Identifying Data 2015/16
Subject (*) Tecnoloxía Off-Shore Code 631480211
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñaría Mariña
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enerxía e Propulsión Mariña
Coordinador
Romero Gomez, Javier
E-mail
j.romero.gomez@udc.es
Lecturers
Romero Gomez, Javier
E-mail
j.romero.gomez@udc.es
Web
General description Conocer las instalaciones básicas que constituyen una plataforma offshore de producción y explotación de hidrocarburos, así como los tipos de plataformas existentes. Conocer los sistemas de amare de plataformas y tipos de anclas empleadas según el sistema de amarre.
Descripción de los equipos y tecnología de FPSO-LNG, FPSO-LPG y FSRU
Generación de energía eléctrica off-shore
Analizar siniestros en plataformas.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión.
A8 Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión.
A13 Planificar e programar as operacións, a nivel de xestión.
A21 Operar, reparar, manter, reformar, deseñar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
B10 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B11 Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas.
B12 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B13 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B14 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B15 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
B16 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C9 Falar ben en público

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Conocer las instalaciones básicas que constituyen una plataforma offshore y sus implicaciones en cuanto a operación, mantenimiento y gestión de los sistemas y equipos que la componen AC8
AC13
BC1
BC7
BC11
BC12
BC13
BC14
BC15
BC16
CC2
CC6
CC8
CC9
Conocer las instalaciones básicas que constituyen una plataforma offshore y sus implicaciones en cuanto a operación, mantenimiento y gestión de los sistemas y equipos que la componen AC2
AC21
BC2
BC10
CC1
Conocer las instalaciones básicas que constituyen una plataforma offshore y sus implicaciones en cuanto a operación, mantenimiento y gestión de los sistemas y equipos que la componen BC6
CC4
CC7

Contents
Topic Sub-topic
LA INDUSTRIA OFFSHORE INTRODUCCIÓN
LA EXPLOTACIÓN DE LOS YACIMIENTOS PETROLÍFEROS SUBMARINOS DESARROLLO DE UN YACIMIENTO PETROLÍFERO OFFSHORE.
LA EXPLORACIÓN.
LA PRODUCCIÓN DE PETRÓLEO Y GAS
TIPOS DE PLATAFORMAS: PERFORACIÓN Y PRODUCCIÓN SUMERGIBLES.
SEMI-SUMERGIBLES.
AUTO-ELEVABLES.
BUQUES DE PERFORACIÓN.
BARCAZAS DE PERFORACIÓN.
PLATAFORMAS DE PRODUCCIÓN DE PETRÓLEO.
ANCLAJE Y POSICIONAMIENTO SISTEMAS DE AMARRE Y TIPOS DE ANCLAS
UNIDADES MÓVILES DE TRABAJO PLATAFORMAS GRÚA.
BUQUES DE SUMINISTRO Y APOYO.
BUQUES DE TRANSPORTE SEMI-SUMERGIBLES
EQUIPOS EN PLATAFORMAS MARINAS DE PERFORACIÓN PISO DE PERFORACIÓN.
TORRE DE PERFORACIÓN.
BLOQUES DE POLEAS.
TREN DE PERFORACIÓN.
OTROS PRODUCTOS DE LA INDUSTRIA OFFSHORE CONSTRUCCIONES MODULARES.
PLANTAS INDUSTRIALES FLOTANTES.
ENERGÍAS RENOVABLES EN EL MAR.
SINIESTROS EN PLATAFORMAS RIESGOS
CONSECUENCIAS
TENDIDO DE CABLE Y TUBERÍAS OFF-SHORE BUQUES CABLEROS-TUBEROS
BUUES FPSO-LNG, FPSO-LPG y FSRU EQUIPOS Y TECNOLOGÍA
ENERGÍA ELÉCTRICA OFF-SHORE GENERACIÓN

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A2 A8 A13 A21 B1 B2 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 10 25 35
Supervised projects A2 A8 A13 A21 B1 B2 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 5 25 30
Mixed objective/subjective test A2 A8 A13 A21 B1 B2 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 5 0 5
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech EXPOSICIÓN ORAL DEL TEMARIO
Supervised projects REALIZACIÓN DE TRABAJOS POR PARTE DEL ALUMNO BAJO LA SUPERVISIÓN DEL PROFESOR
Mixed objective/subjective test SE VALORARÁ LA ORIGINALIDAD Y EL ESFUERZO EN LA ELABORACIÓN DE LOS TRABAJOS

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
SEGUIMIENTO DE LOS TRABAJOS REALIZADOS


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test A2 A8 A13 A21 B1 B2 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 SE VALORARÁN LOS CONOCIMIENTOS ADQUIRIDOS 60
Guest lecture / keynote speech A2 A8 A13 A21 B1 B2 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 SE VALORARÁ LA ASISTENCIA A CLASE 10
Supervised projects A2 A8 A13 A21 B1 B2 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 SE VALORARÁ LA ORIGINALIDAD Y EL ESFUERZO EN LA ELABORACIÓN DE LOS TRABAJOS 30
 
Assessment comments

LOS CRITERIOS DE EVALUACIÓN CONTEMPLADOS EN LOS CUADROS A-III/1 Y
A-III/2 DEL CÓDIGO STCW Y SUS ENMIENDAS RELACIONADAS CON ESTA MATERIA SE
TENDRÁN EN CUENTA A LA HORA DE DISEÑAR Y REALIZAR SU EVALUACIÓN.


Sources of information
Basic

- CÓDIGO PARA LA CONSTRUCCIÓN Y EL EQUIPO PARA UNIDADES MÓVILES DE PERFORACIÓN MAR ADENTRO.

EDITORIAL: ORGANIZACIÓN MARÍTIMA INTERNACIONAL.

- OFF-SHORING LOADING SAFETY GUIDELINES.

EDITORIAL: OIL COMPANIES INTERNATIONAL MARINE FORUM

- OFFSHORE INSTALLATION PRACTICE.

EDITORIAL: LRS

- ANCHORING OF FLOATING STRUCTURES.

EDITORIAL: TECHNIP

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Enerxías Alternativas aplicadas á Enxeñaría Mariña/631480203

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.