Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
PROXECTO BÁSICO ARQUITECTÓNICO E URBANO: aptitude ou capacidade para aplicar os principios básicos formais, funcionais e técnicos á concepción e deseño de edificios e de conxuntos urbanos, definindo as súas características xerais e as prestacións que se acadan. |
A4 |
PROGRAMACIÓN FUNCIONAL: aptitude ou capacidade para elaborar programas de edificios, considerando os requisitos de clientes e usuarios, analizando os precedentes e as condicións de localización aplicando estándares e establecendo dimensións e relacións de espazos e equipos. |
A5 |
INTERVENCIÓN NO PATRIMONIO EDIFICADO: aptitude ou capacidade para intervir nos edificios de valor histórico, coordinar estudos históricos e arqueolóxicos sobre eles, elaborar os seus plans directores de conservación e redactar e executar os proxectos de restauración e rehabilitación. |
A7 |
SUPRESIÓN DE BARREIRAS: aptitude ou capacidade para deseñar e executar edificios e espazos urbanos aptos para as persoas con diferentes capacidades físicas ou para adaptar con este fin os xa existentes. |
A9 |
CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais. |
A10 |
REPRESENTACIÓN ESPACIAL: aptitude ou capacidade para aplicar, tanto manual como informaticamente, os sistemas de representación gráfica, dominando os procedementos de proxección e corte, os aspectos cuantitativos e selectivos da escala e a relación entre o plano e a profundidade. |
A13 |
IDEACIÓN GRÁFICA: aptitude ou capacidade para concibir e representar graficamente a figura, a cor, a textura e a luminosidade dos obxectos e dominar a proporción e as técnicas de debuxo, incluídas as informáticas. |
A16 |
PROTECCIÓN DO PATRIMONIO EDIFICADO: aptitude ou capacidade para realizar tarefas de catalogación monumental, definir medidas de protección de edificios e conxuntos históricos e redactar plans de delimitación e conservación destes últimos. |
A19 |
ADECUACIÓN MEDIOAMBIENTAL: aptitude ou capacidade para realizar estudos medioambientais e paisaxísticos, e definir medidas de protección fronte ao impacto ambiental. |
A20 |
PROXECTO DE ESPAZOS LIBRES: aptitude ou capacidade para redactar e executar trazados urbanos e proxectos de urbanización e de xardinería, así como os de obra civil e complementaria asociada a eles. |
A37 |
ANÁLISE DE FORMAS: comprensión ou coñecemento das leis da percepción visual e da proporción, as teorías da forma e da imaxe, as teorías estéticas da cor e os procedementos de estudo fenomenolóxico e analítico das formas arquitectónicas e urbanas. |
A38 |
SISTEMAS DE REPRESENTACIÓN: comprensión ou coñecemento dos sistemas de representación espacial e a súa relación cos procedementos de ideación gráfica e de expresión visual das distintas fases do deseño arquitectónico e urbanístico. |
A40 |
XEOMETRÍA: comprensión ou coñecemento da xeometría métrica e proxectiva como fundamentos do trazado, deseño e composición arquitectónicos da comprensión dos sistemas de representación espacial. |
A42 |
TEORÍA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento das teorías da arquitectura pasadas e presentes, especialmente as relativas á interdependencia de formas, usos e técnicas, á estrutura formal, ao estudo dos tipos e aos métodos de composición de edificios e espazos abertos. |
A43 |
HISTORIA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento da historia xeral da arquitectura, tanto en si mesma como na súa relación coas artes, as técnicas, as ciencias humanas, a historia do pensamento e os fenómenos urbanos. |
A45 |
BASES DA ARQUITECTURA NATIVA: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas de carácter nacional, local e vernáculo e dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. |
A47 |
ECOLOXÍA E SOSTENIBILIDADE: comprensión ou coñecemento da responsabilidade do arquitecto respecto aos principios básicos de ecoloxía, de sostenibilidade e de conservación dos recursos e do medio ambiente na edificación, o urbanismo e a paisaxe. |
A48 |
SOCIOLOXÍA E HISTORIA URBANAS: comprensión ou coñecemento das relacións entre o medio físico e o medio social e as bases da teoría e a historia dos asentamentos humanos, da socioloxía, da economía urbana e da estadística como fundamentos dos estudos territoriais e urbanísticos. |
A52 |
MÉTODOS URBANÍSTICOS: comprensión ou coñecemento dos fundamentos metodolóxicos do planeamento urbano a diferentes escalas e da ordenación territorial e metropolitana, na súa relación co deseño urbano e edificatorio. |
B1 |
Learn how to learn |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B8 |
Visión espacial. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Toma de decisións. |
B13 |
Imaxinación. |
B14 |
Habilidade gráfica xeral. |
B15 |
Capacidade de organización e planificación. |
B16 |
Motivación pola calidade. |
B17 |
Cultura histórica. |
B18 |
Razoamento crítico. |
B19 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar. |
B20 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
B22 |
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas. |
B23 |
