Identifying Data 2015/16
Subject (*) English III Code 631G01210
Study programme
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second FB 6
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e da Terra
Coordinador
Campa Portela, Rosa Mary de la
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
Lecturers
Campa Portela, Rosa Mary de la
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
Web
General description A asigantura trata de dotar o alumno dunha base amplia en terminoloxía básica relacionada coas instalacions e operacions do buque así como dunha competencia comunicativa falada , escrita e lectora que lle permita desenrolar as súas funcions profesionais nun ambiente internacional, así como redactar correspondencia comercial e técnica utilizando términos comerciais así como abreviaturas e expresions propias do mundo marítimo no que desenrolará a súa actividade.
El curso incluirá diversos procedimientos recomendados por la OMI para la formación de marinos. Así mismo desarrollará las capacidades de los alumnos para la utilización del idioma a un nivel medio/alto con el empleo de terminología propia de Inglés Marítimo hasta alcanzar un nivel que les permita la comprensión y utilización de la lengua acorde con los requisitos del International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers (STCW 78/95)

Study programme competencies
Code Study programme competences
A10 Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas.
A11 Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo.
A19 Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito.
B1 Aprender a aprender.
B4 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaboradora.
B8 Aprender en ámbitos de teleformación.
B12 Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información.
B18 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
B19 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C12 Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
C13 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Recibir e transmitir informacions profesionais en inglés técnico marítimo A10
B5
B6
C2
Realizar eficazmente as comunicacións nun entorno profesional internacional A11
A19
B4
Mellorar as capacidades linguísticas mediante o autoaprendizaxe e as TIC B1
B8
B12
C3
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. B18
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. B19
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades C12
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. C13

Contents
Topic Sub-topic
UNIT 1: WORKING ON BOARD 1.1: The shipping company. To apply for a job. Curriculum. Personal interview.
1.2. To go on board. Stages and requirements.
1.3. The harbour. Harbour activity. Harbour buildings and facilities. Non- commercial harbours.
UNIT 2: THE SHIP 2.1: Merchant vessels: kinds and main characteristics
2.2. Other kind of vessels and main characteristics
UNIT 3: THE CREW The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
UNIT 4: SHIPHANDLING 4.1: Shiphandling: anchoring, berthing, leaving berth and underway.
4.2. Shiphandling communications: engineroom orders, helm orders, manoeuvring fore and aft.
4.3. Pilot on board and tug assistance.

UNIT 5: BRIDGE WATCHKEEPING I
5.1: Navigation: pilotage, astronomical navigation, position and course.
5.2. Bridge description: navigational equipment. The chart room. The radio room.
UNIT 6: BRIDGE WATCHKEEPING II
6.1: The rules of the road (CollRegs)
6.2. Weather and tides
6.3. Buoyage
UNIT 7: ROUTINE COMMUNICATIONS
7.1: Routine on board communications.
7.2. Ship to shore routine communications.
7.2. Ship to ship routine communications
7.4. Communications equipment
UNIT 8: SAFETY ON BOARD 8.1. Occupational hazards prevention
8.2. Maritime casualties: fire, sinking, collision, etc.
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
UNIT 9: EXTERNAL SAFETY COMMUNICATIONS 9.1. Distress communications
9.2. Urgency communications
9.3. Safety communications
STANDARD MARINE COMMUNICATION PHRASES
1: Wheel and engine orders. Pilot on the bridge.
2: Handing over the watch, vessel traffic service, navigational and meteorological warnings
3: On board safety communications
4: External safety communications

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Collaborative learning A19 B4 B12 B18 C2 C3 12 24 36
Workbook A10 A11 B18 10 10 20
Simulation A11 A19 B4 B6 B8 B19 C2 C3 11 16.5 27.5
Problem solving A10 A11 A19 B1 B6 B18 B19 C2 C3 11 11 22
Supervised projects A11 A10 B5 B6 B8 B12 B18 C2 C3 C13 1 20 21
Speaking test A11 B4 B18 C2 C12 1 0 1
Objective test A10 A11 A19 B4 C2 2 0 2
Guest lecture / keynote speech A11 B1 B4 B5 B6 C2 C12 15 0 15
 
Personalized attention 5.5 0 5.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Collaborative learning Assignments to do in an individual basis, in pairs or in small groups, on several subject topics. These assignments will be discussed in a roud table later.
Workbook Special sessions around on board real documents and reports. Several activities to train writing skills and pronunciations will be developed.
Simulation Training on several situational conversations related with on board duties, such as manoeuvring, watch relief, etc.
Problem solving Activities to do at classroom and/or in a selflearning pattern, using ICTs.
Supervised projects Writting and presentation of a technical article
Speaking test Brief speaking test with the aim of assess the students' progession on speaking and listening skills.
Objective test Theoretical exam on subject contents.
Guest lecture / keynote speech Presentation classes on maritime - technical vocabulary, communication process, work on board particulars.

Personalized attention
Methodologies
Problem solving
Supervised projects
Speaking test
Collaborative learning
Description
To do problem solving and supervised projects and to prepare collaborative learning the professor's supervision and personalized attention is required.
Also the speaking test requires individual attention.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Problem solving A10 A11 A19 B1 B6 B18 B19 C2 C3 Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. 5
Supervised projects A11 A10 B5 B6 B8 B12 B18 C2 C3 C13 Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. 5
Speaking test A11 B4 B18 C2 C12 Consitirá nunha proba oral individual
Evaluación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e trabajlls tutelados)
Evaluación final única: será necesaria a realización do 100% das prácticas a través das TIC, así como a realización do 100% dos traballos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e traballos tutelados).
10
Objective test A10 A11 A19 B4 C2 Evaluación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e trabajlls tutelados)
Evaluación final única: será necesaria a realización do 100% das prácticas a través das TIC, así como a realización do 100% dos traballos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e traballos tutelados)
En calqueira caso a superación da proba obxetiva queda suxieta a obtención dun mínimo de 20 puntos nos denominados conceptos clave.
75
Collaborative learning A19 B4 B12 B18 C2 C3 Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. 5
 
Assessment comments

Os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2 do Código STCW e as súas enmendas relacionados con esta materia teranse en conta a hora de deseñar e realizar a evaluación.


Sources of information
Basic TN Blakey (2001). English for maritime studies. China: Longman
Varios (2006). MarEng web-based maritime english learning tool.
Nisbet, Kutz y Logie (1997). Marlins English for Seafarers 1 y 2. UK: Marlins
Murrel, Nagliati y Canestri (2010). Safe sailing.
Varios (2009). Secma Tool.
Van Kluijven (2003). The international maritime language programme. Netherlands: Alk &Heijnen

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.