Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Capacidade para planificar unha viaxe e dirixir a navegación. |
A2 |
Capacidade para determinar por calquera medio a situación e exactitude do punto resultante. |
A3 |
Capacidade para determinar e compensar os erros do compás. |
A5 |
Capacidade para establecer os sistemas e procedementos do servizo de garda. |
A6 |
Capacidade para manter a seguridade da navegación utilizando información do equipo e os sistemas de navegación para facilitar a toma de decisións. |
A7 |
Capacidade para manter a seguridade da navegación utilizando o SIVCE e os sistemas de navegación conexos para facilitar a toma de decisións. |
A19 |
Capacidade para a utilización das cualidades de liderado e xestión. |
B4 |
Capacidade para comunicarse de forma efectiva nunha contorna de traballo. |
B9 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
CB6 -Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
CB7-Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
CB8-Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
CB9-Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
CB10-Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C2 |
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
C6 |
Capacidade para valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C10 |
C10-Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
C11 |
C11-Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento e manexo avanzado de sistemas e equipos de navegación. Utilización da información obtida destes para a planificación e execución da navegación. Capacidade para planificar a viaxe e dirixir a navegación con seguridade. Capacidade para determinar e compensar os desvíos da agulla. Capacidade para establecer os sistemas e procedementos do servizo de garda. |
AJ1 AJ2 AJ3 AJ5 AJ6 AJ7 AJ19
|
BC4 BC9 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC2 CC6 CC10 CC11
|
Coñecemento e emprego de metodoloxías particulares e de liñas de posición de orixe astronómica e/ou terrestre para determinar a posición. |
AJ2 AJ6
|
BC9 BC12 BC13 BC14
|
CC6 CC10 CC11
|
Coñecemento e emprego de metodoloxías avanzadas de cinemática naval e a súa aplicación na toma de decisións. |
AJ1 AJ5 AJ6 AJ7 AJ19
|
BC4 BC9 BC13 BC14 BC15
|
CC6 CC10 CC11
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1- "Voyage planning" avanzado.
|
. |
2- Cinemática naval avanzada. |
. |
3- Metodoloxía avanzada para a determinación da posición e execución da navegación mediante observacións celestes, terrestres e o uso de axudas electrónicas á navegación. |
. |
|
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 B13 B14 B16 C6 C10 C11 |
35 |
50 |
85 |
Workbook |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 B9 C2 |
0 |
6 |
6 |
Simulation |
A1 A2 A5 A6 A7 A19 B4 B9 B13 B14 B15 C2 C6 C10 C11 |
4 |
0 |
4 |
Laboratory practice |
A1 A2 A3 B12 B13 B14 C10 |
13 |
25 |
38 |
Objective test |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 B9 |
4 |
9 |
13 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral da materia complementada co uso de presentacións audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Dentro desta dinámica a intervención dos alumnos estará aberta para a realización de preguntas ou comentarios, que poderían dar lugar a debates abertos.
Os textos e/ou presentacións audiovisuais empregados poranse a disposición do alumnado coa antelación suficiente como para que poidan lela de forma previa. |
Workbook |
Documentación facilitada aos alumnos onde se profunda sobre os contidos a desenvolver na materia. |
Simulation |
Exercicios realizados no simulador de manobra e navegación nos cales se colocará ao alumnado ante condicións hipotéticas que simularán situacións que se poderían producir nun contexto real, coa finalidade de utilizalos como experiencias de aprendizaxe e procedemento de avaliación. Nestas simulacións o alumnado demostrará a súa destreza ante situacións concretas, os seus coñecementos, a súa capacidade para a toma de decisións. |
Laboratory practice |
Realización de exercicios de carácter práctico relacionados cos conceptos teóricos explicados nas sesións maxistrais. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, etc.
