Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A11 |
Capacidade para utilizar os telemandos das instalacións de propulsión e dos sistemas e servizos de maquinaria. |
A12 |
Capacidade para planificar e garantir o embarco, estiba e suxeción da carga, e o seu coidado durante a viaxe e o desembarco. |
A13 |
Capacidade para a avaliación das avarías e defectos notificados, nos espazos de carga, as tapas de escotilla e os tanques de lastre, e adoptar as medidas oportunas. |
A14 |
Capacidade para o transporte de mercadorías perigosas. |
B2 |
Capacidade para resolver problemas de forma efectiva. |
B9 |
Capacidade de análise e síntese. |
B10 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B15 |
CB9-Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
CB10-Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Capacidade para expresarse correctamente tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
C2 |
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
C8 |
Capacidade para valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AP11 AP12 AP13 AP14
|
BM2 BM9 BM10 BM15 BM16
|
CM1 CM2 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
sistemas de goberno automáticos do buque |
descripción dos compoñentes
modo de operación
cambios manual-auto e viceversa |
sistemas de posicionamento dinámico (DPS) |
clasificación dos sistemas de DPS.
tipos de DP (I, II e III).
compoñentes do DPS.
Modos de operación. |
sistemas de lastre |
compoñentes dos sistemas de lastre e deslaster.
modo de operación.
Control de adrizamento e asento do buque mediqante lastres |
Sistemas de control de balance e cabeceo |
Descripción dos modelos actuais
Sistema antibalance mediante timons
Sistemas de tanques de gravedad
Sistemas de aletas laterais
Sistemas de aletas a popa. |
Control de cargas líquidas (LPG) |
Sistemas de control de nivel, temperatura das cargas e caudales de carga e descarga.
Mantemento das cargas líquidas (LPG)
Inertización |
Sistemas automáticos de contraincendios |
sisteams de detección
sistemas automáticos de sofocar os incendios |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A11 A12 A13 A14 B2 B9 B10 B15 B16 C1 C2 C8 |
6 |
3 |
9 |
Prácticas de laboratorio |
A11 |
2 |
5 |
7 |
Sesión maxistral |
A11 |
20 |
10 |
30 |
Proba obxectiva |
A11 |
2 |
5 |
7 |
Análise de fontes documentais |
A11 |
2 |
5 |
7 |
|
Atención personalizada |
|
15 |
0 |
15 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
consiste en analizar casos distintos dos decritos nas clases maxistrales de maneira que le proporcionen o alumnado unha visión amplia do tema demostrando competencias en A15, A20, A40, A42, A43
B1, B2, B4,B10, B11 |
Prácticas de laboratorio |
Consisten en manexar alguns dos instrumentos de abordo relacionados cos temas do progreama. |
Sesión maxistral |
Tratase de aprender todo o relacionado cos temas por medio descripcions orales e graficas con exemplos de utilización práctica, DEMOSTRANDO COMPETENCIAS EN
A15, A20, A40, A42, A43
B1, B2, B4,B10, B11 |
Proba obxectiva |
consiste en verificar o coñecemento adquerido por medio da resolución de casos dce modo autónomo. |
Análise de fontes documentais |
Tratase de escoller e discutir a validez da información técnica dispoñible. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
|
Descrición |
Tratarase de aprender a resolver casos individualmente para adequerir autonomía. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
A11 |
revisión da bilbiografía mais actializada |
10 |
Estudo de casos |
A11 A12 A13 A14 B2 B9 B10 B15 B16 C1 C2 C8 |
casos practicos relativos os contidos do programa |
25 |
Sesión maxistral |
A11 |
Conceptos xenéricos e concretos sobre os contidos do programa |
40 |
Prácticas de laboratorio |
A11 |
realización de medidas e calibración de instrumentos relacionados co as materias propostas |
15 |
Proba obxectiva |
A11 |
verificación dos coñecementos en cada un dos temas tratados |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Asgeir J. Sørensen (2013). Marine Control Systems. Department of Marine Technology, Norwegian University of Science and Technology
Job van Amerongen (1998). Ship steering. Encyclopedia of Life Support Systems (EOLSS), United Nations |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Hidrostática e Estabilidade/631510201 | Xestión e control das operacións de carga/631510207 | Resistencia ao Avance e Propulsión/631510216 | Informática de Control/631510212 | Manobra Avanzada /631510204 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|