Identifying Data 2015/16
Subject (*) Inglés Técnico Marítimo Code 631G02551
Study programme
Grao en Tecnoloxías Mariñas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Optativa 6
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e da Terra
Coordinador
Río Romero, Joaquin Del
E-mail
joaquin.del.rio@udc.es
Lecturers
Río Romero, Joaquin Del
E-mail
joaquin.del.rio@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1 - Capacidade para a realización de inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade.
A18 CE18 - Redacción e interpretación de documentación técnica.
A25 CE21 - Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da bordo.
A35 CE27 - Emprego do inglés escrito e falado.
B1 CT1 - Capacidad para gestionar los propios conocimientos y utilizar de forma eficiente técnicas de trabajo intelectual
B3 CT3 - Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B6 CT6 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B10 CT10 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B11 CT11 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas.
C1 C1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 C2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 C4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C7 C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C9 CB1 - Demostrar que posúen e comprenden coñecementos na área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e que inclúe coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo
C10 CB2 - Aplicar os coñecementos no seu traballo ou vocación dunha forma profesional e poseer competencias demostrables por medio da elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da área dos seus estudos
C11 CB3 - Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuicios que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
C12 CB4 - Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
C13 CB5 - Ter desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A1
A18
A25
A35
B1
B3
B6
B10
B11
C1
C2
C3
C4
C7
C8
C9
C10
C11
C12
C13

Contents
Topic Sub-topic
1.- UNIT 1: WORKING ON BOARD 1. The shipping company. To apply for a job. Curriculum. Personal interview.
2. To go on board. Stages and requirements.
3. The harbour. Harbour activity. Harbour buildings and facilities.
UNIT 2: THE SHIP 2.1: Merchant vessels: kinds and main characteristics
2.2. Shiphandling
2.3. Standard engine orders
UNIT 3: THE CREW 3.1: The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
UNIT 4: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING 4.1. The engineroom layout.
4.2. Engine room tools and equipment
UNIT 5: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING II 5.1. Steam boilers
5.2. Steam turbines
5.3. Marine diesel engines
5.4. The fuel system
5.5. Lubrication
5.6. Cooling the engine
5.7. Auxiliary engines
UNIT 6: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING III 6.1. Maintenance
6.2. Engine breakdown
6.3. Changing over the watch
UNIT 7: SHIPBOARD ELECTRICITY AND ELECTRONICS 7.1. Current, voltage and resistance
7.2. Electrical suply
7.3. Circuits and components
UNIT 8: SAFETY ON BOARD 8.1. Occupational hazards prevention
8.2. Maritime casualties: fire, sinking, collision, etc.
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
UNIT 9: INSPECTION AND CORRESPONDENCE 9.1. Writing and interpretation of technical reports
9.2. Interpretation of technical manuals and documents

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A1 A25 A35 B1 B6 B10 C1 C2 C3 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 7 70 77
Objective test B11 C7 2 10 12
Guest lecture / keynote speech A35 A25 B3 C3 C7 23 23 46
Simulation A18 B3 5 0 5
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Redacción e exposición dun artículo técnico.
Objective test Os alumnos que asistan cando menos ao 80% das clases presenciais e realicen cando menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser avaliados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura
Guest lecture / keynote speech Clases expositivas sobre a terminoloxía propia da sala de máquinas e o traballo realizado na mesma
Interpretación de informes, manuales e documentación técnica.
Simulation Pautas para a realización de traballos técnicos. Búsqueda de bibliografía, estructuración, desenrolo, preparación e relización de exposicións orais.
Pautas para a redacciónde informes técnicos.

Personalized attention
Methodologies
Simulation
Objective test
Guest lecture / keynote speech
Description
A realización das tarefas propostas polo profesor fuera da aula e a preparación para as tarefas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Simulation A18 B3 Asistencia e aproveitamento da simulacion propsta. 10
Supervised projects A1 A25 A35 B1 B6 B10 C1 C2 C3 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 Realización e exposición dun traballo proposto polo profesor. 50
Objective test B11 C7 Os alumnos que cumplan os objetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxectiva complementaria. 20
Guest lecture / keynote speech A35 A25 B3 C3 C7 A asistencia as clases maxistrais e realización de tarefas propostas e un dos pilares de esta asignatura. 20
 
Assessment comments

Aqueles alumnos que non participen da evaluación continua da
materia o longo do curso (asistencia o 80% de clases
maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a
esta proba e obrigatoria a entrega do  traballo
tutelado.


Sources of information
Basic

Fabe, Dusan (1998). English formarine engineers. portoroz

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

Blakey, Tn (2001). English for maritime studies. Longman

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

OMI (2000). Model course 3.17 Maritime English. OMI

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

Logie, Vivers, Nisbet (1998). Marlins 1 English for seafarers. Marlins

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.