Capacidade de xestión da información. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Desarrollar las capacidades perceptivas para aprehender las relaciones complejas que se dan en un lugar fomentando la observación y la experimentación in situ, tomando como uno de los puntos de partida del desarrollo proyectual la relación con los elementos preexistentes en el ámbito de actuación |
A1 A4 A5 A7 A9 A10 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23
|
|
Capacidad para conceptualizar sistemas organizativos a partir de procesos de búsqueda para desvelar las estructuras de nuestro entorno y facilitar la adaptabilidad del objeto proyectado al medio. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidad para acometer pequeños proyectos arquitectónicos
de carácter académico, en los que se ven reflejados, de forma sintética, programas, emplazamientos y contextos de la realidad cotidiana
|
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidad para desarrollar el proyecto en torno a su lógica funcional, programática y espacial. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidad para adoptar las primeras decisiones sobre aspectos materiales y constructivos del proyecto |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B18 B19 B20
|
|
Capacidad para relacionar las medidas antropométricas con las dimensiones del espacio y de los objetos. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Desarrollar las capacidades perceptivas para aprehender las relaciones complejas que se dan en un lugar fomentando la observación y la experimentación in situ, tomando como uno de los puntos de partida del desarrollo proyectual la relación con los elementos preexistentes en el ámbito de actuación |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. UNDERSTANDING/KNOWING A PLACE IN GALICIA.
To understand the territory contextually as a complex medium of natural and anthropological realities.
|
1.1. On site knowledge of the place assigned.
-Place identity.
1.2. Spatial analysis from different perspectives: geographical, landscape, cultural and historical.
-Sources and methods.
1.3. Personal synthesis of the place.
|
2. PLACE COMPREHENSION.
Relations between place and architecture.
Natural environment: Natural field/Landscape unit.
Natural field/ Artificial medium of rural settlement |
2.1. Pre-exinting elements.
2.2. Scale as a resource.
-Sense of scale in the natural field.
2.3. Community space and private space.
-Spatial categories. |
3. TO DESIGN A PLACE.
The experience of inhabiting and living a space of a natural-rural character.
|
3.1 Objectives.
-Development of elements typical of the natural-rural environment.
-.Determining factors of relation: preexisting natural/artificial elements, landscape, place structure (topography, climate, scale, tectonic materiality, roads, etc.)
3.2 Architectonic space exterior-interior.
-Grids, textures, limits, proportions, modulations, rhythms, forms, scales, haptic perceptions, natural light.
3.3. Tasks.
-Space as social medium.
-Space as functional medium. |
4. PROCESSES.
Development of a set of tools for the implementation of the architectural project. |
4.1 Development of the architectural project thru sketches, outlines, diagrams, plans, models.
-Ideation as articulation.
-Formalization as concretion.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
A45 A43 A42 A40 A38 A37 A20 A19 A18 A16 A13 A10 A9 A7 A5 A4 A1 A47 A48 A52 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 |
53 |
79.5 |
132.5 |
Student portfolio |
A1 A9 A10 A13 A37 A38 A42 A43 A45 A48 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B16 B18 |
3 |
4.5 |
7.5 |
Objective test |
A1 A4 A10 A13 A38 A48 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 |
4 |
0 |
4 |
|
Personalized attention |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
The workshop is the basic formative mode of the subject Design Project 3. It is oriented to the implementation of trainings in which we can combine different methodologies (individual or group practices, work exhibition and work practices, debates and commentaries as well as individual teaching).
Thru the workshop the student will develop design proposals with the help and guidance off the teaching stuff. The workshop will be organized in small groups of students.
Complementary oral presentations will take place to introduce the theoretical issues related to each phase of the exercise being developed that will allow the student to face the subject and develop the workshop works and practices. |
Student portfolio |
It will summarize the data that the student has produced from the theoretical sections as well as the personal thoughts related to the architectural project; graphic data, images, drawings, bibliography and notes related to the place of work as well as to the development of each one of the exercises proposed. |
Objective test |
The student will develop, as a second opportunity and in the classroom, a design practice that will show in a synthetic way the abilities and competences acquired around issues related to the themes and places undertaken in the course exercises. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Student portfolio |
Objective test |
Workshop |
|
Description |
The professor in charge of the workshop will guide simultaneously the group work as well as the work of each student assuring the individual evolution thru the project process.
