Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
PROXECTO BÁSICO ARQUITECTÓNICO E URBANO: aptitude ou capacidade para aplicar os principios básicos formais, funcionais e técnicos á concepción e deseño de edificios e de conxuntos urbanos, definindo as súas características xerais e as prestacións que se acadan. |
A4 |
PROGRAMACIÓN FUNCIONAL: aptitude ou capacidade para elaborar programas de edificios, considerando os requisitos de clientes e usuarios, analizando os precedentes e as condicións de localización aplicando estándares e establecendo dimensións e relacións de espazos e equipos. |
A9 |
CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais. |
A10 |
REPRESENTACIÓN ESPACIAL: aptitude ou capacidade para aplicar, tanto manual como informaticamente, os sistemas de representación gráfica, dominando os procedementos de proxección e corte, os aspectos cuantitativos e selectivos da escala e a relación entre o plano e a profundidade. |
A13 |
IDEACIÓN GRÁFICA: aptitude ou capacidade para concibir e representar graficamente a figura, a cor, a textura e a luminosidade dos obxectos e dominar a proporción e as técnicas de debuxo, incluídas as informáticas. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B8 |
Visión espacial. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Toma de decisións. |
B13 |
Imaxinación. |
B14 |
Habilidade gráfica xeral. |
B15 |
Capacidade de organización e planificación. |
B17 |
Cultura histórica. |
B18 |
Razoamento crítico. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aptitud para representar correctamente los elementos de la arquitectura y desarrollar un relato coherente de un ejercicio proyectual, así como capacidad de representar objetos y elementos abstractos en sus distintas situaciones en una relación espacio-temporal. |
A10
|
B3 B5 B8
|
|
Capacidad de exponer oralmente y de argumentar los planteamientos encaminados a desenvolver las propuestas elaboradas. |
A9 A10
|
B18
|
|
Competencia para realizar composiciones con los sólidos platónicos y las figuras planas elementales en las que se comprendan, asimilen y desarrollen relaciones de carácter sensible desenvueltas a partir de los principios de composición aplicados a lo largo del tiempo, y en especial por las vanguardias artísticas y en relación con los movimientos filosóficos, científicos y artísticos contemporáneos. |
A13
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14
|
|
Capacidad para comprender, asimilar y desarrollar relaciones de carácter sensible que se desenvuelven a partir de los principios de composición desarrollados a lo largo del tiempo, y en especial a las vanguardias artísticas y en relación con los movimientos filosóficos, científicos y artísticos contemporáneos. |
A10 A13
|
B3 B8 B9 B10 B11 B14 B15
|
|
Capacidad de resolver problemas proyectuales compositivos atendiendo a factores diversos, con respuestas múltiples, que se han de concretar en una única propuesta final, que ha de ser determinada entre un conjunto. |
A1 A4 A13
|
B4 B5 B7 B8 B17 B18
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
CONOCIMIENTO Y REPRESENTACIÓN DE LOS ELEMENTOS ARQUITECTÓNICOS 2 |
- Las convenciones del lenguaje gráfico y la aplicación a la representación del propio proyecto.
- El dibujo como herramienta proyectual.
- La representación del proyecto a través de la geometría. La maqueta. |
EL PROYECTO ARQUITECTÓNICO Y EL ESPACIO HABITABLE |
- El espacio arquitectónico: uso, función, representación, simbolismo.
- Los elementos arquitectónicos y los espacios del habitar.
- El espacio arquitectónico y las dimensiones antrópicas.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A4 A9 A10 A13 B5 B4 B3 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B17 B18 |
4 |
145 |
149 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Al final del período lectivo correspondiente, los alumnos deberán desarrollar una prueba práctica que permita evaluar el nivel de aprendizaje. Se trata de un instrumento de medida articulado para evaluar las capacidades y actitudes adquiridas por el alumno en relación a la materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
|
Descrición |
La atención personalizada forma parte del desarrollo de la materia, ya que el trabajo en taller, el comentario de los trabajos en fase de ideación -sesiones críticas-, la exposición y crítica de los trabajos finalizados, tienen como eje la atención individualizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A1 A4 A9 A10 A13 B5 B4 B3 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B17 B18 |
Desarrollo en el aula, en unas condiciones horarias definidas de un ejercicio que muestre las habilidades y competencias adquiridas por el alumno en cuanto a la de visión espacial, la capacidad de ideación y la destreza gráfica. |
100 |
|
Observacións avaliación |
APROBAR LA ASIGNATURA:
A. OPORTUNIDAD DE JUNIO
- prueba objetiva, CALIFICACIÓN MÍNIMA: 5 sobre 10
- NOTA de APROBADO: 5 sobre 10
B. OPORTUNIDAD DE JULIO.
- prueba objetiva, CALIFICACIÓN MÍNIMA: 5 sobre 10
- NOTA de APROBADO: 5 sobre 10
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Proxectos 1/630G01001 | Debuxo de Arquitectura/630G01002 | Xeometría Descritiva/630G01003 | Introdución á Arquitectura/630G01005 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Análisis de Formas Arquitectónicas/630G01007 | Construción 1/630G01010 |
|
Materias que continúan o temario |
Proxectos 3/630G01011 | Proxectos 4/630G01016 | Proxectos 5/630G01021 | Proxectos 6/630G01026 | Proxectos 7/630G01031 | Proxectos 8/630G01036 | Proxectos 9/630G01041 | Proxectos 10/630G01044 |
|
Observacións |
- La importancia de la expresión gráfica requiere dedicación especial.
- Importancia del interés por las teorías artística, filosóficas y científicas contemporáneas y que acompañaron el desarrollo de las vanguardias del siglo XX.
- Curiosidad intelectual y dotes de observación. - Destreza en el manejo de maquetas y expresión con materiales comunes de intenciones arquitectónicas (opacidad, ligereza, transparencia, contraste, masa/vacío...). |
|