A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de resposta breve, e/ou de desenvolvemento. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
Simulation |
Laboratory practice |
|
Description |
O seguimento do traballo realizado polos alumnos, tanto nas clases teóricas como prácticas, realizarase de forma continua na aula e, no caso de que se detecten necesidades específicas, estableceranse titorías adicionais de carácter individual ou en grupo moi reducido de apoio e para resolución de dúbidas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 B9 |
Para os alumnos cunha asistencia regular a clase (polo menos o 80%) realizaranse, ao longo do curso, un mínimo de dous exames parciais. Aqueles que superen todos os parciais cunha nota media igual ou superior a 5 non terán que presentarse ao exame final, a non ser que desexen subir a nota do curso. A nota mínima para poder compensar por media aritmética cada un dos parciais á hora de obter a nota do curso será dun 3,5. En caso de obter nalgún dos parciais unha nota inferior a un 3,5, a nota do curso será a media xeométrica ponderado dos parciais (dando maior peso á menor nota obtida). En caso de non presentarse a algún dos parciais considerarase que o alumno non está a seguir o sistema de avaliación continua descrito e será cualificado por curso como non presentado.
Aqueles alumnos que non sigan o sistema de avaliación descrito ou suspendan a materia por curso, deberán presentarse ao exame final da convocatoria oficial, no cal entrará a totalidade da materia. Os exames parciais non librarán materia para o final.
Con esta metodoloxía avaliaranse as competencias A1, A2, A3, A5, A6, A7, A19, B9, B13, B14, C6. |
95 |
Simulation |
A1 A2 A5 A6 A7 A19 B4 B9 B13 B14 B15 C2 C6 C10 C11 |
Os exercicios de simulación serán de obrigatoria asistencia para a superación da materia e serán avaliados sen cualificación numérica (apto ou non apto).
Aqueles alumnos que non asistan ao 80% das clases de simulación serán cualificados como non aptos.
Con esta metodoloxía avaliaranse as competencias A1, A2, A5, A6, A7, A19, B13, B14, C6. |
0 |
Laboratory practice |
A1 A2 A3 B12 B13 B14 C10 |
No caso de que un alumno suspendese a materia cunha nota igual ou maior de 4,5, poderá aprobar a materia a condición de que realizase ao longo do curso o 100% das prácticas propostas en clase.
Con esta metodoloxía avaliaranse as competencias A1, A2, A3, A6, A7, B13, B14, C6. |
5 |
|
Assessment comments |
Será necesario unha asistencia mínima do 80%
dos exercicios de simulación.
Aqueles alumnos cualificados como non aptos na metodoloxía de simulación
non poden superar a materia. Neste caso aínda superando a proba obxectiva e as
prácticas de laboratorio o alumno será cualificado cun 4.
|
Sources of information |
Basic
|
|
INTEGRATED BRIDGE SYSTEMS VOL 1: RADAR AND AIS
- The Nautical Institute INTEGRATED BRIDGE SYSTEMS VOL 2: ECDIS AND
POSITIONING - The Nautical Institute NAVIGAZIONE VOL. I Y
II. Ideale Capasso, Sergio Fede NAVEGACIÓN Nº 1, 2 Y 3. Moreu Curbera
ELECTRONIC SURVEYING AND NAVIGATION – Simo H. Laurila RADAR NAVIGATION AND MANEUVERING BOARD MANUAL – National Imagery And Mapping
Agency (http://msi.nga.mil/NGAPortal/MSI.portal?_nfpb=true&_pageLabel=msi_portal_page_62&pubCode=0008) CINEMATICA ANTICOLISIÓN – Jesús
Uribe-Echebarria
PILOTING WITH ELECTRONICS – Luke Melton RADAR AND ARPA MANUAL – A. G. Bole & W.O. Dineley DUTTONS NAVIGATION & PILOTING – Maloney
AMERICAN
PRACTICAL NAVIGATION – Bowditch
(http://msi.nga.mil/NGAPortal/MSI.portal?_nfpb=true&_pageLabel=msi_portal_page_62&pubCode=0002)
BRIDGE TEAM MANAGEMENT. A PRACTICAL GUIDE – Capt. A.J. Swift – The Nautical
Institute THE
ELECTRONIC CHART DISPLAY AND INFORMATION SYSTEM (ECDIS): AN OPERATIONAL
HANDBOOK - Adam Weintrit CONVENIO INTERNACIONAL PARA LA SEGURIDAD DE LA VIDA HUMANA
EN EL MAR (SOLAS) |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|