This personalized attention will be extended to the partially shared teaching task that takes place in Project Design 3 with the professors of Architectural Analysis 1, who will join the tutoring of the group at the collective as well as at the individual level. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Student portfolio |
A1 A9 A10 A13 A37 A38 A42 A43 A45 A48 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B16 B18 |
It will summarize the data that the student has produced from the theoretical sections as well as the personal thoughts related to the architectural project; graphic data, images, drawings, bibliography and notes related to the place of work as well as to the development of each one of the exercises proposed.
This methodology will be obligatory for the evaluation of the Project Design Workshop
|
10 |
Objective test |
A1 A4 A10 A13 A38 A48 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 |
The first exam is mandatory for all students. It will be a practice that will show in a direct manner the abilities and knowledge acquired by the student around the issues given during the exercises of the course. It will not be admissible to amplify the periods of course work between the first and the second exam. The grades, which will only be given to those students who have presented all the exercises on time given in the course and that have completed the required assistance which is obligatory, must reach the minimum grade of four. On the contrary the subject will be failed.
The courses final evaluation will match the following percentages:
80% corresponds to the workshop (workshop+potfolio)
20% corresponds to the exam.
|
0 |
Workshop |
A45 A43 A42 A40 A38 A37 A20 A19 A18 A16 A13 A10 A9 A7 A5 A4 A1 A47 A48 A52 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 |
Project Design 3 will be taught in the workshop during approximately 30 meetings, of which 15 have shared teaching. It will be graded thru continued evaluation for which the student will develop continuous work with partial results that will show a rising progress. Besides the good quality and the rising progression of the courses work, it is an indispensable requirement to have turned in all the exercises on time and in accordance with the courses guidelines as well as having complied with the minimum assistance , in the workshop as well as in the shared teaching, of 80% in each one.
The student personal work will be graded taking into account the two exercises developed thru the four-month period in the workshop.
It will be graded as Non Presented any student that falls into the following circumstances:
-it has not completed the minimum assistance required.
-it has turned in work that lacks prepositive content and incomplete.
It will be forbidden to complete or modify the courses work beyond the date of completion if it lacks sufficient development.
|
90 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
DE LLANO, P., (). Arquitectura popular en Galicia:Razón e construcción. COAG
MUNTAÑOLA Th., J. (). Arquitectura y contexto. eD upc
ARNHEIM, R. (). Arte y percepción visual. . Gustavo Gili
MONEO, Rafael (). Comentarios sobre los dibujos de 20 arquitectos actuales. ETSAB
DESPLAZES, A. (). Construir la Arquitectura.
KANDINSKY, Wassily (). Cursos de la Bauhaus. Alianza Forma
McHARG, I., (). Design with nature. Doubleday
GAUSA, M., GUALLART, V., MÚLLER, W.M, (). Diccionario Metapolis de Arquitectura Avanzada. Barcelona, Actar
ALEXANDER, Ch (). El lenguaje de patrones. Ed. G. Gili.
NORBERG-SCHULZ, Ch (). Espacio existencial-espacio arquitectónico. . Gustavo Gili
LENAGHAN, P. (Com.) (). Fotografias de Ruth Matilda anderson en Galicia. Fund. Caixa Galicia
ABALOS (). Iñaki. Naturaleza y artificio
HERTZBERGER, H., (). Lessons for students in architecture. 010 Publishers
PALLASMA, J., (). Los ojos de la piel. La arquitectura y los sentidos. Barcelona, Gustavo Gili
OTERO PEDRAYO, R., (). Paisaxe e cultura. Vigo, Ed. Galaxia
KLEE, Paul (). Pedagogical sketchbook. N.Y., Praeger Pu
ZEVI, Bruno (). Saber ver la arquitectura. Poseidón |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Architectural Projects 2/630G01006 | Analysis on Architectural Form/630G01007 | Physics 1/630G01008 | Construction 1/630G01010 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Análise Arquitectónico 1/630G01012 | Xeometría da Forma Arquitectónica/630G01014 | Historia da Arte/630G01015 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Specific conditions related to mobility
for incoming and outgoing students. Since Project Design 3 pursues a continued
evaluation for all students, including those who are in outgoing or incoming
mobility, the same conditions of evaluation will be applied for all students,
notwithstanding the fact that specific attention will be given to incoming
students because of language or other clear differences between the schools of
origin and destiny. |
|