelado desde el inicio, con correciones periódicas previamente establecidas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A3 A4 A6 A5 B1 B2 B3 B4 B6 C2 C3 C4 C8 |
realización de un trabajo que muestre los conocimientos adquiridos en clase y/o lecturas |
100 |
|
Assessment comments |
Como en las restantes materias que integran el presente postgrado, se exige además una asistencia no inferior al 80% relativa a la totalidad de las sesiones presenciales programadas.
|
Sources of information |
Basic
|
Díaz, C; Casado, Natividad (2003). Inspección y Diagnóstico - Pautas para la intervención en edificios de viviendas. Colegio de Arquitectos de Cataluña- "Papers Sert"
Monjo Carrió; Juan (1991). Patología de Cerramientos y Acabados arquitectónicos. Madrid; Munillalería
Eichler; Friedrich (1973). Patología de la Construcción. Barcelona, Blume |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|