Identifying Data 2015/16
Subject (*) Applied English Code 631G01502
Study programme
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optativa 6
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e da Terra
Coordinador
Campa Portela, Rosa Mary de la
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
Lecturers
Campa Portela, Rosa Mary de la
Río Romero, Joaquin Del
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
joaquin.del.rio@udc.es
Web
General description Comunicaciones internas e externas en Inglés
Xestión de recursos na ponte de mando en inglés
Xestión da documentación do buque e da carga así como preparación de cartas de protesta, informes en Ingles etc.
Avaliación / informes da tripulación
Relacións interculturais

Study programme competencies
Code Study programme competences
A10 Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas.
A11 Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo.
A15 Realizar unha garda de navegación segura.
A17 Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias.
A18 Responder a sinais de socorro no mar.
A19 Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito.
A37 Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións.
B1 Aprender a aprender.
B4 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaboradora.
B7 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B11 Capacidade de adaptación a novas situacións.
B12 Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información.
B13 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B14 Capacidade de análise e síntese.
B15 Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos.
B18 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
B22 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C13 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo B4
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. A10
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. A11
Realizar unha garda de navegación segura. A15
Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. A17
Responder a sinais de socorro no mar. A18
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. A19
Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións. A37
Aprender a aprender B1
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. B4
Traballar de forma autónoma con iniciativa. B5
Traballar de forma colaboradora. B6
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B7
Capacidade de adaptación a novas situacións. B11
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. B12
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. B13
Capacidade de análise e síntese. B14
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. B15
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. B18
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. B22
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. C2
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. C5
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C8
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. C13
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. B18

Contents
Topic Sub-topic
1.- UNIT 1: SHIP TO SHORE COMMUNICATIONS 1. VTS routine communications.
2. VTS distress, urgency and safety communications.
3. Port State Control
4.- Coast Guard.
UNIT 2: SHIP TO SHIP COMMUNICATIONS 2.1. ship to ship routine communications
2.2. ship to ship distress, urgency and safety communications
UNIT 3: INTERNAL COMMUNICATIONS 3.1. Watch relief
3.2. voyage planning
3.3. Mooring and anchoring
3.4. Pilot on board
3.5. Crisis management
3.6. Safety and management meetings report
UNIT 4: PORT OPERATIONS 4.1. Vessel types
4.2. Cargo documents
4.3. Cargo handling
4.4. Port Management
UNIT 5: PSC- VETTING 5.1. Ship certificates
5.2. Port State Control
5.3. Vetting process
UNIT 6: DRY DOCK AND REPAIR 6.1. Dry dock
6.2. Repair list
UNIT 7: INTERCULTURAL COMMUNICATIONS 7.1.Non- verbal communication
7.2. Cultural background
7.3. Leadership and group decision making

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech B1 C2 17 17 34
Simulation A11 A15 A17 A18 A37 B4 B6 C2 15 0 15
ICT practicals A11 A19 B5 B6 B12 C2 C3 5 10 15
Student portfolio A10 A19 B1 B12 C2 C3 1 15 16
Supervised projects A10 B1 B5 B12 B14 B22 C2 C5 C8 C13 3 30 33
Directed discussion A11 A15 A17 A18 A37 B4 B6 B7 B11 B13 B15 B18 19 0 19
Objective test A11 A19 C2 2 10 12
 
Personalized attention 6 0 6
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentation classes on ship to ship, ship to shore communications, cargo handling, inspections, etc.
Simulation Training on several situational conversations related with on board duties, such as manoeuvring, watch relief, etc.
ICT practicals Practicals on maritime communications vocabulary.
Student portfolio Set of students' assignments on maritime communications terminology.
Supervised projects Writting and presentation of a technical article.
Directed discussion Conversation training and professioinal documentation management.
Objective test The students that attend at least to 80% of keynote speeches and do at least 80% os required assignments could be subjeted to continuos evaluation. The students that don't achieve the attendance requirements (80% minimum) must do an examination on subject contents.

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Supervised projects
Student portfolio
Description
To do ITC practicals and supervised projects and to prepare students' portfolio the professor's supervision and personalized attention is required.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
ICT practicals A11 A19 B5 B6 B12 C2 C3 ICTs practical at computers' room on maritime terminology. 5
Simulation A11 A15 A17 A18 A37 B4 B6 C2 Simulation classes attendance and progress. 20
Objective test A11 A19 C2 Those students that achieve the previously proposed objectives should carry out an extra objective test. 20
Guest lecture / keynote speech B1 C2 Guest lecture/keynot speech attendance and carrying out of proposed tasks. 10
Supervised projects A10 B1 B5 B12 B14 B22 C2 C5 C8 C13 Carrying out and presentation of a particular proposed assignment. 15
Student portfolio A10 A19 B1 B12 C2 C3 The student should complete a set of exercises related with maritime communications vocabulary. The delivery of such exercises is the student's portfolio. 10
Directed discussion A11 A15 A17 A18 A37 B4 B6 B7 B11 B13 B15 B18 A asistencia e aproveitamento dos exercicios de role playing, xunto coas simulacions son os pilares fundamentais desta asignatura. 20
 
Assessment comments

Those students that don't take part in continuous evaluation (80% of class attendance) must complete a comprehensive final test. To carry out such a test the delivery of student portfolio and supervised project is compulsory. The final test is composed of four independent parts (it is necesary to pass all them): written test (10%), listening (20%), simulation or role playing test (45%), and supervised project presentation (25%).


Sources of information
Basic Blakey, Tn (2001). English for maritime studies. Longman
Logie, Vivers, Nisbet (1998). Marlins 1 English for seafarers. Marlins
OMI (2000). Model course 3.17 Maritime English. OMI

Se utilizarán además otros recursos electrónicos tales como MarEng Project o TUMSAT initiative.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.