Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
A3 |
Efectuar as operacións de combustible e lastre, a nivel de xestión. |
A6 |
Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A10 |
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
A14 |
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión. |
A16 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
A17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
A18 |
Planificar e programar un proxecto no ámbito de investigación operativa e controlar a súa execución e futuro mantemento estimando a influencia dos costos de explotación durante o ciclo de vida para especificar as condicións óptimas de eficiencia e seguridade. Xestionar inventarios. |
A19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación. |
A20 |
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
A24 |
Capacidade para detectar necesidades de mellora e innovar sistemas enerxéticos buscando alternativas viables aos sistemas convencionais e implementar cos métodos, técnicas e tecnoloxías emerxentes máis eficientes para o apoio, asistencia e supervisión da Enxeñaría Mariña. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C9 |
Falar ben en público |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
AC2
|
|
|
Efectuar as operacións de combustible e lastre, a nivel de xestión. |
AC3
|
|
|
Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
AC6
|
|
|
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
AC8
|
|
|
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
AC9
|
|
|
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
AC10
|
|
|
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión. |
AC14
|
|
|
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
AC16
|
|
|
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
AC17
|
|
|
Planificar e programar un proxecto no ámbito de investigación operativa e controlar a súa execución e futuro mantemento estimando a influencia dos costos de explotación durante o ciclo de vida para especificar as condicións óptimas de eficiencia e seguridade. Xestionar inventarios. |
AC18
|
|
|
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación |
AC19
|
|
|
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
AC20
|
|
|
Capacidade para detectar necesidades de mellora e innovar sistemas enerxéticos buscando alternativas viables aos sistemas convencionais e implementar cos métodos, técnicas e tecnoloxías emerxentes máis eficientes para o apoio, asistencia e supervisión da Enxeñaría Mariña. |
AC24
|
|
|
Aprender a aprender.
Resolver problemas de forma efectiva.
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC5 CC6 CC9
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CC3 CC7
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
CC1
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1.-Tipos e aplicacións dos intercambiadores de calor
|
1.1 Disposición de fluxos
1.2 Aplicacións |
2.-Deseño térmico e hidráulico de intercambiadores de calor
|
2.1 Fabricación
2.2 Transferencia de calor e fluxo.
2.3 Estimación de funcionamento |
3.- Propiedades mecánicas.
|
3.1 Efectos da presión
3.2 Expansión térmica
3.3 Vibración e ruido |
4.- Mantemento e operación.
Normativa. |
4.1 Fallos máis frecuentes
4.2 Estratexias de Mantemento
4.3 Pruebas e operación
4.4. TEMA Standards
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A3 A6 A8 A9 A10 A14 A19 B1 B2 B7 B11 B14 |
14 |
14 |
28 |
Problem solving |
A14 A19 A24 B1 B13 B14 C7 C9 |
7 |
14 |
21 |
Supervised projects |
A16 A17 A18 A20 A24 B5 B6 B7 B11 B12 C3 C5 C6 C7 |
7 |
7 |
14 |
Objective test |
A20 B2 B3 B4 B10 B14 B15 B16 C1 C9 |
2 |
6 |
8 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Realizarase a explicación detallada dos contidos da materia e que se distribúen en temas. O alumno contará en todo momento cunha copia mecanografiada do tema a tratar en cada sesión maxistral. Foméntase a participación en clase, a través de comentarios que relacionan os contidos teóricos con experiencias da vida real. |
Problem solving |
Resolveranse exercicios propostos, permitindo a aplicación dos modelos matemáticos máis axeitados a cada caso, incluíndo manexo de software, aplicación das hipóteses máis axeitadas, relación cos contidos teóricos desenvolvidos nas sesións maxistrais e vinculación co exercicio profesional |
Supervised projects |
Resolución de problemas de maiores esixencias que os resoltos en clase ou de temas de especial relevancia. |
Objective test |
Valórase o grao de coñecemento adquirido sobre a materia en cuestión, tendo en consideración tanto a parte teórica como de problemas |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
Supervised projects |
|
Description |
Trátase de orientar ao alumno naquelas cuestións relativas á materia impartida e que resulten de especial dificultade para a súa comprensión. Tamén se inclúen as correspondentes revisións de exames. As canles de información e contacto serán a Facultade Virtual e as tutorías individualizadas que se desenvolven durante a semana. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A2 A3 A6 A8 A9 A10 A14 A19 B1 B2 B7 B11 B14 |
Aasistencia ás sesións presenciais computará dentro da nota final. |
10 |
Problem solving |
A14 A19 A24 B1 B13 B14 C7 C9 |
Resolución de problemas, se é posible, con software |
10 |
Objective test |
A20 B2 B3 B4 B10 B14 B15 B16 C1 C9 |
Avaliación de coñecementos e comprensión dos contidos
básicos da materia, considerando as habilidades e destrezas do alumno, as súas estratexias e formulacións na resolución de problemas.
Valorarase expresamente o grao de evolución do alumno e a súa capacidade para analizar, axuizar e resolver problemas puntuais, requiríndose unha formación teóricopráctica
equilibrada.
Cada proba parcial (como mínimo dous parciais) achegará un 35% e a proba obxectiva global (nota media
de ambas) reportará un 70% do total da avaliación da materia
|
70 |
Supervised projects |
A16 A17 A18 A20 A24 B5 B6 B7 B11 B12 C3 C5 C6 C7 |
Presentación e defensa dos traballos realizados. Valorarase estrutura, pulcritude, método expositivo e orixinalidade. |
10 |
|
Assessment comments |
Formularase un exame final para aqueles alumnos que non participen da avaliación continua da materia ao longo do curso (o seu cumprimento requirirá un mínimo de 80% de asistencias e ter entregado un 85% dos traballos propostos ao grupo ou individualmente).Permite avaliar e comprobar os resultados esperados en canto ao contido global da materia e verificar o grao de alcance dos obxectivos propostos. O exame final global, como avaliación única, consistirá nunha proba composta de dúas partes:a) teórica (50%); b) práctica (50%); con valoración independente, nas que será necesario obter un mínimo de 3 puntos en cada unha para os efectos de media. Competencias que
se avalían con cada metodoloxía: - Sexión magistral: A2, A3, A6, A8, A9, A10, A14, A19, B1, B2, B7, B11, B14 - Solución de problemas: A14, A19, A24, B1, B13, B14, C7, C9 - Traballos tutelados: A16, A17, A18, A20, A24, B5, B6, B7, B11, B12, C3, C5, C6, C7
- Proba obxectiva: A20, B2, B3, B4, B10, B14, B15, B16, C1, C9
|
Sources of information |
Basic
|
Fraas, Arthur P. (1980). Heat exchanger desing. New York : John Wiley & Sons
Kadaç, Sadik (2002). Heat exchangers selection, rating and thermal design. Boca Raton : CRC Press
Andreone, Carl F. (1997). Tubular heat exchanger inspection, maintenance, and repair. New York : McGraw-Hill |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|